آنالیز بازی های جام جهانی 2022 سایت وان ایکس بت

پیش بینی بازی بین دو تیم کره جنوبی و غنا

– غنا در چهار بازی اخیر خود در مرحله گروهی جام جهانی موفق به پیروزی نشده است.
– کره جنوبی دو بازی از 17 بازی اخیر رقابتی خود را باخته است.
– هیونگ مین سون در 5 بازی اخیر خود برای کره جنوبی 4 بار گلزنی کرده است.

هر دو طرف اهمیت پیروزی در این بازی را می دانند

کره جنوبی و غنا هر دو عملکرد قابل دفاعی رادر مسابقات آغازین گروه H داشتند. کره جنوبی یک امتیاز سخت مقابل اروگوئه به دست آورد، در حالی که غنا که علیرغم فشارهای دیرهنگام، با شکست 3-2 مقابل پرتغال شکست خورد. بازی روز دوشنبه در استادیوم شهر آموزش، در الریان، در صورتی که این دو تیم صعود به مرحله یک هشتم نهایی را در قطر داشته باشند، اهمیت بیشتری دارد.

کره جنوبی مقابل اروگوئه تحت فشار بود

در اولین بازی کره جنوبی مقابل اروگوئه شانس زیادی نداشتند و در حالی که آنها یک شوت به سمت دروازه داشتند، کره جنوبی بیش از حد خود را حفظ کرد و مسلماً بهترین موقعیت بازی را ایجاد کرد که توسط مهاجم هوانگ اویاز دست رفت. جو در نیمه اول کره جنوبی شانس خود را برای صعود از گروه H با کسب سه امتیاز مقابل غنا خواهد دانست و از قرعه‌کشی روز پنج‌شنبه نیز دلگرم‌های زیادی خواهد شد.

انتظار گل در یک بازی باز را داشته باشید

هر دو تیم می‌دانند که هر چیزی غیر از پیروزی، احتمالاً یک شانزدهم نهایی را از دسترس خارج می‌کند. این می‌تواند منجر به یک بازی باز فوتبال شود و بازی‌ای که می‌تواند شاهد موقعیت های گلزنی زیادی باشد، زیرا هر دو طرف شانس‌های خود را دوست دارند. انتظار می رود کره جنوبی نسبت به اوروگوئه ماجراجوتر باشد، در حالی که غنا مطمئناً در بازی اول گروه خود مقابل پرتغال عقب نشینی نکرد. در حالی که کره جنوبی انتخاب اصلی خواهد بود، هر دو تیم برای گلزنی و بیش از 2.5 گل بازی نیز پیشنهادات جذابی هستند.

سون مهاجم تاتنهام می تواند حرف های زیادی برا گفتن داشته باشد

هیونگ مین سون، مهاجم تاتنهام، پسر پوستر تیم ملی کره جنوبی است و می تواند در بازی حساس روز دوشنبه مقابل غنا حرف هایی برای گفتن داشته باشد. سون در 5 بازی اخیر خود برای کره جنوبی 4 بار گلزنی کرده است و فقط در زمان بازی با اروگوئه از آسیب دیدگی صورت خود بهبود یافته است. انتظار می رود کره جنوبی در برابر غنا بسیار ماجراجوتر باشد و سون می تواند تفاوت بین دو طرف را ثابت کند. می توان از شانسی برای گلزنی مرد اسپرز در هر زمان استفاده کرد.

کره جنوبی برای برنده شدن در بازار مطلق، انتخاب اصلی بازی روز دوشنبه در استادیوم شهر آموزش خواهد بود، با خط امتیاز 2-1 که پیش بینی امتیاز صحیح را تشکیل می دهد. بازیکنانی که به دنبال یک شرط بندی گلزن هستند، به سمت هیونگ مین سون نشانه رفته اند – مهاجم تاتنهام در پنج بازی اخیر خود برای تیم ملی خود چهار بار گلزنی کرده است.

پیش بینی بازی بین دو تیم برزیل و سوئیس

– برزیل در 7 بازی از 8 بازی اخیر خود دو یا بیشتر گل زده است.
– سوئیس در یورو سال گذشته در دیدار با ایتالیا و فرانسه سه گل دریافت کرد.
– ریچارلیسون از سپتامبر 2018 بیش از هر بازیکن دیگری برای برزیل گل زده است.
– سوئیسی ها در 5 بازی از 8 بازی اخیر خود در جام جهانی با تیم های آمریکای جنوبی شکست خورده اند.

مصدومیت نیمار برای برزیل گران تمام میشود!

برزیل جام جهانی 2022 را تقریباً عالی شروع کرد، زیرا آنها صربستان را 2-0 شکست دادند تا در بازی اول خود پیروز شوند. با این حال، آنها نیمار را برای بقیه مرحله گروهی از دست داده اند، اگرچه باید انتظار داشته باشند که بدون او درگیری با سوئیس و کامرون را پشت سر بگذارند.

نیمار که از زمان اولین حضورش در این رقابت ها در سال 2014، 53 بار در جام جهانی روی او مرتکب خطا شده اند. هیچ بازیکنی به اندازه نیمار در بازی با صربستان روی اونها خطا انجام نشد،

حتی بدون فوق ستاره خود، برزیل استعدادهای گلزنی فراوانی دارد و این باید در برابر تیم سوئیسی که شروعی پیروزمندانه داشت، مشهود باشد.

آزمونی دیگر برای برزیل

برزیل از زمان قهرمانی در جام جهانی 2002 از بهترین تیم های اروپایی عقب افتاده بود. زمانی که آنها تمایل دارند در این رقابت ها کوتاه بیایند، معمولاً مقابل تیم های اروپایی است، زیرا آنها 16 شکست از 18 شکست کل برزیل در جام جهانی را تشکیل می دهند.

غول‌های آمریکای جنوبی آخرین بار بین سال‌های 2002 تا 2006 یک رشته برد مقابل تیم‌های اروپایی به دست آوردند و از 16 سال پیش آلمان در هر جام جهانی به یک تیم اروپایی سقوط کردند.

ریچارلیسون آماده برای گل زدن به سوئیس

با حضور نیمار، دوباره به ریچارلیسون به عنوان تهدید اصلی گلزنی برزیل نگاه کنید. مهاجم تاتنهام اخیراً بهترین بازیکن تیم ملی کشورش بوده است و با دو گل خیره کننده مقابل سوئیس آن را تقویت کرد. او در هفت بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها برای برزیل 9 گل به ثمر رسانده است. از زمان اولین بازی خود برای تیم ملی در سپتامبر 2018، او 19 بار به ثمر رسانده است که بیش از هر بازیکن دیگری در این بازه زمانی برای برزیل گل زده است.

برزیل در 14 بازی مقدماتی 40 بار گل زده است و آنها حداقل دو بار در 7 بازی از 8 بازی بین المللی اخیر خود گل زده اند. مجموعه استعدادهای هافبکی که آنها به قطر آورده اند باید آنها را برای غیبت نیمار پوشش دهد، در حالی که این تیم سوئیسی در یورو سال گذشته سه گل از ایتالیا و فرانسه دریافت کرد.

برزیل در 16 بازی اخیر خود در مرحله گروهی جام جهانی شکست نخورده است. در همین حال، سوئیس تنها یک برد از هشت بازی خود مقابل تیم های آمریکای جنوبی در فینال ها کسب کرده است و پنج بار شکست خورده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *