جام جهانی ۲۰۲۳

پیش بینی و تحلیل بازیهای جام جهانی زنان ۲۰۲۳

پیش‌بینی‌های بازی تیم ملی فوتبال زنان پاناما در برابر تیم ملی فوتبال زنان فرانسه

  • تاکنون تیم فوتبال پاناما در جام جهانی موفق به گلزنی نشده است.
  • تیم پاناما در چهار بازی اخیر خود، 17 گل را دریافت کرده و هیچ گلی به ثمر نرسانده است.
  • فرانسه در صدر گروه قرار دارد و برای حفظ رتبه اول نیاز به برد دارد.

فرانسه در گروه رهبری را به عهده می‌گیرد.

با پیروزی 2-1 در مقابل برزیل در دیدار گذشته، فرانسه یک قدم بزرگ به سمت صدر جدول گروه F برداشت. آن‌ها در بازی اول خود مقابل جامائیکا دچار مشکل بودند، اما این پیروزی به آن‌ها انگیزه بیشتری برای رسیدن به قهرمانی در جام جهانی داد.

از آن بازی بد در مقابل جامائیکا، فرانسه هنوز نتوانسته است صعود خود را به مرحله بعد تضمین کند. با این حال، آن‌ها به عنوان تیمی قوی و برتر، با پیروزی مقابل تیم پاناما که در حال حاضر از رقابت حذف شده است، به شدت حمایت می‌شوند تا رتبه اول را به دست آورند. فرانسه با مواجهه با تیمی که قبلاً حذف شده است، به عنوان محبوبان اصلی به میدان می‌رود.

پایان سختی برای پاناما در انتظار است.

تیم ضعیف پاناما در حال حاضر دو بار شکست خورده است. در شروع رقابت‌ها با یک شکست 4-0 مقابل برزیل و سپس با نتیجه 1-0 در برابر جامائیکا، پاناما دوباره شکست خورد. این به معنای چهار بازی متوالی بدون زدن هیچ گلی برای پاناما است. قبل از شروع جام جهانی، پاناما با نتایجی 7-0 در برابر اسپانیا و 5-0 در برابر ژاپن شکست خورده بود.

با توجه به ضرورت فرانسه برای تضمین صعود به مرحله یک شانزدهم، آن‌ها در مقابل پاناما هیچ گونه ریسکی را به طور قطعی قبول نخواهند کرد. با توجه به نیروی فرانسه و قدرت تیم، منتظر دشواری برای آن‌ها در این دیدار نباشید. اگرچه تاکنون فرانسه در حمله به بهترین شکل عمل نکرده است، اما با توجه به توان و استعداد بالای آن‌ها، انتظار می‌رود که به راحتی از یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های رقابت گذشت کنند. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که فرانسه توانایی کسب پیروزی با فاصله سه گل را داشته باشد.

پیشنهاد ما برای این بازی هندیکپ ۳- برای فرانسه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *