آنالیز و بررسی بازی های لالیگا در وان ایکس بت

پیش بینی بازی بین دو تیم رئال سوسیداد در مقابل آلمریا

  • تیم رئال سوسییداد در 7بازی اخیر خانگی خود در لالیگا بدون شکست مانده است.
  • آلمریا در بازی های بیرون از خانه در لالیگا بدترین آمار را دارد.
  • در دیدار برگشت در ژانویه، رئال سوسییداد با نتیجه 2-0 برنده شد.

بازی های خوب و رکورد خانگی موفقیت‌آمیز رئال سوسییداد باعث شده آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

با کسب سه امتیاز در مقابل آلمریا در آنوئتا در روز سه‌شنبه، رئال سوسییداد به شدت به تأیید شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد نزدیک‌تر خواهد شد. این پیروزی به طور قابل توجهی به آنها کمک خواهد کرد تا به اهدافشان برای حضور در این رقابت‌ها نزدیک‌تر شوند.

رئال سوسییداد در جایگاه چهارم قرار دارد و با ویارئال که در جایگاه پنجم جدول قرار دارند پنج امتیاز اختلف دارد. در هفته‌های اخیر، آنها توانسته‌اند تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا قهرمان لالیگا، را شکست دهند.

با پیروزی مقابل رئال مادرید رئال سوسییداد ثابت کرد در این فصل در بازی های خانگی خود بسیار خوب بوده اند. آنها در 7 بازی اخیر خود در لالیگا در آنوئتا بدون شکست مانده‌اند و در این مدت چهار برد را به ثبت رسانده‌اند. از این چهار پیروزی، سه بار با نتیجه 2-0 بوده است.

آلمریا به عنوان تیم میهمان، رکورد ضعیفی دارد.

آلمریا در دو بازی اخیر خود در لالیگا، برای فرار از منطقه سقوط ، پیروز شده است. اما اگر آنها در این لیگ باقی بمانند، احتمالاً عملکرد ضعیف خارج از خانه‌شان مانعی برای آنها نخواهد بود.

تیم آلمریا تاکنون با کسب 7 امتیاز، کمترین امتیازهای بازی در خارج از خانه را در لیگ کسب کرده است. این رکورد هم سطح با الچه، تیمی که قبلاً نزول کرده است، است.

تیم آلمریا تاکنون از 17 بازی خارج از خانه خود تنها یک برد داشته است، که پیروزی 2-1 در مقابل ختافه در آوریل بود.

پس از آن پیروزی در استادیوم کولیزئوم آلفونسو پرز، تیم روبی در دیدارهای برگشتی مقابل رئال مادرید و اوساسونا، هر دو با تفاضل دو گل شکست خوردند. احتمالاً آنها همان احساس ناامیدی را دوباره تجربه خواهند کرد، زمانی که برای بازی در سان سباستیان به سمت شمال سفر می‌کنند.

پیشنهاد ما برای این بازی برد تیم میزبان می باشد.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم رئال وایادولید و بارسلونا

  • تیم رئال وایادولید در لالیگا پنج بازی متوالی را باخته است.
  • همچنین، بارسلونا در 7دیدار اخیر بین این دو تیم، همه آنها را برد و تنها یک گل خورده است.
  • بلاگرانا در این فصل لالیگا تنها 15 گل را دریافت کرده است.

بارسلونا بعد از تثبیت قهرمانی خود در آخرین بازی خارج از خانه، قصد دارد در دیداری در مقابل رئال والادولید در روز سه‌شنبه، که در معرض خطر سقوط قرار دارد، از شکست خانگی مقابل رئال سوسیداد عقب نشینی کند و بازگشتی موفق را به دست آورد.

بارسلونا در آنوئتا شکست چهارم خود در این فصل را تحمل کرد، اما با توجه به اینکه آنها از قبل قهرمانیشون مسجل شده است می‌گویند که نسبت به بازی بیاعتنا شده اند. آنها باید با قدرت بیشتری به مقابله با وایادولید بپردازند. وایادولید به نظر می‌رسد به سمت سقوط رفته و بی‌توجه است.

شکست 2-0 در مقابل کادیز در روز جمعه، تیم رئال والادولید را با وجود اینکه سه بازی تا پایان فصل باقیمانده در منطقه سقوط قرار داده است و نشانه‌ ها برای پائولو پزولانو و تیمش خوب نیستند، زیرا در حال حاضر در یک دوره شکست پنج بازی قرار دارند.

برای یک تیمی که در بحران است و در معرض خطر سقوط قرار دارد، آخرین چیزی که رئال وایادولید می‌خواست، مواجهه در خانه با قهرمانان باشد، به ویژه زمانی که آنها در هفت دیدار اخیر با بارسلونا، با نتیجه کلی 16-1 همه آنها را باخته‌اند.

در این سری بازی‌ها، شامل یک پیروزی 4-0 برای تیم شاوی در نیو کمپ در ابتدای این فصل، آخرین باری که وایادولید مقابل رقبای بزرگ خود پیروز شد، در استادیو خوزه زوریا در سال 2014 بود.

بارسلونا در این فصل، بهترین رکورد بازی در خارج از خانه را در لالیگا دارد و همچنین بیشترین تعداد گل را در آن زده و کمترین تعداد گل را دریافت کرده است. این در واقع یک فرمول برای برد آسان برای قهرمانان است.

پیشنهاد ما برای این بازی برد قاطعانه تیم مهمان می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *