آنالیز و بررسی بازی های این هفته انگلیس و آلمان

پیش بینی بازی بین تیم های لیورپول و برنتفورد

  • لیورپول در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر به برتری دست یافته و هر دو تیم نیز در این بازی‌ها موفق به گلزنی شده‌اند.
  • علاوه بر این، در چهار بازی اخیر لیورپول در ورزشگاه خانگی خود در لیگ برتر، چهار یا بیشتر از آن‌ها با حضور گل‌های فراوان به پایان رسیده‌اند.
  • از طرفی، تیم برنتفورد تنها در چهار بازی از مجموع 17 بازی خود در بازی های خارج از خانه موفق به کسب پیروزی شده است.

لیورپول به دنبال حفظ فرم خود می باشد

لیورپول با شروع بدی که در فصل جاری داشت، خود را در مسیری بسیار سخت برای رسیدن به جایگاه چهارم جدول قرار داد، اما در هفته‌های اخیر با بهره‌گیری از بهترین حالت خود، با پیروزی در پنج بازی متوالی، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. پیروزی یک بر صفر مقابل تیم فولام در روز چهارشنبه، پنجمین پیروزی متوالی آن‌ها بود. با این وجود، برای رسیدن به جایگاه مورد نظر، آن‌ها به چارچوب بزرگی نیاز دارند و به چالش سختی روبرو هستند.

تیم لیورپول برای رسیدن به جایگاه چهارم جدول نیازمند لغزش هایی از تیم‌های منچستر یونایتد یا نیوکاسل هستند، اما با توجه به مشکلاتی که در این فصل برای آن‌ها پیش آمده است، حداقل می‌توانند به لیگ اروپا صعود کنند.

لیورپول در بازی های خانه بسیار قوی بوده‌اند و در این فصل در لیگ فقط یک بازی در ورزشگاه آنفیلد را از دست داده‌اند. تنها دو تیم بالاترین امتیازات خود را در خانه خود کسب کرده‌اند و آن‌ها آرسنال و منچستر سیتی بوده‌اند.

بازی سختی برای برنتفورد می باشد

برنتفورد در فصل جاری با بهره‌گیری ازترکیب موفق خود در فصل گذشته، با بهینه‌سازی ترکیب بازیکنان خود از طریق ضربات ثابت و فرم قوی در خانه، پیشرفت خوبی داشته است. با این حال، آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه، کمتر موفق بوده‌اند و تنها در چهار بازی از 17 بازی مهمانی خود به برتری دست یافته‌اند.

تیم برنتفورد در بازی قبلی خود مقابل ناتینگهام فارست، پس از گذشت زمان بسیاری، به برتری دست یافتند. آن‌ها پیش از آن نیز در بازی مقابل چلسی با نتیجه ۲-۰ پیروز شدند، اما با توجه به مشکلات اخیر این تیم‌ها، سخت است برای این نتایج یک زمینه قوی تر از آنچه که به نظر می‌رسد، پیدا کرد.

تیم برنتفورد قبل از آن شش بازی بدون برد داشت و هر چند هنوز فرصتی برای رسیدن به جایگاهی در لیگ اروپا وجود دارد، اما برای این امر باید از این به بعد تا پایان فصل بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. با توجه به لیست سخت بازی‌هایی که باقی مانده است، به نظر می‌رسد که رسیدن به این هدف برای آن‌ها سخت باشد.

آیا بازی آسانی برای لیورپول خواهد بود؟

لیورپول در هفته‌های اخیر با نشان دادن قدرت حملات خود، در پنج بازی اخیر موفق به زدن ۱۶ گل شده‌اند. تغییر در سیستم بازی آن‌ها، باعث بهترین بازی ترنت الکساندر-آرنولد شده است که در شش بازی آخرین خود، شش پاس گل داده است.

“رکورد بسیار قوی لیورپول در ورزشگاه آنفیلد” به معنای این است که لیورپول در ورزشگاه خود بسیار قوی بوده و تیم‌های حریف با شانس کمی موفق به شکست دادن آن‌ها هستند.

“حمله به آن‌ها در این محل بسیار سخت باشد” بیانگر این است که برای تیم‌های حریف، شکست دادن لیورپول در ورزشگاه آنفیلد بسیار سخت است و به دلیل عملکرد قوی لیورپول در این ورزشگاه، مسابقه برای آن‌ها چالش‌برانگیز خواهد بود.

“با این حال، همانطور که لیورپول در طول فصل نشان داده است، آن‌ها در برابر حملات حریفان آسیب‌پذیر هستند و ممکن است گل بخورند.” این جمله به معنای این است که لیورپول در طول فصل از طریق دریافت گل‌های حریفان آسیب دیده است و در این بازی هم ممکن است گل بخورند.

“در پنج بازی اخیر لیورپول، در پنج بازی نیز هر دو تیم گل زده‌اند و این احتمال در اینجا نیز وجود دارد.” این جمله به معنای این است که در پنج بازی اخیر لیورپول، در تمامی این بازی‌ها هر دو تیم توانسته‌اند گل بزنند و این احتمال دارد که در بازی حاضر نیز هر دو تیم بتوانند گل بزنند.

پیشنهاد ما برای این بازی گلزنی هر دو تیم می باشد

پیش بینی مسابقه بین دو تیم بایرن مونیخ و وردربرمن

  • تیم وردربرمن در 7 بازی اخیر خود در بوندسلیگای آلمان دو گل یا بیشتر دریافت کرده است .
  • همچنین تیم بایرن مونیخ، در هفت بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ، تنها در یک بازی موفق به کلین شیت شده است.

بازی آسانی برای بایرمونیخ خواهد بود

برای اولین بار، باشگاه بایرن مونیخ در رقابت‌های داخلی با تهدید واقعی روبه رو شده است که از سوی باشگاه بروسیا دورتموند است. با وجود چندین نشانه از آسیب‌پذیری در بازی‌های اخیر، بایرن مونیخ باید برای مقابله با چالش تیم وردر برمن، آماده و کفایت‌کننده باشد و بتواند به پیروزی دست یابد.

با توجه به عدم حضور بروسیا دورتموند در میدان تا روز یکشنبه، باشگاه بایرن مونیخ می‌تواند فاصله خود را با رقبای خود را به چهار امتیاز افزایش دهد. همچنین، بازیکنان حمله بایرن مونیخ در برابر یک حریف آسیب‌پذیر باید به خوبی درخشیده و به پیروزی دست یابند.

با وجود ناپایداری‌ هایی که در اخیرا تجربه کرده‌اند، تیم وردر برمن با هفت امتیاز بیشتر از تیم بوخوم در رده ۱۶ جدول لیگ قرار دارد و احتمالاً با توجه به برخی امتیازهای ذخیره شده، قادر به جلوگیری از سقوط به رده پایین‌تر خواهند بود. البته این تیم در 11 بازی اخیر خود تنها در 2 بازی پیروز شده است.

در بازی آخر تیم وردر برمن در لیگ، تیم آقای اوله ورنر با نتیجه ۲-۱ در برابر تیم شالکه که در رده دوم از پایین جدول قرار داشت، باخت. در این بازی، نواقص این تیم به خوبی به نمایش گذاشته شد. همچنین این بازی هشتمین بازی متوالی لیگی بود که در آن هر دو تیم توانستند گل بزنند و شرط برد هر دو تیم در این بازی‌ها برآورده شد.

با توجه به اینکه تیم بایرن مونیخ تنها در یک بازی از هفت بازی خارج از خانه خود موفق به کلین شیت شده است، تیم وردر برمن امیدوار است که با نفوذ به خط دفاع بایرن، در این بازی موفق به گرفتن پیروزی شود.

با این حال، تیم آقای توخل در این بازی نباید هیچ اشتباهی داشته باشد و احتمالاً با گل‌های فراوان، به پیروزی دست پیدا کنند.

تیم وردر برمن با دریافت ۵۸ گل در ۳۰ بازی لیگ، یکی از بدترین تیم ها از این حیث می باشد و در هشت بازی اخیر خود، حداقل دو گل را در هر بازی دریافت کرده اند.

با توجه به شرایط دفاعی ضعیف تیم وردر برمن، بایرن مونیخ می‌تواند با اطمینان به زیاد کردن تعداد گل‌های خود در این بازی بپردازد. به همین دلیل، پشتیبانی از پیروزی آن‌ها در یک بازی با بیش از ۳.۵ گل، به عنوان بهترین گزینه، مورد توصیه قرار می‌گیرد.

پیش بینی ما برای این بازی برد بایرن مونیخ با بیشتر از 2.5 گل می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *