آنالیز و بررسی بازی های جام جهانی 2022 سایت وان ایکس بت

پیش بینی بازی بین دو تیم استرالیا و دانمارک

– استرالیا و دانمارک در بازی های جام جهانی امسال تنها سه گل به ثمر رسانده اند.
– استرالیا در شش بازی از هفت بازی ملی اخیر خود شکست نخورده است.
– یک تساوی برای صعود استرالیا به مرحله حذفی کافی است.
– رایلی مک گری در آخرین بازی خود برای میدلزبورو پیش از جام جهانی گلزنی کرد.

تاریخ به استرالیا اشاره می کند

همه نتایج در دور پایانی بازی‌های گروه D جام جهانی با استرالیا، دانمارک و تونس که برای کسب مقام دوم می‌جنگند، تاثیر گذار است.

این مزیت استرالیا است، زیرا آنها فقط به یک تساوی برای صعود نیاز دارند، اگرچه آنها برای اجتناب از شکست مقابل تونس در بازی دیگر به فرانسه تکیه خواهند کرد.

در همین حال، دانمارک باید برنده شود تا شانسی برای صعود داشته باشد و اگر این کار را انجام دهد، باید به بازی تونس نگاهی داشته باشند که آیا حریف خود را متوق می کند یا نه ؟

استرالیا ممکن است ثابت کند که حریف خوش دستی است!

اگرچه آنها در روز افتتاحیه با نتیجه 4-1 توسط فرانسه مغلوب شدند، استرالیا با پیروزی 1-0 مقابل تونس، به فرم خوب خود بازگشت. این نتیجه به این معنی است که آنها اکنون می توانند با بهترین نتیجه خود در جام جهانی برابری کنند اگر بتوانند از شکست مقابل دانمارک که مسلماً یکی از بدترین تیم هایی است که عملکرد ضعیفی در جام جهانی دارند، اجتناب کنند.

استرالیایی‌ها از نظر رده بندی فیفا به‌طور قابل‌توجهی پایین‌تر از دانمارک هستند، اما نشان داده‌اند که به‌رغم آنچه احتمالات پیش از این رویارویی نشان می‌دهد، فقط برای جمع‌آوری اعداد اینجا نیستند.

در حالی که رایلی مک گری هنوز 90 دقیقه کامل بازی نکرده است، او همچنان در جلو برای استرالیا یک تهدید به نظر می‌رسد و ضربه قیچی خیره‌کننده‌اش در برابر نوریچ برای تیم باشگاهی میدلزبرو برای ما کافی است تا به سراغ انتخاب گلزن آزمایشی با چنین گزینه‌های واضحی برویم.

دانمارک ناامید کننده می تواند در مسافر بعدی به سوی خانه باشد!

تساوی وحشتناک با تونس و به دنبال آن شکست مقابل فرانسه در دور آخر، دانمارک را در آستانه حذف از جام جهانی قرار داد، عملکردی تکان دهنده برای نیمه نهایی یورو 2020.

تنها پیروزی باعث می شود دانمارک در اینجا واجد شرایط شود، و حتی در آن صورت آنها به لطف جاهای دیگر تکیه خواهند کرد. رئیس کسپر هیولمند امیدوار است که آنها این کار را انجام دهند، اما آنها تا کنون با قدرت کمی در آینده کند بوده اند.

تنها گلی که دانمارک در طول تورنمنت تاکنون به ثمر رساند توسط آندریاس کریستنسن، دفاع میانی به ثمر رسید و به همین دلیل، ما حاضر نیستیم قیمت 1/2 را در تیمی بگیریم که آخرین بار توسط آندریاس کورنلیوس هدایت شده بود. به این ترتیب، ما در بازار شانس مضاعف با قیمتی عالی به استرالیا می رویم!

پیش بینی بازی بین دو تیم تونس و فرانسه

– فرانسه در هر دو بازی گروهی خود گل خورده است و در 8 بازی اخیر خود تنها یک کلین شیت داشته است.
– تونس باید برنده شود تا شانس صعود را داشته باشد، بنابراین باید فوتبالی رو به جلوارایه دهد.
– فرانسه تاکنون هر دو بازی خود را برده است.
– کینگزلی کومان در هفت بازی مقدماتی دو گل به ثمر رساند و می‌تواند در ترکیب اصلی تیم ملی فرانسه قرار گیرد.

ماموریت غیرممکن برای تونس

فرانسه که در صدر این گروه قرار دارد، حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی را قطعی کرده است و آنها مرحله گروهی را با درگیری مقابل تیم تونس که باید روز چهارشنبه برنده شود، کامل می کنند.

این کشور آفریقای شمالی از دو بازی خود تاکنون تنها یک امتیاز کسب کرده و حتی سه امتیاز مقابل فرانسوی ها ممکن است برای جلوگیری از خروج زودهنگام کافی نباشد.

تونس هنوز در جام جهانی قطر گلزنی نکرده است، اما ممکن است بتواند به عدم گلزنی خود در برابر فرانسه پایان دهد، فرانسه که احتمالاً تا آنجایی که به آنها مربوط می شود، یک تساوی غیرطبیعی است.

هر دو تیم برای گلزنی ارزش دارند

لس‌بلوزها علاقه‌ ی زیادی برای پیروزی در این بازی دارند و به احتمال زیاد حداکثر امتیاز را کسب خواهند کرد، اما از آنجایی که تونس تیمی است که نیاز دارد و سرمربی، دیدیه دشان می‌تواند قیمت کوتاه را برای پیروزی فرانسه تغییر دهد، جذابیت چندانی ندارد. .

در عوض، با وجود اینکه تونس به تساوی رسیده است، هر دو تیم برای گلزنی گزینه قدرتمندی به نظر می رسند در برابر دانمارک و استرالیا خالی است.

فرانسه که در هر دو بازی مرحله گروهی خود پیرزو شده است و اگر دشان با تیم اول خود دست و پنجه نرم کند، ممکن است فرصت های کمی برای تونسی ها ایجاد شود.

Eagles of Carthage مایوس خواهند شد که حداقل به طرفداران خود چیزی برای تشویق کردن اگر بخواهند زودتر ترک کنند، بدهند. تونس در پنج بازی متوالی قبل از جام جهانی گلزنی کرد – از جمله باخت دوستانه مقابل برزیل – بنابراین آنها می توانند راهی برای صعود پیدا کنند، حتی اگر هنوز در قطر از امتیاز خارج نشده باشند.

فرانسه می تواند افتتاحیه کامل را تکمیل کند

فرانسه در سرتاسر تیم خود کیفیت زیادی دارد و حتی اگر دشان تغییرات عمده ای انجام دهد، باز هم باید بتواند مرحله اول را با یک برد به پایان برساند.

تونس فقط باید به جلو فشار بیاورد و این باید به فرانسوی ها فرصت های زیادی را در ضد حمله ها بدهد و آنها می توانند از امتیاز استفاده کنند و پیروزی 3-1 برای مدافع عنوان قهرمانی در بازار امتیاز درست به دنبال دارد.

یکی از بازیکنانی که می تواند در ترکیب اصلی فرانسه قرار بگیرد، کینگزلی کومان از بایرن مونیخ است و اگر به او امتیاز داده شود، به نظر می رسد کاندیدای معقولی برای یک گل در هر زمان باشد. کومان تاکنون در هر دو بازی فرانسه به عنوان بازیکن تعویضی ظاهر شده و در هفت بازی مقدماتی پیش از مسابقات دو گل به ثمر رسانده است، بنابراین اگر شروعی نادر به او داده شود، می تواند آن را با یک گل مشخص کند.

پیش بینی بازی بین دو تیم لهستان و آرژانتین

– آرژانتین در 7 بازی اخیر خود 6 کلین شیت کرده است.
– لهستان با مکزیک مبارزه کرد و خوش شانس بود که عربستان را شکست داد.
– لیونل مسی دو گل از سه گل آرژانتین را در جام جهانی به ثمر رسانده و یک پاس گل هم در این مسابقات به ثبت رسانده است.

آرژانتین برای کسب رتبه یک شانزدهم نهایی تلاش می کند

لهستان در گروه C جام جهانی در صدر جدول قرار دارد، اما آنها ممکن است برای پیشرفت به نتایج در جاهای دیگر تکیه کنند زیرا در آخرین بازی دور اول خود در روز چهارشنبه به مصاف آرژانتین می روند.

سنگین‌ وزن‌های آمریکای جنوبی در میان محبوب‌ترین‌ها به این مسابقات رفتند، اما پس از آن در اولین بازی خود توسط عربستان سعودی مبهوت شدند و در یکی از بزرگترین شکست‌های تاریخ مسابقات با نتیجه 2-1 شکست خوردند.

آرژانتین در حال حرکت بود و در آن بازی در نیمه اول یک گل به ثمر رساند، اما شاید با شکست شرم‌آوری که متحمل شد، از خود راضی بود. لا آلبی سلسته آن را با نمایش مطمئن در برابر مکزیک دنبال کرد و پیروزی 2-0 را به ثبت رساند و آنها باید برای تیم لهستانی که شانس خود را در بازی های ابتدایی خود سوار کرده اند، امتیاز زیادی داشته باشند.

لهستانی ها خط حمله زهر داری ندارد!

لهستان بدون شک بهترین مهاجم میانی فوتبال جهان را در رده های خود به نام روبرت لواندوفسکی دارد، اما آنها در تلاش هستند تا برای مهاجم بارسلونا خلق موقعیت کنند.

لهستانی‌ها تاکنون در حمله خطرناک به نظر نمی‌رسند و در تساوی 0-0 مقابل مکزیک در بازی افتتاحیه‌شان، موقعیت های بسیار کمی داشتند، در حالی که آنها برای دوره‌های زیادی مقابل عربستان سعودی تسلط داشتند و بیش از یک اشاره به شکست و چنگ زدن در مورد آن وجود داشت. پیروزی 2-0 آنها مقابل گرین فالکونز.

این نشان می‌دهد که آن‌ها ممکن است برای ایجاد فرصت‌هایی در برابر دفاع کامل آرژانتین تلاش کنند، و یک برد به صفر آرژانتین برای شرط اصلی ما جذابیت واقعی دارد.

آرژانتین در هفت بازی اخیر خود فقط دو بار گل خورده است و در 6 تای آنها پیروز شده است.

جادوی بیشتر مسی می تواند الهام بخش آرژانتین باشد

جای تعجب نیست که لیونل مسی برای آرژانتین در قطر بازی کرده است و در هر سه گل آنها نقش داشته است – دو گل و پاس گل.

مهاجم پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی مقابل عربستان ضربه زد و دوباره در ضربات پنالتی قرار خواهد گرفت و در هر پنج بازی اخیر خود برای کشورش گلزنی کرده است – در مجموع 12 گل در طول آن دوره به ثمر رسانده است.

تلاش در هر زمان برای مسی به عنوان یک شرط بندی گلزن برجسته است، در حالی که برد 2-0 برای آرژانتین انتخاب صحیح امتیاز است زیرا لهستان در یکی از 18 بازی اخیر خود در تمام رقابت ها بیش از دو بار گل خورده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *