بازی های سری آ

آنالیز و بررسی آماری بازی های لیگ سری آ در وان ایکس بت

پیش بینی بازی بین دو تیم اینترمیلان و ناپولی

  • ناپولی در 16 بازی از 17 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها پیروز شده است، به استثنای شکست در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل لیورپول.
  • تیم لوسیانو اسپالتی هنوز در این فصل در سری آ شکست نخورده است و در 6 بازی از 7 بازی خارج از خانه خود پیروز شده است.
  • اینتر در این فصل، پنج بازی از شش بازی خود را مقابل تیم‌هایی که در جمع هشت تیم برتر سری آ قرار دارند، باخته است

تنها فیورنتینا و لچه توانستند ناپولی را در سری آ در این فصل متوقف کنند و هر دوی آنها در ماه آگوست توانستند به تساوی دست یابند. پارتنوپی ها که با هشت امتیاز اختلاف با تیم دوم در صدر سری آ قرار دارند، در اولین بازی خود پس از جام جهانی چهارشنبه در دیدار با اینتر با آزمون بزرگی از اعتبار اسکودتو خود روبرو خواهند شد، اما آنها مطمئن هستند که آن را با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت. بعد از اینکه یک نیم فصل اول هیجان انگیز را پشت سر گذاشتند.

مردان اسپالتی در 11 بازی متوالی لیگ پیروز شده اند و 27 بار در آن دوره موفق به گلزنی شده اند که شامل پیروزی در برابر تیم های خوب مانند آتالانتا، رم، میلان و لاتزیو بوده است. ناپولی با به ثمر رساندن 37 گل در 15 بازی لیگ و تنها دریافت 12 گل، به عنوان یکی از هیجان انگیزترین تیم های اروپا در این فصل ظاهر شده است، اما این به معنی استحکام دفاعی آنها تمام نشده است.

اینتر پس از ورود به تعطیلات جام جهانی با 11 امتیاز اختلاف نسبت به حریف خود یعنی ناپولی، برای کسب امتیاز کمی ناامید است. تیم سیمونه اینزاگی قبل از تورنمنت جام جهانی پیشرفت کرد و در 5 بازی از 6 بازی آخر خود در سری آ پیروز شد، اما رکورد آنها در برابر تیم های برتر ایتالیا در این فصل جای تامل دارد – آنها در 5 بازی از 6 دیدار خود با 8 حریف برتر شکست خورده اند. در این فصل، و دفاعی که 22 گل دریافت کرده است – بدترین رکورد در نیمه اول – بعید به نظر می رسد که ناپولی را مهار کند.

با توجه به رکورد ضعیف اینتر در برابر تیم های بالانشین جدول سری آ ایتالیا و فرم فوق‌العاده ناپولی، حمایت از میهمانان برای کسب نتیجه در بازار شانس مضاعف محتاطانه به نظر می‌رسد و به بازیکنان بیمه می‌دهد و در عین حال آنها را در کنار با فرم‌ترین تیم اروپا قرار می‌دهد.

پیش بینی من برای این مساقه برد مساوی ناپولی می باشد.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم چلسی و منچسترسیتی

– منچسترسیتی در ماه نوامبر در جام اتحادیه فوتبال انگلیس توانست با نتیجه 2-0 چلسی را شکست داد.
– چلسی در بازی قبلی مقابل ناتینگهام فارست با تساوی 1-1 متوقف شد.
– چلسی در سه دیدار اخیر این دو تیم موفق به گلزنی نشده است.
– ارلینگ هالند در سه بازی اخیر خود چهار گل زده است.

چلسی مقابل قهرمان کار سختی پیش رو دارد

تنها یک بازی در لیگ برتر در روز پنجشنبه وجود دارد که باید منتظر آن باشیم، اما مسلماً این بازی برجسته در این دور از بازی‌ها در حالی است که منچسترسیتی به مصاف چلسی می‌رود.

سیتی در بازی قبل توسط تیم اورتون به تساوی 1-1 تن داد و به نوعی متوقف شد که نتیجه اش کسب یک امتیاز در ورزشگاه اتحاد بود، اما تساوی 0-0 توپچی ها مقابل نیوکاسل در روز سه شنبه به این معنی است که مدافع عنوان قهرمانی این شانس را دارد که با برد مقابل جلسی به 5 امتیاز از صدر جدول برگردد.

میزبان پس از بازگشت به لیگ برتر، چهار امتیاز از دو بازی را به دست آورده است، اما آنها در پیروزی مقابل بورنموث و تساوی در ناتینگهام فارست به سختی متقاعد کننده بودند و به نظر می رسد بازی سختی در مقابل سیتی امشب داشته باشند.

منچستر سیتی در بازی قبل مقابل اورتون به یک امتیاز بسنده کردند، آنها در بازی قبل به طرز عجیبی توپ ها را از دست می دادند و امشب این فرصت را دارند که در مقابل چلسی به پیروزی برسند.

شاگردان پپ گواردیولا در ماه نوامبر در جام اتحادیه با نتیجه 2-0 چلسی را شکست دادند و فصل گذشته هر دو دیدار لیگ را 1-0 بردند. با وجود استراحت چند بازیکن، از جمله ارلینگ هالند، سیتی شاید می‌توانست در آخرین دیدار با اختلاف بیشتری پیروز شود و چلسی به نظر ناآماده و ناهماهنگ عمل کند.

تیم لندنی سه بازی آخر خود را بدون اینکه موفق به گلزنی شود قبل از تعطیلات جام جهانی واگذار کرد و ممکن است امشب برای یافتن راهی برای صعود به مشکل برسند. آن‌ها در دو بازی اخیر خود موفق به گلزنی شده اند ، اما هر دوی آن بازی‌ها مقابل تیم‌هایی در رده ششم پایانی بودند و سیتی این شانس را دارد که کلین شیت کند.

پاتر در حال تقلا برای پیشرفت

گراهام پاتر در حال حاضر خود را به عنوان سرمربی چلسی تحت فشار می بیند و دیدار با تیم قهرمانان فصل قبل در زمان سختی انجام می شود. آبی‌ها در ابتدا پس از جانشینی توماس توخل در اواسط سپتامبر بهبود یافتند و 9 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشتند، اما از آن زمان تاکنون تنها دو برد در هفت بازی به دست آورده‌اند و گهگاه در حمله خیلی خوب عمل می کنند، در حالی که خیلی راحت هم گل می خورند.

سیتی برای نزدیک شدن به آرسنال در اینجا به نتیجه نیاز دارد و از آنجایی که چلسی در سه دیدار اخیر بین این تیم ها به تساوی رسیده است، پیروزی 3-0 برای میهمان برجسته است. بار دیگر، غیرممکن است که هالند را به عنوان یک گلزن در هر زمان نادیده بگیریم، زیرا او از زمانی که بازیها پس از جام جهانی قطر از سر گرفته شد، چهار گل در سه بازی به ثمر رسانده است و اگر قصد دارید یک شرط بندی در این بازی داشته باشید، می تواند ارزش حمایت از نروژی را داشته باشد تا یک یا دو گل بزند. گل های بیشتر یا احتمالاً اولین بار – همانطور که او در مقابل اورتون و لیورپول در جام EFL انجام داد – برای ارزش بیشتر.

پیش بینی من برای این بازی برد منچستر سیتی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *