آنالیز و بررسی بازی های لیگ اروپا در وان ایکس بت

پیش بینی مسابقه بین دو تیم فاینورد و رم

  • فاینورد تنها یک شکست در 24 بازی اخیر خود را تجربه کرده است.
  • تیم روم در 11 بازی بیرون از خانه‌اش تنها دو بار برنده شده است.
  • فاینورد در این فصل از لیگ اروپا در خانه بدون شکست مانده است.

آیا فاینورد می‌تواند فرم قوی خود را ادامه دهد؟

فاینورد فصل را با قدرت شروع کرد و با همین فرم در حال پیشروی می باشد، و با اختلاف 8 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و از اواخر ماه اکتبر تاکنون تنها یک شکست داشته است.

آن شکست هم در بازی مقابل آژاکس بود که با نتیجه 2-1 رقم خورد، اما آنها در آخر هفته با شکست دادن تیم RKC Waalwijk با نتیجه 5-1 به پیروزی هشتم متوالی در لیگ دست یافتند.

علاوه بر این، آنها به دنبال جبران شکست فصل قبل در لیگ کنفرانس هستند، بنابراین قطعاً برای این دیدار مصمم خواهند بود.

فرم بیرون از خانه رم، موجب نگرانی است.

از طرف دیگر، رم در رده سوم جدول رده بندی سری آ قرار دارد و با برد در دو بازی اخیر خود در مقابل تورینو و سمپدوریا موفق به کسب امتیاز شده است.

اما قبل از آن، تیم جوزه مورینیو تنها در دو بازی از شش بازی پیروز بودند ودر 11 بازی آخر خود در بیرون از خانه، تنها به دو بار موفق شده‌اند.

تیم فوتبال رم در این لیگ آمار ضعیفی در بازی های خارج از خانه دارد و این آمار شامل چهار شکست در لیگ در مقابل تیم‌های ناپولی، کرمونه، لاتزیو و سالزبورگ در این رقابت‌ها است. رم تنها در یک بازی از پنج بازی بیرون از خانه در لیگ اروپا برنده شده‌اند.

پیش‌بینی من برای این بازی این است که فاینورد با نتیجه ۲-۰ به عنوان برنده این دیدار محسوب می‌شود.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم بایر لورکوزن و یونیون

  • بایرلورکوزن در هفت بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها پیروز شده است
  • بایرلورکوزن در چهار بازی اخیر خود در لیگ اروپا حداقل دو گل به ثمر رسانده است
  • حداقل سه گل در پنج بازی از هفت بازی اخیر اتحادیه S-G در لیگ اروپا به ثمر رسیده است.

بلژیکی ها در زمان اشتباه مهمان باشگاه بوندسلیگا می شوند!

یونیون سن ژیلو در زمان نامناسبی با بایرلورکوزن برخورد می کند زیرا تیم دسته اول A تلاش می کند تا اولین تیم بلژیکی باشد که از سال 1993 به نیمه نهایی اروپا راه می یابد.

باشگاه آلمانی هفت بازی متوالی را در تمام رقابت ها برده است، از جمله پیروزی 2-1 مقابل رکوردمایستر بایرن مونیخ، و باید برای تیم کارل گیررتس سخت باشد که در بای آرنا شکست بخورد.

شاگردان ژابی آلونسو در هفته‌های اخیر از نظر دفاعی خوب عمل کرده‌اند و در سه بازی اخیر خود در بوندسلیگا تنها دو بار گل خورده‌اند، اما آنها حتی بدون مهاجم آسیب‌دیده پاتریک شیک، از نظر گلزنی مشکلی نداشته اند.

لورکوزن در حمله مرگبار به نظر می رسد

خط رو به جلو متشکل از آمینه ادلی، موسی دیابی و فلوریان ویرتس به زیبایی ترکیب شده اند در حالی که دفاع وینینگ جرمی فریمپونگ ضربه های هجومی زیادی به سمت راست ارائه می دهد.

آنها می توانند حداقل دو گل مقابل تیم اتحادیه که در دور قبل سه بار خارج از خانه به یونیون برلین فرستاده بودند، به ثمر برسانند، اگرچه در آن موقعیت توانستند همگام با میزبان خود پیش بروند.

آنها در آخر هفته مقابل خنت به تساوی 1-1 رسیدند و ژان امانی هافبک خود را به دلیل مصدومیت از دست دادند، که اگر او نتواند با لورکوزن روبرو شود ضربه سختی خواهد بود.

انتخاب در اینجا این است که میزبان با حداقل سه گل در بازی پیروز شود، زیرا یونیون نشان داد که در دور قبل سه بار در برلین سه بار پیش افتادند، نتوانستند درب عقب را بسته نگه دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *