یازی های لیگ کنفرانس

آنالیز و بررسی باز یهای لیگ کنفرانس

پیش بینی مسابقه بین دو تیم فیورنتینا و وستهم

  • در پنج بازی اخیر تیم فیورنتینا در بازی های لیگ کنفرانس، هر دو تیم توانسته‌اند گل بزنند.
  • لاویولا در 12 بازی اخیر خود در این رقابت‌ها، موفق به گلزنی شده است.
  • وست هم در تمامی ۱۴ بازی خود در لیگ کنفرانس اروپا، توانسته است موفق به گلزنی شده است.
  • آرتور کابرال، به عنوان برترین گلزن در این رقابت، در چهار بازی اخیر تیم فیورنتینا در مسابقات اروپایی، توانسته است به حریفان گل بزند.

چکش ها در تلاش برای کسب جام!

با اینکه وستهم در مقطعی از فصل با مشکلاتی همچون خطر سقوط به لیگ دسته دوم مواجه شده است، در کل فصل خوبی برای آنها نبوده است. با این حال، بازی های خوب آنها در لیگ کنفرانس اروپا جبران خوبی برای این مشکلات بوده است. آنها در حال حاضر برای اولین بار پس از سال ۱۹۷۶ در نهایی قهرمانی قاره‌ای آماده شده‌اند.

وستهم تنها یکبار در سال ۱۹۶۵ موفق به کسب عنوان قهرمانی اروپایی شد که در مسابقات جام برندگان کاپ قهرمانان کشور به دست آورد. ۱۱ سال بعد، در فینال همان رقابت ها، شکست خورد. آخرین باری که این تیم موفق به کسب عنوان قهرمان شد، دربازی نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس در سال ۱۹۸۰ بود. بنابراین، این شب بسیار مهم برای دیوید مویز و تیمش است.

وستهم تاکنون در مسابقات اروپایی خود، با هیچ تیمی از پنج لیگ برتر اروپا مواجه نشده است. با این حال، این وضعیت در روز چهارشنبه تغییر می‌کند، زیرا آنها در برابر تیم فیورنتینا قرار می‌گیرند که تاکنون در مرحله حذفی این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته است.

تیم فیورنتینا در رقابت های حذفی امسال خوب بوده

فیورنتینا به دلیل عدم کسب سهمیه در رقابت‌های اروپایی، در لیگ سری آ ایتالیا موفقیت چندانی نداشته است. با این حال، در مسابقات کاپی امسال شانس بهتری داشته‌ اند. تیم لا ویولا در ماه گذشته در نهایی کوپا ایتالیا در مقابل اینترمیلان شکست خورد، اما هدف آن‌ها تبدیل شدن به دومین تیم ایتالیایی پس از رم است که این رقابت را برنده می‌شود.

تیم فیورنتینا با روحیه بالا و بازی هوشمندانه، در مرحله نیمه نهایی کاپی ایتالیا به میدان رفت و در بازی خانگی با نتیجه ۲-۱ شکست خوردند. بازی برگشت نیز به یک تساوی به پایان رسید و در نیمه اضافی، لا ویولا با گلزنی موفق به صعود به فینال شدند. در مرحله های قبلی نیز، این تیم ایتالیایی بازی را برای خود سخت کرده بود؛ با این حال، با گلزنی در دقایق آخر بازی، توانستند به مرحله بعد صعود کنند. در مجموع، لا ویولا با نمایش های قوی خود در این رقابت ها، نشان داده است که توانایی رقابت با تیم های قدرتمند را داراست.

مشکلات خط دفاعی تیم فیورنتینا به عنوان عامل اصلی شکست‌ هایشان در رقابت‌های اروپایی معرفی شده است. در پنج بازی اخیرشان در اروپا، هر دو تیم موفق به گلزنی شده‌اند و از نه بازی اخیرشان در همه رقابت‌ها تنها در یک بازی موفق به کلین شیت شده اند. برای همین، فیورنتینا با وجود ضعف در دفاع، در فینال به دنبال ارائه بازی حماسی و جذاب هستند که با حضور بازیکنان قوی در خط حمله ، می‌توانند به دست آوردن نتیجه مثبتی برای خود امیدوار باشند.

کابرال قرار است با بازی چشم نواز خود، فیورنتینا را به پیروزی برساند.

فیورنتینا در هر یک از ۱۲ بازی اخیر خود در رقابت‌های اروپایی، موفق به زدن حداقل یک گل شده و با به ثمر رساندن ۳۵ گل ، نشان داده کیفیت خط حمله‌اش بسیار بالا می باشد. آرتور کابرال که با ۸ گل در این دوره از تیم خود حمایت کرده، از ۵ بازی آخر خود در در 4 بازی اروپایی گلزنی کرده است و در بازی آخر فصل سری آ نیز موفق به گلزنی شده است. حضور وی در فینال، با توجه به توانایی هایش در خط حمله ، احتمالاً مشکلاتی را برای دفاع حریف به وجود خواهد آورد.

با توجه به وجود مشکلات در خط دفاعی فیورنتینا، بازیکنان کلیدی و کار آمد در خط حمله در ترکیب وستهم می‌تواند این وضعیت را به سود خود تبدیل کند. وستهم در پنج بازی اخیر خود پنج بار موفق به گلزنی شده‌اند و در تمامی ۱۴ بازی رقابت‌های کنفرانس لیگ در فصل جاری، توانسته‌اند دروازه حریف را باز کنند. به هرحال، بازیکنان این تیم باید در این بازی بتوانند گل به ثمری برسانند که این ممکن است برای آنها کافی نباشد و نتیجه‌ای مثبت برای دیوید مویز و همراهانش به دست نیاورند.

دیوید مویز هدفش کسب اولین جام بزرگ خود است و تیم وستهم را در رقابت‌های اروپایی به راهی نسبتاً ساده هدایت کرده است. آنها در مراحل حذفی با تیم‌های لارناکا، خنت و آلکمار مواجه شده‌اند، اما بازی با فیورنتینا یک بازی چالشی برای آنها خواهد بود. با این حال، فیورنتینا ممکن است یک چالش بسیار سخت‌تر برای وست هم باشد و به نظر می‌رسد که در نهایت، ایتالیایی‌ها با نتیجه ۲-۱ برنده بازی شوند و جام را به دست آورند. این بازی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود و تماشاگران مطمئناً لذت خواهند برد.

پیشنهاد ما برای این بازی گلزنی هر دو تیم می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *