انتخابی یورو

آنالیز و بررسی بازی های انتخابی یورو 2024

پیش بینی مسابقه بین دو تیم بلژِیک و اتریش

  • بلژیک در ۴ بازی خانگی اخیرش نتوانسته برنده شود.
  • اتریش ۴ بازی پیاپی برنده شده است.
  • شیاطین قرمز بدون کاپیتان آسیب‌ دیده‌ی خود، کوین دی بروینه، حضور دارند.

جنگ بین تیم‌های بدون باخت در بروکسل

در روز شنبه، در ورزشگاه روی بودوآن در بروکسل، دو کشور بدون باخت در گروه F یعنی بلژیک و اتریش به مصاف یکدیگر خواهند رفت، که بلژیک به عنوان میزبان این بازی خواهد بود.

با توجه به آسیب دیدگی، کوین دی بروینه در ترکیب شیاطین قرمز حضور نخواهد داشت و ممکن است ترکیب اصلی تیم تحت دستیار دومنیکو تدسکو به نظر جوانانه ترین باشد.

هشت نفر از بازیکنان تیم او زیر ۲۳ سال سن دارند و فقط یک بازیکن میدانی بیش از ۳۰ سال سن دارد، بعد از اینکه اکثریت بازیکنان سابق بازنشسته شدند.

امشب تیم بلژیک بدون تعدادی از بازیکنان کلیدی خود، در مقابل بلژیک صف آرایی خواهد کرد، اما دیوید آلابا به عنوان کاپیتان تیم، رهبری را برعهده دارد و تیمش تاکنون چهار بازی متوالی برنده شده است.

احتمالاً تیم رانگنیک می‌تواند یک تساوی را کسب کند.

تاکتیک رالف رانگنیک به نتایج خوبی منجر شده‌ و او قادر است تیم خود را به گونه‌ ای آماده کند که از هر خطا یا اشتباهی که بلژیک جوانتر ممکن است ارتکاب کند و بدون رهبران سابق مانند دو بروینه، سود ببرد.

اگرچه رکورد بازی‌ های بیرون از خانه برای اتریش بسیار ضعیف است، اما آنها بهتر از قیمت گذاری 9/2 برای برد هستند و در بازار شانس دوتایی ارزش خوبی را ارائه می‌دهند.

احتمالاً یک مساوی 1-1 در پیش رو است و ارزش دارد به این نکته توجه کنیم که در دو بار اخیری که اتریش به بلژیک سفر کرده است، با یک مساوی به خانه بازگشته است.

پیشنهاد ما برای این بازی برد مساوی تیم اتریش میباشد

پیش بینی مسابقه بین دو تیم نروژ و اسکاتلند

  • در چهار بازی خانگی اخیر نروژ، هر دو تیم موفق به گلزنی نشده اند.
  • در شش بازی بیرون از خانه اخیر اسکاتلند، هر دو تیم موفق به گلزنی نشده اند.
  • نروژ در پنج بازی بین‌المللی اخیر خود یک گل یا کمتر را به ثمر نرسانده است.

بازی سختی برای اسکاتلند خواهد بود

در روز شنبه، خط دفاعی قوی اسکاتلند در اُسلو به چالش کشیده می‌شود، زیرا تیم استیو کلارک با ترسناک‌ترین مهاجم فوتبال در حال حاضر روبرو می‌شود.

بعد از ارائه آمار بی‌نظیری به میزان ۵۲ گل در ۵۳ بازی باشگاهی برای منچستر سیتی، ارلینگ هالند سعی می‌کند تیم ملی نروژ را در گروه A مرحله تأهلی یورو ۲۰۲۴ به مسابقه بازگرداند و به رقابت‌ها دوباره برگرداند.

شیران با شروع ناروا، با یک شکست ۳-۰ در خارج از خانه در مقابل اسپانیا و در ادامه، در تلاش برای کسب سه امتیاز در گرجستان، موفق نبودند.

با فرض اینکه در نهایت اسپانیا به عنوان قهرمان گروه صعود کند، این بازی می‌تواند در تعیین تیم دومی که به مرحله بعد صعود می‌کند، نقش کلیدی داشته باشد و در حال حاضر اسکاتلند با پنج امتیاز تفاضل را در اختیار دارد.

هالند برنده سه جام، در جست و جوی گل‌ های بیشتر است.

اعتبار هالند در کل بازی‌های تیم ملی نیز بسیار برجسته است، زیرا در ۲۳ بازی تاکنون ۲۱ گل به ثمر رسانده است. اما اخیراً، نروژ توانایی زدن گل‌های فراوان را نداشته است.

در ده بازی اخیر، تیم سلباکن توانسته است در سه موقعیت فقط بیش از یک بار در یک بازی گلزنی کند – و هالند، پرقدرت ترین بازیکن تیم، در شش از این بازی‌ها حضور داشته است.

غیبت او در دو بازی تهیه کننده یورو ۲۰۲۴ در ماه مارس احساس می‌شد، اما نمایش‌های نروژ همچنین با مشکلات دفاعی و کمبود رهبری در زمین‌های خارجی همراه بود.

اما باید توجه داشت که آنها در خاک نروژ بهتر عمل خواهند کرد، زیرا در ده بازی خانگی اخیر خود فقط یک بار شکست خورده‌اند.

آمار تیم استیو کلارک در بازی‌های بیرون از خانه مورد قبول نیست!

آمار بازی‌های اسکاتلند در خارج از خانه قابل قبول نیست، زیرا از ۱۵ سفر اخیر، تنها پنج بازی برنده شده‌اند. این پنج برد نیز در مقابل تیم‌هایی مانند ارمنستان، مولداوی، جزایر فارو و لوکزامبورگ بوده است. اسکاتلند در یک بازی تأییدی در جام جهانی در اتریش برنده شده و در دیداری دوستانه مقابل همان تیم مساوی کرده‌اند، اما از آن زمان به این سو بوده‌اند که با نتیجه ۳-۰ در دوبلین مقابل ایرلند و ۲-۱ مقابل ترکیه شکست خورده‌اند.

پس از پیروزی حساب شده مقابل اسپانیا، اعتماد به نفس در اردوگاه میهمانان بسیار بالاست. با این حال، آنها هنوز یک گلزن تجربه‌شده در این سطح را ندارند و باید از میان‌فیلدرها و دفاعیها دریغ نکنند که در زمان مناسب به حمایت در زمینه گلزنی بپردازند.

پیشنهاد ما برای این بازی برد مساوی نروژ می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *