آنالیز بازیهای این هفته سری آ جهت بهبود شرط بندی

پیش بینی بازی بین دو تیم اینتر میلان و آتالانتا

• چهار بازی از شش بازی اخیر آتالانتا حداقل شامل سه گل بوده است.
• در 6 بازی از 7 بازی خارج از خانه اینتر در لیگ، بیش از 2 گل زده شده است.
• اینتر دومین گلزن برتر این فصل است.

آتالانتا در تعقیب چهار تیم برتر لیگ

آتالانتا در این بازی با امتیاز با اینتر در جدول به تساوی رسیده است، اما آنها پس از سه باخت از چهار شکست اخیر خود به رده پنجم سقوط کرده اند.
4 بازی از 6 بازی اخیر آنها حداقل 3 گل به ثمر رسانده است، از جمله دو بازی از سه بازی اخیر آنها در خانه ،اما نگرانی هایی در مورد سابقه دفاعی آنها وجود دارد، زیرا آنها حداقل دو بار در چهار بازی از این دو بازی گل خورده اند.

اینتر در به دنبال فرم خوب در خارج از خانه است

از سوی دیگر، اینترمیلان در بازی‌های خارج از خانه، سه بازی متوالی را با نتیجه ۲-۰ به یوونتوس و بایرن مونیخ باخت.
آنها در واقع 4 بازی از 7 بازی خارج از خانه خود در سری A شکست خورده اند که 6 تای آنها حداقل سه گل داشته اند.
در واقع، مجموع 20 گل دریافتی آنها در خارج از خانه دومین بدترین رکورد در این بخش است، اما تنها ناپولی رهبر لیگ است که بیش از 31 گل خود را به ثمر رسانده است که در 6 بازی از 9 بازی اخیر خود حداقل 3 گل به ثمر رسیده است.
من پیش بینی می کنم بیش از دو گل در این بازی وجود داشته باشد، با نتیجه 2-2

پیش بینی مسابقه بین دو تیم رم و تورینو

• چهار بازی از پنج بازی اخیر رم هر دو تیم به گل رسیده اند.
• تورینو تنها در یکی از هفت بازی اخیر خود موفق به گلزنی نشده است.
• رم سه بازی از چهار بازی اخیر خانگی خود در لیگ را باخته است.

رم به دنبال بازگشت به فرم ایده ال خود است!

این هفته ناامیدکننده ای برای رم بود، که در دربی بزرگ با رقیب محلی لاتزیو را 1-0 شکست خورد که بازی قبلی خود را مقابل ساسولو با نتیجه 1-1 به تساوی رسیده بود.
نتیجه آخر به این معنی است که هر دو تیم در چهار بازی از پنج بازی اخیر خود گلزنی کرده اند که نشان دهنده شکنندگی شگفت انگیزی در دفاع برای تیم ژوزه مورینیو است.
آنها اخیراً در خانه نیز با شکست‌های خانگی بیشتری مقابل ناپولی، رئال بتیس و آتالانتا مواجه شده‌اند.

از سوی دیگر، فرم تورینو قابل توجه بوده است و در 4 بازی از 5 بازی اخیر خود، پس از 5 بازی بدون پیروزی، پیروز شده است.
انتظار می‌رود که شاگردان ایوان یوریچ در طول رقابت‌ها از چنین اوج‌هایی عبور کنند، اما آنها مطمئن هستند که پس از سه برد از هفت بازی خارج از خانه، در ورزشگاه المپیکو نتیجه خواهند گرفت.
هر دو تیم در 3 بازی از 4 بازی اخیر خود گلزنی کرده اند، همانطور که در 3 بازی از 5 تقابل اخیر بین این دو تیم گلزنی کرده اند که تورینو همگی شکست خورده است.
من پیش‌بینی می‌کنم که هر دو تیم در این بازی گل بزنند.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم هلاس ورونا و اسپزیا

• هر دو تیم در پنج بازی از هفت بازی اخیر ورونا گل زنی کرده اند.
• پنج بازی از شش بازی اخیر اسپزیا نیز هر دو تیم را به گل رسیده اند.
• اسپزیا هر هفت بازی خارج از خانه خود را در لیگ شکست خورده است.

ورونا به دنبال امتیاز خانگی است

هلاس ورونا در این فصل شروع وحشتناکی داشته، که پس از کسب تنها 5 امتیاز در 14 بازی، در انتهای جدول سری آ قرار دارد و در این بازیا 27 گل دریافت کرده است.
آنها تمایل دارند خودشان به گل برسند و هر دو تیم در 5 بازی از هفت بازی اخیر خود گلزنی کرده اند.
با این حال، آنها هفت بازی متوالی را از دست داده اند، از جمله هر پنج بازی تحت هدایت سالواتوره بوکتی، سرمربی جدید، که نیاز به یک پیشرفت سریع در تیم خود دارد.

آیا اسپزیا در از وضعیت بحرانی خارج خواهد شد؟

در حالی که ورونا در انتهای جدول قرار دارد، اسپزیا بدترین رکورد خارج از خانه در سری آ را دارد، هر یک از هفت بازی خود را باخت و تنها یک گل در این 7 بازیا به ثمر رساند.
نشانه‌هایی از بهبود وضعیت وجود دارد، زیرا آنها در بازی با میلان این را به وضوح نشان دادند، در حالی که آنها برشا را در کوپا ایتالیا نیز شکست دادند، به این معنی که هر دو تیم در 5 بازی از 6 بازی اخیر خود گلزنی کرده‌اند.
شاگردان لوکا گوتی آخر هفته گذشته در خانه مقابل اودینزه به تساوی 1-1 دست یافتند، اما همچنین 7 بازی بدون برد در لیگ را پشت سر گذاشتند، که 4 تای آنها هر دو تیم را به ثمر رسانده اند.
در این بازی باید چیزی از نظر نتیجه ارائه شود.

اما من پیش بینی می کنم که هر دو تیم گل می زنند و 1-1 را به عنوان پیش بینی صحیح امتیاز انتخاب می کنم.

پیش بین مسابقه بین دو تیم مونزا و سالرنیتانا

• مونزا در 8 بازی از 10 بازی اخیر خود موفق به گلزنی شده است.
• هر دو تیم در سه بازی اخیر سالرنیتانا گل زده اند.
• سه بازی از پنج بازی اخیر مونزا هر دو تیم را به ثمر رسانده است.

آیا مونزا می تواند به به فرم خوب خودش برگردد؟

مونزا پنجشنبه شب یک باخت ناامیدکننده 1-0 مقابل لاتزیو متحمل شد، که سومین شکست آنها در چهار بازی است، اما آنها به طور کلی در خانه بسیار قوی بوده اند.
تیم رافائله پالادینو سه بازی از چهار بازی اخیر خود در استادیوم بریانتو را برده است، جایی که آنها همچنین در یکی از هشت بازی خود در این فصل، در تمام بازیها گلزنی کرده اند.
هر دو تیم در نیمی از این بازی‌ها گل زده‌اند، همانطور که در سه تا از پنج بازی آخر خود در همه ورزشگاه‌ها گل زده‌اند.

سالرنیتانا در حال تقلا برای بهبودی وضعیت

در حالی که مونزا در خانه پیروز می شود، سالرنیتانا رکورد بسیار ضعیفی در خارج از خانه دارد و در این فصل از هر هفت بار فقط یک بار پیروز شده است.
چهار مورد از این بازی ها شاهد گلزنی هر دو تیم بوده است، از جمله دو بازی آخر، پیروزی 3-1 مقابل لاتزیو و شکست 2-1 مقابل فیورنتینا.
هر دو تیم همچنین در سه بازی اخیر خود در همه ورزشگاه ها گلزنی کرده اند، اما تیم دیوید نیکولا اکنون تنها در سه بازی از 10 بازی اخیر خود پیروز شده است.
پیش‌بینی می‌کنم که هر دو تیم در این بازی گل بزنند، اما فکر می‌کنم مونزا سه امتیاز را از آن خود کند و 2-1 به میزبانی پیش‌بینی درستی از امتیاز من باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم میلان و فیورینتینا

• میلان در 4 بازی از 5 بازی اخیر خود در سری آ هر دو تیم به گل رسیده اند.
• در همین حال، هر دو تیم در شش بازی از هشت بازی اخیر فیورنتینا گلزنی کرده اند.
• ویولا در 10 بازی اخیر خود 23 گل به ثمر رسانده است که در 10 بازی قبلی خود فقط 5 بار به تور دروازه برخورد کرده است.
• میلان در هفت بازی اخیر خود 17 گل به ثمر رسانده است.

آیا میلان قبل از تعطیلات جام جهانی به آرامش می رسد؟

تساوی بدون گل روز سه‌شنبه مقابل کرمونزه باعث شد که میلان هشت امتیاز کمتر از ناپولی در سری آ پیش از بازی‌های پیش از جام جهانی در لیگ برتر ایتالیا فاصله بگیرد و روسونری با شکست فیورنتینا در سن سرو اامیدوار خواهد ماند که در کورس قهرمانی باقی بمانند. سن سیرو با این حال، میهمانان وینچنزو ایتالیانو پنج بازی متوالی را در تمام رقابت‌ها بردند و میزبان ممکن است روز یکشنبه بازی سختی در پیش داشته باشد.

میلان تحت هدایت استفانو پیولی علیرغم شکست مقابل تورینو و کرمونزه در هفته‌های اخیر، پنج بازی از هفت بازی اخیر خود در لیگ را برده است، در حالی که تنها ناپولی با کسب (19) امتیاز نسبت به میلان که 18 امتیاز از 7 بازی خانگی سری آ در این فصل کسب کرده است، آمار بهتری داشته است. با این حال، روسونری برای کسب اسکودتو در فصل گذشته به یک دفاع عقب محکم تکیه کرد و به نظر می رسد که این اواخر آنها را رها کرده است. هر دو تیم در 4 بازی از 5 بازی اخیر خود گل زده اند و پنج تیم در سری آ گل های کمتری دریافت کرده اند.
در همین حال، فیورنتینا در 5 بازی اخیر خود به اندازه 17 بازی اول فصل خود – در تمام رقابت ها پیروز شده است و مردان ایتالیانو در هر یک از این موفقیت ها بیش از یک بار به تور دروازه برخورد کرده اند. فیورنتینا در 10 بازی اخیر خود 23 بار گلزنی کرده است – که در 10 مسابقه قبلی خود فقط 5 گل زده است و در این فصل تنها توسط ناپولی و میلان در سری آ پیشی گرفته است.

هر دو تیم می توانند در سن سیرو گلزنی کنند

عملکرد عالی فیورنتینا، همراه با مجموعه ای نه چندان عالی از عملکردهای اخیر میلان، باید برای دور کردن بازیکنان از بازارهای نتیجه در روز یکشنبه کافی باشد.
حمایت از هر دو تیم برای گلزنی نشان دهنده یک انتخاب خوب است، اگرچه رکورد قوی میلان در خانه به این معنی است که برد 2-1 روسونری می تواند یک پیش بینی امتیاز درست باشد.
در همین حال، رافائل لیائو، که با 5 گل در این فصل در سری آ بهترین گلزن میلان است و قرار است در جام جهانی تهدیدی را از مناطق وسیعی برای پرتغال ایجاد کند، می تواند یک بازی گلزن قوی در هر زمان باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *