بازی های بوندسلیگا آلمان

تحلیل و آنالیز بازیهای بوندسلیگا آلمان

پیش بینی بازی بین دو تیم ماینتس و اینتراخت فرانکفورت

– ماینتس پس از سه شکست متوالی پا به این مسابقه می گذارد.
– فرانکفورت در 8 بازی از 9 بازی اخیر خود حداقل دو گل زده است.
– فرانکفورت در هر یک از پنج بازی اخیر خود در بوندسلیگا شکست نخورده است.

ممکن است ماینتس با ناامیدی به تعطیلات برود!

تعطیلات زمستانی جام جهانی شاید در زمان ایده آلی برای ماینتس فرا رسیده باشد. فرم نسبتاً محکم قبلی آنها در سه بازی گذشته از مسیر اصلی خود خارج شده است زیرا هر کدام در نیمه وقت و تمام وقت با شکست به پایان رسیدند، در حالی که در بیش از سه ساعت بازی نتوانستند گلزنی کنند.

این روند باعث شده است که ماینتس به نیمه انتهایی جدول سقوط کند، و بدون هیچ بردی در پنج بازی اخیر رقابتی گذشته با فرانکفورت، این در واقع یک پیشنهاد سخت به نظر می رسد.

بعید است که بازی در خانه دردسرهای ماینتس را تسکین دهد، زیرا میزبان فقط یک بار در تمام فصل در این بازی پیروز شده است. از آنجایی که آنها از تیمی فرانکفورتی استقبال می کنند که در 8 بازی از 9 بازی اخیر خود در هر مکان، 4 بازی پیاپی پیروز شده و دو گل زده است، ممکن است عاقلانه باشد که با ایگلز الیور گلاسنر همراهی کنیم.

به عقاب ها اعتماد کنید!

روند باورنکردنی فرانکفورت با چهار پیروزی مستقیم، آن‌ها را درجایگاهی می‌بیند که در طول عمر بسیاری از هواداران دیده نشده بود، زیرا پنجمین برد متوالی در خارج از خانه ، بهترین مسیر آنها را از دهه 1970 تثبیت می‌کرد!

از آنجایی که گلاسنر تنها یکی از پنج دیدار خود با ماینز را از دست داد (W4، D1)، فرانکفورت باید مطمئن باشد که یک برد بزرگ پیش از تعطیلات قریب‌الوقوع و با قیمتی عالی و ارزشی بالا خواهد برد.

ما از فرانکفورت حمایت می‌کنیم تا به فرم پربار خود با پیروزی 3-0 در بازار امتیاز صحیح ادامه دهد تا انتخاب‌هایمان برای این مسابقه تکمیل شود.

پیش بینی بازی بین دو تیم یونیون برلین و فرایبورگ

– فرایبورگ در 9 بازی پیاپی رقابتی خانگی شکست نخورده است.
– یونیون تنها یک امتیاز از شش امتیاز ممکن اخیر را کسب کرده است.
– فرایبورگ در هر سه بازی آخر خانگی خود در لیگ، دقیقاً دو گل زده است.

فرایبورگ می تواند با تیم های برتر همگام شود؟

به نظر می رسد برنامه بوندس لیگا بهترین ها را تا آخرین لحظه حفظ کرده است زیرا چهار رقیب غیر محتمل چهار تیم برتر فرایبورگ و یونیون برلین در اینجا برای پایان دادن به دور نهایی بوندس لیگا قبل از تعطیلات زمستانی جام جهانی به مصاف هم می روند.

هر دو تیم 27 امتیاز دارند و برنده سال 2022 را به عنوان تیم دوم بوندسلیگا به پایان می رساند. با این حال، این فرایبورگ است که از نظر فرم دست بالا را دارد زیرا در حال حاضر از یک رکورد باورنکردنی 9 بازی بدون شکست در زمین خانگی در تمام رقابت ها محافظت می کند.

از سوی دیگر، یونیون برلین با از دست دادن امتیاز در دو بازی اخیر و همچنین شکست در دو بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ، وارد این جدال می شود. آیرون وانس استعداد خود را هنگام پیروزی در اینجا در دو بازی قبلی خارج از خانه نشان داده اند، اگرچه به نظر می رسد که انباشته ثابت در نهایت به آنها خواهد رسید.

به میزبان اعتماد کنید و بچسپید!

ما از فرایبورگ حمایت می کنیم تا امتیازات را به دست بیاوریم، زیرا حتی در شکست مقابل لایپزیگ در بازی قبلی، این عملکرد داور بود که برخی از تیترها را به خود اختصاص داد.

به این ترتیب، ما فکر می‌کنیم که آنها ارزش بیشتری نسبت به نتایج نشان می‌دهند و می‌توانند در مقابل اتحادیه برلین به همان اندازه چشمگیر و در عین حال تا حدی در حال سقوط، به عقب برگردند.

برای سهم‌های کوچک‌تر، ما از فرایبورگ حمایت می‌کنیم تا در بازار امتیازی صحیح، یک پیروزی 2-0 کارمندانه را ثبت کند. شاگردان کریستین استریچ در سه بازی متوالی لیگ خانگی دقیقاً دو گل به ثمر رسانده اند و به خوبی می توانند دوباره این کار را انجام دهند.

پیش بینی بازی بین دو تیم پاریسن ژرمن و آکسور

– 10 بازی از 11 بازی آخر پاری سن ژرمن در لیگ 1 کمتر از 3.5 گل زده شده است.
– پاری سن ژرمن در این فصل در تمامی رقابت ها شکست نخورده است (17 برد، 4 تساوی).
– اکسر در 10 بازی اخیر خود فقط یک بازی را برنده بوده است (3 تساوی، 6 شکست).

ستارگان پاریسی ممکن است یک چشم به قطر داشته باشند!

اکثر ترکیب اصلی پاری سن ژرمن هفته آینده به جام جهانی قطر می روند و این امکان وجود دارد که انگیزه برای بازی یکشنبه برابر اکسر متزلزل شود. پاری‌سن‌ژرمن در تمام رقابت‌های این فصل شکست نخورده است (17 برد، 4 تساوی) و در حالی که انتظار می‌رود پی لس جی در روز یکشنبه پیروز شود، ممکن است موفقیت چندانی نداشته باشد زیرا برخی از بازیکنان کمی برای جام جهانی عقب‌نشینی کرده‌اند – 10 بازی از 11 بازی لیگ اخیر پاری سن ژرمن. کمتر از 3.5 گل رد و بدل شده است.

اولین فصل بازگشت آکسور به لیگ برتر فوتبال فرانسه برنامه ریزی نشده است. اکسر پس از ده سال غیبت به لیگ 1 بازگشت و در حال حاضر تنها دو امتیاز بالاتر از چهار تیم انتهایی دارد و یک بازی تا پایان تعطیلات نیم فصل باقی مانده است. تیم کریستوف پلیسیه یکی از ده بازی اخیر خود در لیگ را برد (3، 6 شکست) و در تمام فصل برای گلزنی تلاش کرده است. اکسر در این فصل در 14 بازی لیگ 14 بار گلزنی کرده است، تنها تیم تازه صعود کرده آژاکسیو (12) گل کمتری زده است.

پیروزی تیم پاریسن ژرمن و گل های بازی زیر 3.5 انتخاب اصلی بازی یکشنبه خواهد بود، با پیروزی 2-0 خانگی که پیش بینی امتیاز صحیح را تشکیل می دهد.

پیش بینی بازی بین و دو تیم موناکو و مارسی

– موناکو در سه بازی اخیر متوالی خود پیروز شده است.
– مارسی در 6 مسابقه اخیر خود در تمامی رقابت ها فقط در یک بازی برنده بوده است (1، 4 شکست).
– هر دو تیم در ده بازی از 12 دیدار اخیر این دو تیم موفق به گلزنی شده اند.

موناکو این روز ها آماه به نظر میرسد!

موناکو اخیراً در سه بازی اخیر متوالی خود پیروز شده است و میزبان یکشنبه می تواند با پیروزی مقابل مارسی به جمع چهار تیم برتر لیگ برساند. موناکو یکی از پنج بازی ابتدایی خود در لیگ 1 را برد، اما از آن زمان تاکنون 7 مسابقه از 9 مسابقه اخیر خود در لیگ را برده است و تنها یک بار طعم شکست را در این دوره چشیده است. موناکو در ابتدای ماه جاری به مرحله حذفی لیگ اروپا راه یافت و اگر شاگردان فیلیپ کلمنت بتوانند پس از وقفه در جام جهانی از همان جایی که متوقف شده است ادامه دهند، حضور در لیگ قهرمانان اروپا فصل های آینده حذف نخواهد شد.

حال و هوای این روز های مارسی خوب نیست!

مارسی ماه گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشت و استراحت برای جام جهانی برای سرمربی ایوان تودور خوشایند خواهد بود. مارسی یکی از شش بازی اخیر خود فقط یک بازی را در تمام رقابت ها برده است و در نتیجه قعرنشینی در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این تورتمنت را به همراه داشت. مارسی از 5 بازی اخیر خود در لیگ لوشامپیونه 4 امتیاز گرفته است و با ظاهر شدن به عنوان یک رقیب احتمالی در فصل جاری با پاری سن ژرمن، اکنون با 11 امتیاز از پاریسی ها فاصله دارد.

موناکو برای پیروزی در بازار قطعی، انتخاب اصلی بازی یکشنبه خواهد بود، با پیروزی خانگی 2-1 که پیش‌بینی امتیاز درست را تشکیل می‌دهد – هر دو تیم در 10 بازی از 12 دیدار اخیر بین این دو تیم گل زده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *