آنالیز و بررسی بازی های این هفته لیگ برتر در وان ایکس بت

پیش بینی مسابقه بین دو تیم استون ویلا و لیدز یونایتد

– استون ویلا در 8 بازی اخیر خود فقط یک بار توانسته کلین شیت کند.
– لیدز در 12 بازی اخیر خود فقط یک کلین شیت داشته است.
– هر دو تیم در شش بازی از هفت بازی اخیر گلزنی کرده اند.

ویلا و لیدز هر دو به دنبال اثبات هستند

جمعه شب یک بازی لیگ برتر بین دو تیم استون ویلا و لیدز یونایتد برگزار می شود که هر دو تیم پس از نمایش ناامیدکننده جام به دنبال بازگشت هستند.

تیم قدرتمند ویلا در دور سوم بازی های جام حذفی به دست استیونیج که تعقیب کننده لیگ دو بود، شکست خورد، در حالی که لیدز با نتیجه 2-0 شکست خورد تا مجبور شود با تیم قهرمانی کاردیف بازی کند.

استون ویلا با پیروزی چشمگیر مقابل تاتنهام نشان داد که هدف هایی در سر دارد، اما از آن زمان نتوانسته بود، قبل از خروج از جام، با ولوز به تساوی رسید. لیدز همچنان به دنبال اولین پیروزی پس از تعطیلات جام جهانی است و انتظار آنها ممکن است فراتر از این سفر به میدلندز باشد.

گلزنی برای هر دوتیم محتمل به نظر می رسد

لیدز در 6 بازی اخیر خود نتوانسته پیروز شود، اما در سه بازی آخر به تساوی رسیده است و یک شکست آنها از زمان تعطیلات جام جهانی به دست منچسترسیتی، قهرمان دوره قبل، رقم خورد.

شاگردان جسی مارش اخیراً کمی انعطاف نشان داده اند و با توجه به اینکه استون ویلا روی فرم خوبی قرار دارد، این بازی برای گرفتن نتیجه دشوار است، اما گلزنی هر دو تیم نقطه شروع خوبی برای شرط بندی اصلی ما به نظر می رسد.

از7 بازی اخیر استون ویلا در 6 بازی شاهد گلزنی هر دو تیم بوده ایم و در 8 بازی اخیر خود فقط یک کلین شیت داشته اند. از آن طرف در 7 مسابقه از 9 مسابقه اخیر لیدز شاهد گلزنی هر دو تیم بوده ایم و آنها در 12 بازی اخیر خود فقط یک کلین شیت داشته اند.

با توجه به اینکه هر دو تیم استون ویلا و لیدز یونایتد قادر به گلزنی هستند و در دفاع آسیب پذیر به نظر می رسند، هر دو تیم برای گلزنی گزینه ای قوی به نظر می رسند.

لیدز در 17 بازی خود در لیگ برتر این فصل فقط 4 برد داشته است و میزبان تنها 6 پیروزی از 18 بازی خود داشته است. هر دوی این تیم‌ها کمی اعتماد به نفس دارند و استون ویلا تمایل دارد در مقابل تیم‌های قوی‌تر عملکرد بهتری داشته باشد – با چهار برد آخر آنها در برابر تیم‌هایی که بالاتر از آنها در جدول هستند.

این دو تیم در بازی رفت در ماه اکتبر به تساوی 1-1 دست یافتند، بنابراین یک تساوی دیگر جذاب است اما این بار ممکن است شاهد گل های بیشتری باشیم و تساوی 2-2 سرگرم کننده خودنمایی کند.

هر دوی این تیم ها در فرم گلزنی خوبی هستند و هر دو تیم در پنج بازی اخیر خود در لیگ 9 گل به ثمر رسانده اند که میانگین آن کمتر از دو گل در هر بازی است، به همین دلیل است که یک تساوی با امتیاز بالا انتخاب خوبی برای امتیاز صحیح ما به نظر می رسد.

پیش بینی من برا این مسابقه گلزنی هر دو تیم می باشد.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم ناپولی و یوونتوس

– یوونتوس در 8 بازی متوالی در سری آ توانسته کلین شیت کند که در 6 بازی از آنها کمتر از 2.5 گل ثبت شده است.
– در همین حال، ناپولی در چهار بازی از شش بازی اخیر خود کمتر از 2.5 گل به ثمر رسانده است – شامل دو بازی بعد از جام جهانی.
– یوونتوس در این فصل تنها 7 گل در سری آ دریافت کرده است و ناپولی هم 13 گل در این فصل دریافت کرده است که دومین رکورد برتر دفاعی لیگ را دارد.
– چهار دیدار از 6 دیدار رودرروی اخیر بین ناپولی و یوونتوس کمتر از سه گل زده شده است.

اولین بازی این هفته سری آ با یک بازی جذاب در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا آغاز می‌شود، در حالی که ناپولی میزبان یوونتوس، محبوب اسکودتو است. شاگردان لوچیانو اسپالتی با سبک هجومی و قابل تحسین خود در این فصل بسیار خوب بازی می کنند و توانسته اند دل هواداران خود را شاد نگه دارند و در حالی به بازی روز جمعه قد می گدارند که با تیم مهمان اختلاف 7 امتیازی دارند. در طرف مقابل تیم مهمان در 8 بازی اخیر خود پیروز میدان بوده که کار را برای میزبان سخت میکند. استکحام تیم آلگری در خط دفاعی قابل تحسین بوده و ناپولی را در این بازی با مشکلاتی روبه رو می کند.

ناپولیاولین شکست فصل خود را در مقابل اینتر میلان تجربه کرد. در بازی قبل ناپولی با غلبه بر سامپدوریا با نتیجه 2-0 در آخرین بازی قبلی، 12 برد را در 13 بازی اخیر خود در لیگ رقم زد. در حالی که ناپولی با زدن 39 گل زده در این فصل بیش از هر تیم دیگری در سری آ در این فصل گلزنی کرده است، اما اخیرا این موتور گلزنی تیم ناپولی کمی خاموش شده به طوریکه در 6 بازی اخیر این تیم به طور میانگین کمتر از 2.5 گل زده شده است.

یوونتوس از تاکتیک دیگری برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی استفاده کرده است، هشت کلین شیت متوالی قابل توجه و آخرین بار در اوایل اکتبر مقابل میلان یک گل در لیگ دریافت کرده است. رکورد یوونتوس با تنها 7 گل خورده در سری آ در این فصل حداقل 6 گل کمتر از هر تیم دیگری است – ناپولی با 13 گل دومین رکورد برتر را دارد – و آنها در 6 بازی از 8 بازی اخیر خود در لیگ کمتر از 2.5 گل زده اند.

پیش بینی من برای این مسابقه یک بازی نزدیک به هم از جانب دو تیم می باشد . یک تساوی بدون گل و یا کمتر از 2.5 گل در این بازی بسیار محتمل می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *