تحلیل و آنالیز بازی های لیگ جزیره دوشنبه 23 آبان

پیش بینی بازی بین دو تیم برایتون واستون ویلا

• برایتون در هر سه بازی اخیر خود پیروزمیدان بوده است.
• برایتون در بردهای این فصل 10 بار گل زده اند.
• استون ویلا در این فصل از هفت سفر خارج از خانه خود پنج باربازنده میدان بوده است.
• بیش از 2.5 گل در سه بازی اخیر برایتون و چهاربازی قبلی استون ویلا به ثمر رسیده است.

شروع دشوار برای امری!

اونای امری به عنوان سرمربی استون ویلا با پیروزی 3-1 مقابل منچستریونایتد شروعی عالی داشت، اما در حالی که تیمش در روز پنجشنبه در جام اتحادیه اروپا با نتیجه 4-2 از همان حریفان شکست خورد، با یک ضربه به زمین بازگشت.
اکنون آنها با چالش مشابهی روبرو هستند و در آمکس مقابل برایتون ظاهر می شوند.

آیا دزربی خودش را پیدا میکند؟

مرغ‌های دریایی اخیراً تحت هدایت سرمربی جدید روبرتو دزربی، سه بازی متوالی اخیر خود را برده و ده گل در این سه بازی به ثمر رسانده‌اند. این پیروزی ها مقابل چلسی و ولوز پیش از پیروزی 3-1 مقابل آرسنال در جام اتحادیه در روز چهارشنبه به دست آمد.
برایتون در حالی که نام ستاره برخی از رقبای خود را ندارد، اما با این حال ، در رتبه ششم قرار دارد و تاکتیک‌های De Zerbi همچنان به زمینه خوبی که در دوران گراهام پاتر گذاشته شده بود، ادامه می‌دهد.

مشکلات خارج از خانه ممکن است به قیمت باخت برای استون ویلا تمام شود

کسانی که قصد حمایت از استون ویلا را دارند نیز ممکن است نگران رکورد خارج از خانه خود در این فصل باشند، آنها بدون برد در زمین حریفان هستند و پنج بازی از هفت بازی خود را خارج از ویلا پارک باختند.
این شامل بازی های قابل پیروزی برابر فولام، ناتینگهام فارست، لیدز و بورنموث می شود. در حالی که همه آنها تحت مدیریت قبلی اتفاق افتادند، این نگران کننده است که این گروه از بازیکنان خارج از خانه بسیار ضعیف بوده اند.
امری این تیم ویلا را بهبود خواهد بخشید، اما این کار یک شبه انجام نمی شود و به نظر می رسد آنها برای یک فصل تثبیت جدول میانی آماده هستند، در حالی که سرمربی سابق آرسنال در تلاش است تا بهترین ها را از بازیکنانش بگیرد.
وقفه برای جام جهانی در زمان خوبی فرا خواهد رسید تا سرمربی جدید این سمت را در قالب خود شکل دهد. با این حال، با توجه به رکورد ضعیف آنها در خارج از خانه در این فصل و فرم پروازی میزبانشان، دیدن چیزی جز پیروزی برایتون در اینجا دشوار است.

در 4 بازی اخیر استون ویلا و 3 بازی اخیر برایتون در لیگ برتر بیش از 2.5 گل زده شده است و تصور می شود در این دیدار نیز همین رقم به ثبت برسد.
برایتون فقط یک بازی از 10 بازی خانگی اخیر خود را باخته است و بازیکنان امتیاز صحیح ممکن است بخواهند پیروزی 2-1 میزبان را در یک مسابقه رقابتی در نظر بگیرند

پیش بینی بازی بین دو تیم فولام و منچستر یونایتد

• فولام در 11 بازی از 14 دیدار اخیر خود با منچستر یونایتد شکست خورده است.
• فولام با خوردن 24 گل بدترین رکورد دفاعی را در نیمه اول لیگ دارد.
• یونایتد 4بازی از 5 بازی اخیر خود را در تمامی رقابت ها برده است.
• هر دو تیم در 10 بازی از 12 بازی اخیر فولام در لیگ گل زده اند.

تاریخچه مسابقات بر علیه فولام!

فولام در آخرین بازی لیگ برتر قبل از تعطیلات جام جهانی میزبان منچستریونایتد است و شیاطین سرخ باید بتوانند نیم فصل اول را با پیروزی به پایان برسانند.
آخرین پیروزی کوتاجرز مقابل این حریفان در سال 2009 به دست آمد و از 14 دیداری که بین این دو انجام شده است، 11 مورد شکست خورده است.

در حالی که تیم مارکو سیلوا شروع خوبی در فصل داشته است، جایگاه آنها نشان می دهد که تا حدودی عملکرد بهتری داشته اند و 19 امتیاز از 14 بازی اول خود کسب کرده اند.
فولام بیشترین گل های مورد انتظار را از هر تیم در این بخش (24.8) دریافت کرده است و تفاضل گل مورد انتظار آنها -6.5 در رتبه شانزدهم لیگ قرار دارد. عملکردهای گلزنی الکساندر میتروویچ، که 9 بار گلزنی کرده است، چشمگیر بوده است، اما خط دفاعی تیم میزبان هنوز چیزهای زیادی را برای خود باقی می گذارد.

آیا یونایتد به روند خوب خودش ادامه میدهد!

آنها با یک تیم منچستریونایتد روبرو می شوند که پس از شکست 3-1 از استون ویلا در روز یکشنبه به دنبال ریکاوری هستند. تیم اریک تن هاخ قبل از آن در فرم مناسبی قرار داشت، اما با تساوی 1-1 با چلسی بین بردهای نبرد مقابل وستهم و تاتنهام قرار گرفت.
واضح است که این تیم هنوز زیر مدیریت ده هاخ در حال پیشرفت است، اما جهت سفر به وضوح مثبت است. خریدهای جدید لئاندرو مارتینز، آنتونی و کاسمیرو همگی سطح کیفی تیم را تحت تاثیر قرار داده و بهبود بخشیده اند.
به نظر می رسد که بحث در مورد آینده کریستیانو رونالدو ادامه داشته باشد، اما با نزدیک شدن به جام جهانی، بعید به نظر می رسد که او نقش زیادی در این درگیری داشته باشد. یونایتد گزینه‌های هجومی دیگری نیز دارد و می‌تواند از دفاع ضعیف میزبان خود برای کسب هر سه امتیاز بازی نهایی قبل از استراحت استفاده کند.

بازگشت فولام برای گرفتن یک امتیاز

برای حامیان نتیجه دقیق، پیروزی 3-1 برای منچستریونایتد ممکن است جالب باشد. هر دو تیم در 10 بازی از 12 بازی اخیر فولام در لیگ برتر گل زده اند و باید بتوانند در برابر دفاع شیاطین سرخ که به اندازه برخی از تیم های دیگر در رقابت برای کسب مقام های اروپایی محکم نیست، در برگه گل قرار بگیرند.
با وجود این، مردان اریک ده هاگ باید برای میزبان خود، که بدترین رکورد دفاعی را در نیمه بالا با 24 گل در 14 بازی دارند، پیشروی زیادی داشته باشند.

پیش بینی بازی بین تیم های برنلی و بلکبرن

• برنلی در 4 بازی قبلی خانگی خود در لیگ پیروز شده است.
• بلکبرن 4 بازی از 6 بازی اخیر خارج از خانه خود در مسابقات چمپیونزشیپ را باخته است.

برنلی یک پله بالاتر از رقیبان خود در مسلبقات قهرمانی

برنلی می‌تواند با کسب هر سه امتیاز مقابل رقبای لنکاوی خود در مسابقه روز یکشنبه، از بلکبرن در صدر جدول چمپیونشیپ خود را از رقیبان خود را جدا کند. اولین دیدار لیگ در هفت فصل بین این همسایه های تلخ به هر حال باید یک ماجرای تند باشد، اما آنها تنها با دو امتیاز در دو مکان صعود خودکار وارد بازی می شوند.
رهبران برنلی فوتبال استثنایی زیر نظر وینسنت کمپانی بازی می‌کنند و با قهرمان لیگ دو کرولی تاون در قهرمانی در Carabao Cup در اواسط هفته، زمین را پاک کردند. کلارتز 85 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، 23 شوت به چهار تیم کرالی زد و 12 کرنر را برای میهمان به صفر رساند.
این در حالی بود که اکثر بهترین بازیکنان کمپانی یا استراحت می کردند یا روی نیمکت بودند و بنابراین آنها باید برای این درگیری با روورز خوش فرم باشند. تیم جان دال توماسون، با 11 تغییر، این هفته در ضربات پنالتی بر تیم وستهام که تغییرات زیادی کرده بود غلبه کرد تا شتاب خود را حفظ کند.

رکورد بلکبرن در بازیهای خارج از خانه در مقایسه با دوندگی خانگی کلارتز کم رنگ است!

بلکبرن 5 بازی از 6 بازی اخیر خود در لیگ را برده است، اما فرم خارج از خانه آنها با رکورد درخشان خانگی آنها مطابقت ندارد. بلکبرن 4 بازی از شش بازی اخیر خود در مسابقات قهرمانی را شکست داده است و هر چهار باشگاهی که آنها را شکست داده اند در آن زمان در نیمه انتهایی جدول قرار داشتند.
منطقی است که از تیم برنلی حمایت کنیم که سوانزی، نوریچ و ردینگ را – که همگی در آن زمان جزو هشت تیم برتر بودند – در خانه در ماه گذشته شکست دادند. اگر شک مصدومیت جی رودریگز که دو بازی اخیر برنلی را از دست داده است، یک پیش بینی پیروزی سه ستاره خواهد بود.
با توجه به ماهیت بسیار متفاوت موفقیت‌های خانگی کلارتز، پیش‌بینی صحیح امتیاز کار آسانی نیست، اما تیم شرکتی می‌تواند در بهترین زمان‌ها به سختی توپ را از دست بدهد و می‌تواند بلکبرن را در صورت زدن گل اول دور نگه دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *