آنالیز و بررسی بازی های لیگ برتر در وان ایکس بت

پیش بینی بازی بین دو تیم اورتون و لیورپول

– اورتون آخر هفته گذشته موفق شد یک پیروزی بزرگ مقابل آرسنال کسب کند و در گل های مورد انتظار نیز بر آن مسابقه غالب شد.
– لیورپول از چهار بازی اخیر خود نتواسته بردی کسب کند همچنین از 3 بازی اخیر خود نتوانسته گلی بزند.
– قرمزها در هفت بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها فقط یک بار پیروز شده اند.
– این بازی بیشتر از هر بازی دیگر لیگ برتر (12 بار) 0-0 به پایان رسیده است.

یک نبرد سخت در مرسی ساید

اورتون در این فصل بسیار ضعیف عمل کرده و عملکرد قابل قبولی نداشته است. اورتون در مقایسه با لیورپول 11 امتیاز کمتر و در 8 پله کمتر در جدول رده بندی قرار دارد. این واقعیت که تافی ها قبل از شروع بازی در منطقه سقوط قرار دارند نشان می دهد که این فصل چگونه با این دو باشگاه رفتار کرده است.

لیورپول در این فصل از تعقیب چهار تیم برتر عقب مانده است و 11 امتیاز از فرصت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد. قرمزها در چهار بازی لیگ برتر بدون برد به این بازی می‌رسند، در حالی که از جام حذفی خارج شده‌اند. روحیه در اردوی یورگن کلوپ به وضوح پایین است، اما آیا اورتون می تواند از این امتیاز استفاده کند؟

شان دایچ تنها تازگی به عنوان سرمربی اورتون انتخاب شده و تنها یک بازی رهبری این تیم را برعهده گرفته است، اما به نظر می رسد او از قبل اورتون را به تیمی رقابتی تبدیل کرده است. برد 1-0 آنها مقابل آرسنال، رهبر لیگ، یک نتیجه کلاسیک دایچ بود، با جیمز تارکوفسکی که اولین گل خود را از زمان پیوستن به برنلی در تابستان به ثمر رساند.

مهمان با یک رکورد وحشتناک خارج از خانه به این سفر می‌آید به طوریکه پنج بازی از 10 بازی خارج از خانه خود را تا به امروز از دست داده‌اند. آنها همچنین بیش از نیمی از بازی های خود در لیگ را باخته اند، اما به نظر می رسد که تیمی کاملاً متفاوت با سرمربی جدید خود باشند.

اورتون در بازی قبلی نه تنها آرسنال را با نتیجه 1-0 شکست داد، بلکه بر شانس های گل آن مسابقه تسلط یافتند تا با تعداد گل های مورد انتظار 2.09 به پایان برسند، در حالی که در ازای آن، صدرنشین لیگ را به 0.69 محدود کردند. این نوع نظم دفاعی می تواند تیم لیورپولی را که در تمام طول فصل جلوی دروازه با مشکل مواجه شده است، مشکل کند.

تلاش قرمزها برای بازیابی خودشون

لیورپول در بازی قبلی خود که در آخر هفته گذشته برگزار شد با نتیجه 3-0 توسط ولوز شکست خورد و این نتیجه کاملاً منصفانه به نظر می رسید. قرمزها در هفت بازی اخیر خود فقط یک بار پیروز شده اند، در حالی که در پنج بازی اخیر خود فقط دو گل زده اند.

میزبان در سه بازی اخیر خود در لیگ موفق به گلزنی نشده است، بنابراین این تیمی است که می تواند برای شکستن دفاع احیا شده اورتون تلاش کند. تیم مهمان پس از پیشرفت بسیار زیاد تحت دایچه، با روحیه بالا و باور کامل وارد این بازی می‌شوند، بنابراین حرکت باید با مهمان باشد.

این تیم اورتون است که قبلاً در این فصل در برابرتیم های بالاتر از خودشان در جدول یعنی من سیتی، برنتفورد و فولام یک تساوی کسب کرده است – . میزبان تنها در 12 بازی از 22 دیدار قبلی خانگی خود با اورتون پیروز شده است که با توجه به شکاف بین آنها در سال های اخیر، بازگشت ناامیدکننده ای است. این تیم لیورپول در این فصل بسیار سقوط کرده است، بنابراین اورتون می تواند در اینجا نتیجه بگیرد.

دربی مرسی ساید بیش از هر بازی دیگری در تاریخ لیگ برتر 0-0 به پایان رسیده است، با دیدار معکوس در اوایل این فصل دوازدهمین باری که بازی بدون گل به پایان رسید. با توجه به رگه های خالی لیورپول و کلین شیت مورد نیاز اورتون در آخر هفته گذشته، به نظر می رسد یک تساوی دیگر در راه باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم اسپانیول و رئال سوسیداد

– اسپانیول از چهاربازی اخیر خود تنها یک برد کسب کرده است.
– رئال سوسیداد از 10 بازی خارج از خانه خود در 7 بازی لیگ پیروز شده است.
ا- سپانیول در این فصل در لالیگا تنها دو پیروزی در خانه کسب کرده است.

اسپانیول دچار مشکل شده است؟

اسپانیول هر روز بشتر به منطقه سقوط لالیگا نزدیک‌تر می‌شود، هرچندبا شکست 3-1 آلمریا و تساوی 1-1 مقابل اوساسونا در دو بازی آخرش کمکی نکرد.

تیم دیگو مارتینز که سه بازیکن را در مهلت نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفت، در خانه بسیار ضعیف بوده است، به طوریکه که در 10 بازی فقط دو بازی پیروز شده و در چهار بازی شکست خورده است.

آنها همچنین رکورد بسیار ضعیفی در برابر حریفشان یعنی رئال سوسیداد دارند که در 5 دیدار از 6 دیدار اخیر بین دو تیم، از جمله پیروزی 2-1 در ماه سپتامبر، پیروز شده اند.

سوسیه‌ داد در وضعیت خوبی قرار ندارد

از سوی دیگر سوسیداد در سه بازی بدون برد و بدون گل است، اما باید در نظر داشت که دو بازی از این بازی ها برابر رئال مادرید (0-0) و بارسلونا (1-0) بوده است.

آنها در واقع یکی از بهترین رکوردهای خارج از خانه در لالیگا را در دست دارند، به طوریکه از 10 بازی خارج از خانه که انجام داده اند 7 پیروزی کسب کرده و تنها در برابر تیم های رئال وایادولید و ختافه باخته اند.

تیم ایمانول آلگواسیل، در حالی وارد این مسابقه می شود که در رده سوم جدول قرار دارد و در 5 بازی توانسته کلین شیت کند.

من پیش بینی می کنم که رئال سوسیداد در این بازی با 1-0 برنده شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *