بررسی و تحلیل بازی های برای شرط بندی در وان ایکس بت

پیش بینی بازی بین دو تیم ساندرلند و وست برومیچ

– ساندرلند از پنج بازی اخیر خود در لیگ ده امتیاز کسب کرده است
– وست بروم بدترین رکورد خارج از خانه در چمپیونشیپ را دارد به طوری که در رده چهارم قرار دارد.
– آماد دیالو در 6 بازی اخیر خود برای ساندرلند 4 بار گلزنی کرده است.

ضریب هایی خوبی برای گربه سیاه در نظر گرفته شده است

ساندرلند یک هفته قبل از پایان مسابقات چمپیونشیپ با پیروزی راحت 3-0 مقابل میلوال در آخر هفته گذشته به لیگ بازگشت. گربه‌های سیاه برای بازی روز دوشنبه مقابل وست بروم، با وضوح بازی در کنار خود، کمی گران‌تر به نظر می‌رسند. ساندرلند از پنج بازی اخیر خود در چمپیونزشیپ 10 امتیاز گرفته است و اکنون دو بازی آخر خود را برده است. تونی موبری می تواند راس استوارت را روی نیمکت قرار دهد که می تواند تقویت دیگری برای میزبان روز دوشنبه باشد.

وست بروم در بازی های خارج از خانه با مشکل مواجه شده است

کارلوس کوربران در 4 بازی خود به عنوان سرمربی وست بروم سه برد را به دست آورده است، اما تیم او در تمام فصل در بازی های خارج از خانه با مشکل مواجه بوده و اکنون با سفری دشوار به شمال شرق روبرو شده است. وست بروم در تمام فصل دو بازی خارج از خانه را برده است و در حال حاضر بدترین رکورد خارج از خانه را در چمپیونشیپ با کسب تنها ده امتیاز در خارج از خانه دارد. باگی ها به عنوان گزینه های مورد علاقه برای بازی روز دوشنبه انتخاب شده اند، اما در دسته سوم باقی مانده اند و با توجه به مشکلات سفرشان جذابیت چندانی ندارند.

دیالو، بازیکن قرضی منچستریونایتد می تواند حرف بزرگی داشته باشد

آماد دیالو مدتی طول کشید تا خود را در ساندرلند پیدا کند، اما بازیکن قرضی منچستریونایتد در 6 بازی اخیر خود برای گربه های سیاه چهار بار گلزنی کرده است و می تواند نقش مهمی در روند دوشنبه شب داشته باشد. این وینگر در هر یک از دو بازی اخیر ساندرلند گلزنی کرده است و می توان از او فرصتی برای ادامه روند خوب خود مقابل وست بروم گرفت.

پیروزی ساندرلند در بازار قطعی، انتخاب اصلی بازی یکشنبه خواهد بود، با پیروزی 2-1 خانگی که پیش‌بینی امتیاز صحیح را تشکیل می‌دهد. پانترها می توانند در بازی روز دوشنبه با حمایت از آماد دیالو برای گلزنی در هر زمان، حمله سه جانبه را به پایان برسانند.

پیش بینی من برای این بازی برد تیم ساندرلند می باشد.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم لوانته و آلاوز

در حالی که نیمه نهایی جام جهانی تا روز سه شنبه فعلا به خاطر استراحت به تیم ها متوقف شده است، سگوندای اسپانیا با این نبرد جذاب در رقابت های صعود از سر گرفته می شود.

آلاوس امیدوار است که تنها یک پیروزی از هر چهار پیروزی اخیر خود را پشت سر بگذارد و مطمئن است که نوعی نتیجه مثبت در خانه کسب خواهد کرد، جایی که در این فصل شکست ناپذیر است.

شاگردان لوئیس گارسیا از 9 بازی خود در مندیزوروزا 6 برد را به دست آورده اند و در 5 بازی اخیر 4 مرتبه دروازه خود را بسته نگه داشته اند، از جمله دو بازی که با نتیجه 0-0 به پایان رسانده است.

آنها میزبان تیمی از لوانته هستند که برای پیروزی تلاش کرده اند، اما شکست دادن آنها نیز سخت است، زیرا در ده بازی سگوندا شکست نخورده اند.

لوانته در بازی های خارج از خانه موفق ظاهر نشده است به طوریکه از 10 بازی اخیر خارج از خانه تنها در 3 بازی پیروز شده اند.

پیش بینی من برای این بازی این است که بازی امشب نزدیک به هم خواهد بود و گزینه تساوی جذاب خواهد بود.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم برشیا و پارما

– 8 بازی از 11 بازی اخیر برشا ما شاهد گلزنی هر دو تیم بوده ایم.
– این در حالی است که پارما در 3 بازی از 4 بازی اخیر خود شاهد گلزنی هر دو تیم بوده است.
– هر دو تیم برشا و پارما به طور میانگین بیش از یک امتیاز در هر بازی در سری B این فصل کسب کرده اند.
– تنها پنج تیم سری B در این فصل بیشتر از 21 تیم پارما گل زده اند.

مدعیان پلی آف در مرحله دوم ایتالیا به مصاف هم می روند

دو تیم از امیدهای صعود سری B روز دوشنبه با هم دیدار می کنند و برشا که در رده ششم قرار دارد به مصاف پارما که در رتبه هفتم قرار دارد می رود، اگرچه هیچ کدام از دو تیم در بهترین فرم قرار ندارند. میزبان تنها یک پیروزی از 11 بازی اخیر خود را پس از شروعی قدرتمند کسب کرده است، در حالی که پارما سه بازی بدون پیروزی را پشت سر گذاشته است.

برشا، به‌طور باورنکردنی، علی‌رغم عملکرد بدش، به پلی آف می‌چسبد، که در آن فرم دفاعی ضعیف آن‌ها به قیمت تمام شده است – 8 بازی از 11 بازی اخیر برشا شامل گلزنی هر دو تیم بوده است و تنها هفت تیم سری B گل‌های بیشتری دریافت کرده‌اند.

در همین حال، پارما در 3 بازی از 4 بازی اخیر خود شاهد گلزنی هر دو تیم بوده است و با وجود اینکه تنها 5 تیم سری B در این فصل در گلزنی از آنها پیشی گرفته اند، اما در 5 بازی اخیر خود نتوانسته اندحتی یک مرتبه هم دروازه خود را بسته نگه دارند.

از آنجایی که برشا و پارما در عملکرد دفاعی دچار ضعف هایی هستند و اخیرا نتوانستند دروازه خود را بسته نگه دارند، حمایت از هر دو تیم برای رسیدن به گل محتاطانه به نظر می رسد و یک تساوی 1-1 سخت می تواند ارزش امتیاز درستی را ارائه دهد.

پیش بینی من برای این مسابقه گلزنی هر دو تیم می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *