پیش بینی های لیگ پرتغال

آنالیز و بررسی بازی های لیگ برتر پرتغال

پیش بینی های بازی بین دو تیم موریرنز و پورتو

  • پورتو در فصل گذشته ۹ بازی آخر خود در لیگ را برنده شد.
  • موریرنس در 12 دیدار اخیر خود با پورتو هیچ بردی کسب نکرده است.
  • از 17 بازی پورتو در لیگ در خارج از خانه در ۱۳ بازی، سه یا کمتر از سه گل به ثمر رسیده است.

آیا پورتو می تواند به موفقیت خودش ادامه دهد؟

پورتو با برد در ۹ بازی آخر، نتوانست در فصل گذشته لیگ برتر را به دست آورده و دو امتیاز از بنفیکا عقب ماند.

بعد از شکست 2-0 در مقابل بنفیکا در جام ابرقهرمانی پرتغال در طول هفته، سرخوان کونسیسائو در بازی افتتاحیه فصل خود در برابر موریرنس، از بازیکنان خود واکنش قاطعانه‌ای می‌طلبد.

در فصل گذشته، پورتو در سفرهای خود عملکرد بسیار موفقی داشت و از 17 بازی تنها یک بار باخته و 40 امتیاز کسب کرد.

شکستی که در مقابل ریو آو برای پورتو رقم خورد یک شوک بود، اما احتمالاً آن‌ها در مقابل موریرنس، تیمی که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده، به مشکل برنخواهند خورد. تا به حال، موریرنس تنها یک امتیاز را از آخرین شش دیدار لیگی خود با پورتو به دست آورده است.

با ورود نیکو گونزالس و فران ناوارو، چیزی که واعث امیدواری می‌شود، ارزش دارد به یاد داشته باشیم که در آن 17 بازی خارج از خانه در فصل گذشته، تیم پورتو تنها 11 گل دریافت کرده است.

یه آمار جالب تر، در 11 بازی از آن 17 بازی، کمتر از 2.5 گل به ثمر رسیده و تنها در چهار سفر خارج از خانه بیش از 3.5 گل زده شده است.

در نظر گرفتن برد پورتو و کمتر از 3.5 گل در بازی، با توجه به تلاش موریرنس برای حفظ قواعد در بازگشت به لیگ برتر، به عنوان راهی مناسب می‌تواند مطرح شود.

پیشنهاد ما برای این مسابقه برد تیم پورتو می باشد.

پیش بینی های بازی بین دو تیم موریرنز و پورتو

  • بنفیکا در فصل گذشته، از 34 بازی لیگ برتر، 28 برد به دست آورد.
  • بنفیکا در ۱۲ دیدار اخیر با بواویستا، 9 برد را به خود اختصاص داد.
  • بنفیکا در فصل گذشته، از 13 برد خارج از خانه، در 11 بازی کلین شیت کرده است.

مدافع عنوان قهرمانی می خواهد با قدرت شروع کند.

با برد 2-0 در مقابل پورتو در جام ابرقهرمانی پرتغال در طی هفته گذشته، بنفیکا امیدوار است که با شروع قوی، در مقابل بواویستا به دفاع از عنوان قهرمانی لیگ پریمیرا دست یابد.

در فصل گذشته، بنفیکا عملکردی قابل قبولی را در لیگ به نمایش گذاشت و از 34 بازی 28 بازی خود را برد. موفقیت آنها در برابر بواویستا نیز ادامه یافت و آنها توانستند در برابر این تیم دو برد متوالی کسب کنند.

در دیدار خارج از خانه در برابر بواویستا، بنفیکا با برد قاطع 3-0، قدرت و کنترل خود را در این بازی به نمایش گذاشت. آنها توانستند با ثبت سه گل و نگه داشتن دروازه خود بدون گل دستاوردی برجسته را به اثبات برسانند.

همچنین، در دیدار در خانه در برابر بواویستا، بنفیکا ادامه فرم برتر خود را نشان داد و با برد 3-1 به برتری دست یافت. این نشان می‌دهد که آنها قادر به اجرای پیوسته در تمامی ورزشگاه‌ها هستند و توانایی در زدن گل را حفظ می‌کنند.

تیم راجر شمیت در دیدارهای خانگی شکست‌ناپذیر بوده و در دیدارهای خارج از خانه با اجرای نمایش قابل قبول ، 13 برد از 17 سفر خارج از خانه را به دست آوردند و تنها هشت گل را دریافت کرده اند.

از بین این 13 برد خارج از خانه، ۱۱ برد با حفظ دروازه به پایان رسیدند و این عملکرد خوب خط دفاعی در برد چهارشنبه در مقابل پورتو به وضوح مشهود بود. در آن بازی، پورتو تنها دو شوت دقیق به سمت دروازه داشت.

بهترین بخش این موضوع این است که با امضای بازیکنان جدیدی مانند اورکون کوکچو، آرتور کابرال و آنخل دی ماریا، شاهین‌ها (بنفیکا) می‌توانند به طور کلی برتری خود را افزایش دهند.

این ممکن است برای تیم‌های دیگر در رقابت قهرمانی مشکل ساز شود و به ویژه بواویست باید نگران باشد، زیرا تاریخچه بازی های قبلی این تیم در برابر بنفیکا افتضاح بوده و عملکرد افتضاحی دارند.

پیشنهاد تیم ما برای این بازی برد تیم بنفیکا همراه با کیلن شیت می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *