تحلیل بازی های بوندسلیگا آلمان روز شنبه 14 آبان

پیش بینی بازی دو تیم دورتموند – بوخوم

– فقط چهار تیم در لیگ برتر در هر دو تیم HT/FT نسبت به چهار بازی دورتموند در این دوره پیروز شده اند.
– بوخوم در هر چهار بازی آخر خارج از خانه خود در لیگ برتر در هر دو تیم HT/FT شکست خورد
– بوخوم در هر سه بازی اخیر خارج از خانه خود دقیقاً 4 بار گل خورده است.

موفقیت روز دربی در انتظار دورتموند است

دورتموند در بازی میان هفته لیگ قهرمانان اروپا یک تساوی ناامیدکننده مقابل کپنهاگ انجام داد، اما تمرکز کامل خود را بر روی مسائل بوندسلیگا خواهد داشت زیرا آنها به دنبال تعقیب رهبران لیگ با پیروزی مقابل رقیب محلی خود، بوخوم هستند.

با پیروزی در هر دو بازه زمانی چهار بار در این فصل، انجام این کار در برابر پسران زیرزمینی بوخوم، درخواست چندان بزرگی برای مردان ادین ترزیچ به نظر نمی رسد.

میهمانان در هر یک از چهار بازی آخر خارج از خانه خود در هر دو بازه زمانی عقب افتادند و در این روند 15 بار گل خوردند، روندی که مطمئناً برای هواداران باشگاه محکوم به شکست ایجاد می کند.

سقوط برای بوخوم نزدیک است

در حال حاضر تحمل طولانی‌ترین دوره فعلی بدون پیروزی خارج از خانه با 18 بازی، شکست دورتموند در زمین خود ممکن است پلی برای بوخوم برای پایان دادن به آن رشته باشد.

میهمانان با پیروزی اخیرشان مقابل یونیون برلین، رهبران لیگ، خوشحال خواهند شد، اما آنها این سفر کوتاه را با شانس بسیار کمی برای موفقیت انجام می دهند.

در نتیجه، ما به دورتموند می چسبیم تا این بازی را هم در HT/FT ببریم و با پیش بینی امتیاز صحیح 4-0 خود برای مخاطرات کوچکتر، دروازه خود را بسته نگه داریم.

پیش بینی بازی دو تیم هرتابرلین و بایرن مونیخ

– تمام بردهای بایرن مونیخ در لیگ این فصل با 2+ اختلاف گل به دست آمد و شاهد برتری آنها در نیمه دوم نیز بود.
– پنج بازی از شش مسابقه آخر بوندسلیگا بیش از 2.5 گل را ایجاد کردند.
– چهار شکست از پنج شکست هرتا در لیگ در این فصل باعث شد که هرتا در نیمه دوم شکست بخورد.

بایرن صدر جدول را در نظر دارد

هرتابرلین که در معرض خطر سقوط قرار دارد، با تنها یک برد از پنج بازی خود در طول ماه، یک بازی ضعیف در اکتبر بوندسلیگا را پشت سر گذاشته است. با توجه به اینکه همسایگان پر سر و صدایشان در اوج جدول نشسته اند شاید در نظر گرفتن این سخت تر باشد!

البته ممکن است در تمام وقت اینطور نباشد، زیرا بایرن مونیخ، قهرمان ده بار متوالی بوندسلیگا، تنها دو امتیاز از صدرنشینان فاصله دارد و موقتاً با یک برد در این مسابقه به بالای جدول خواهد رفت. بایرن مونیخ که پس از هفت پیروزی باورنکردنی در تمامی رقابت‌ها به این موضوع می‌پردازد، به دنبال حفظ قهرمانی خود با نمایش برتر دیگری است. هر یک از هفت برد بایرن در لیگ با برتری در نیمه اول و اختلاف 2+ گل در تمام وقت همراه بود، بنابراین اگر آنها برنده شوند، بسیار عالی به نظر می رسد.

یافتن ارزش در موارد دلخواه

حمایت از بایرن مونیخ برای بردن ساده بازی‌های لیگ به ندرت یک شرط ارزشمند است زیرا شرط‌بندی‌ها همه چیز را در مورد کیفیت آنها می‌دانند. این مانع از آن نمی‌شود که در برخی ظرفیت‌ها با آنها کنار بیاییم و این بار بین یک هندیکپ -1 در 4/6 یا یک برد HT/FT در 8/11 حرکت کردیم.

ما به دنبال قیمت کمی بهتر یعنی 8/11 در پیروزی HT/FT بایرن هستیم، زیرا انتظار داریم یک شروع قدرتمند و فشار سنگین بر میزبان در طول کل این مسابقه وجود داشته باشد. در مورد امتیاز صحیح، پیروزی 3-0 خارج از خانه شانس بزرگی به نظر می رسد و اگر در کنار پیش بینی اصلی باشد، این پنجمین برد متوالی در هر دو نیمه و تمام وقت در درگیری های H2H خواهد بود

پیش بینی بازی بین دو تیم وردربرمن و شالکه

– شالکه هفت بازی متوالی را قبل از این دیدار شکست داده است.
– هر دو برد خانگی وردربرمن در این فصل در لیگ خانگی در سه بازی آخر آنها در اینجا به دست آمد.
– شالکه هیچ یک از 34 بازی اخیر خارج از خانه خود در بوندس لیگا را برنده نشده است.

شناوربازی کردن وردربرمن می تواند شالکه را مجازات کند

از زمانی که در فصل گذشته با هم صعود کردند، این تیم ها مسیر بسیار متفاوتی را در لیگ برتر انتخاب کردند. وردربرمن خود را در انبوهی از تیم‌ها می‌بیند که برای صعود به مکان‌های اروپایی می‌جنگند، در حالی که شالکه در بهترین حالت غم‌انگیز بوده و تنها با یک برد در 12 دور ابتدایی، در رده‌های پایین قرار دارد.

برمن یک دست انداز در راه بود، اگرچه آنها اخیراً همان مقدار باخت را در سه دور گذشته ثبت کردند که بین دورهای 1-9 انجام دادند. با این حال، آنها در آخرین بازی خود با پیروزی سخت مقابل هرتا، دوباره احیا کردند.

تاریخچه بوندسلیگا نشان می‌دهد که برمن می‌تواند با تنها یک برد در پنج دیدار اخیر با شالکه، اینجا کار سختی داشته باشد، با این حال سرعت و فرم اخیر به ما می‌گوید که آنها واقعاً باید در این بازی با اختلافات کوتاه پیروز شوند.

با عرض پوزش ممکن است برای شالکه سقوط صورت بگیرد

تنها یک بار در تاریخ باشگاه شالکه شروع 12 بازی بدتری نسبت به فصل جاری در بوندسلیگا ثبت کرده است و آن هم در فصل بدنام فصل 2020/21 آنها بود که با سقوط آنها به پایان رسید.

انتظار 34 بازی کنونی شالکه برای یک برد خارج از خانه، در همان فصل به طول می‌انجامد، اما آنها می‌توانند از تصادفی که آخرین بردشان در این مکان به دست آمد، کمی احساس آرامش کنند.

علیرغم آن چیزهای بی اهمیت تصادفی، ما به میزبان ها می چسبیم تا در بازار برد و BTTS این بازی را ببریم. شالکه باید با سرمربی جدیدش در راس یک تهدید باشد، اما برمن در نهایت باید خیلی قوی باشد و می تواند یک برد سرگرم کننده 3-1 را به دست آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *