تحلیل بازی های لیگ جزیره شنبه 21 آبان

پیش بینی بازی بین دو تیم منچستر سیتی و برنتفورد

– منچسترسیتی در این فصل در 11 بازی خانگی 41 گل، که در 8 تای آنها 3 گل یا بیشتر به ثمر رسانده است.
– برنتفورد در سه بازی اخیر خارج از خانه خود 11 گل دریافت کرده است.
– منچسترسیتی در سه بازی از 7 بازی خانگی خود دراین فصل دقیقا 4 گل به ثمر رسانده است.

آیا روند پیروزی سیتیزن ها ادامه دارد ؟

منچسترسیتی با پیروزی در اواسط هفته در جام اتحادیه مقابل چلسی به چهار برد متوالی دست یافت، اما اکنون توجه آنها به دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر در آخرین دور بازی های قبل از جام جهانی معطوف شده است.

برای گرفتن هر سه امتیاز از فولام در آخر هفته گذشته، با وجود مصدومیت ارلینگ هالند لازم بود،در حالی که بازگشت نروژی به آمادگی کامل هنوز تایید نشده است، من انتظار دارم که آنها در برابر برنتفورد کار بسیار آسان تری داشته باشند.

زنبورها در اواسط هفته توسط گیلینگهام از جام اتحادیه حذف شدند و اکنون در پنج مسابقه پشت سر هم بدون برد هستند، اما این عملکردهای دفاعی بد آنها در خارج از خانه است که هنگام رفتن به اتحاد توجه آنها را به خود جلب می کند.

آنها هنوز در یک بازی خارج از خانه در لیگ برتر در این فصل پیروز نشده اند و 17 گل از 24 گل خود را در خارج از خانه دریافت کرده اند که 11 گل در سه بازی اخیر خود دریافت کرده است.

این به عنوان یک خبر نگران کننده برای هواداران مهمان خواهد بود، به ویژه با توجه به اینکه منچسترسیتی در 16 بازی خانگی پیاپی پیروز شده است که تا آوریل ادامه دارد.

آیا زنوبورها در اتحاد تنبیه می شوند؟

تیم پپ گواردیولا در این فصل در 11 بازی خانگی 41 گل به ثمر رسانده و در 8 بازی حداقل 3 گل زده است، حمایت از سیتی در آپشن بالای 2.5 تیم گلزنی بسیار خوب به نظر می رسد.

من همچنین شکست 4-0 برنتفورد را در ویلا پارک تکرار می کنم، با میزبانی که در سه بازی از هفت بازی خانگی خود در لیگ خانگی دقیقاً 4 گل به ثمر رسانده و دو بار 4-0 پیروز شده است.

ارلینگ هالند، اگر مناسب باشد، انتخاب واضحی برای یک گلزن است، اما در شرایط بسیار کوتاه، ارزش کمی ارائه می دهد. در عوض، من توصیه می کنم کوین دی بروین را برای یافتن تور انتخاب کنید. او در این فصل سه گل و 9 پاس گل دیگر در لیگ به ثمر رسانده است و دو گل از این تعداد در سه بازی اخیر او به ثمر رسیده است.

پیش بینی بازی بین دو تیم لیورپول و ساوتهمپتون

– ساوتهمپتون در 4 بازی از 5 بازی اخیر خود موفق به گلزنی نشده است.
– قدیس ها سه بازی از 5 بازی اخیر خود را 1-0 باخته اند.
– لیورپول تنها در یکی از 9بازی اخیر خود در خانه بیش از دو بار گلزنی کرده است.
– قرمزها در 5 بازی از 6 بای اخیر خود در خانه کمتر از 2.5 گل دیده اند.

جونز با قدیس ها وارد می شود!

پس از انتقال از لوتون، ناتان جونز با شروع سختی در ساوتهمپتون روبرو می شود. او قدیس ها را به آنفیلد می برد تا با لیورپول روبرو شود و امیدوار است بتواند اولین تساوی روبرتو دزربی را در ماه گذشته دنبال کند.

با این حال، قرمزها در شرایط بهتری قرار دارند زیرا برای آخرین بازی خود در آستانه جام جهانی آماده می شوند. برد 2-1 آخر هفته گذشته در تاتنهام عملکرد بسیار بهبود یافته ای را به همراه داشت و انتظار می رود که آنها با یک پیروزی معمولی بر تیم قدیس که در بازیهای خارج از خانه مشکل دارند، کار را به پایان برسانند.

عملکرد ساوتهمپتون در بازی های خارج از خانه چنگی به دل نمی زند!

مشکلات خارج از خانه نقش مهمی در جدایی رالف هاسنهاتل ایفا کرد، به طوری که قدیس ها پنج بازی خارج از خانه را از هفت بازی اخیر خود را از دست دادند. آنها برای ایجاد هر نوع تاثیری در سفرهای خود تلاش کرده اند، زیرا در این هفت بازی خارج از خانه تنها چهار گل به ثمر رسانده اند.

میهمان در چهار مورد از 5 شکست اخیر خود در زمین بازی موفق به گلزنی نشده است و در سه شکست 1-0 شکست خورده است. در حالی که جونز به دنبال تغییر روند تیم خواهد بود، سخت است که ببینیم او در این سفر تأثیر فوری بر خط مقدم قدیسان داشته باشد.

از سوی دیگر، لیورپول محمدصلاح را دارد تا یک بار دیگر به آینده به آن تکیه کند. این بهترین فصل او نبوده است، اما این مهاجم در چهار بازی متوالی از جمله دو گل خود مقابل تاتنهام در هفته گذشته گلزنی کرده است. او را برای گلزنی دوباره در اینجا برگردانید.

آیا لیورپول می تواند در این بازی کلین شیت کند؟

قرمزها در 7 بازی خانگی در لیگ، 18 گل به ثمر رسانده اند، اما نیمی از این گل ها در پیروزی بزرگ مقابل بورنموث به ثمر رسیده است. خارج از آن تقابل با گیلاس، قرمزها آنقدرها هم باز نبودند.

پس از آن پیروزی، لیورپول تنها در یکی از 9 بازی اخیر خود در خانه بیش از دو بار گل زده است. آنها همچنین در 5 مورد از 6 بازی اخیر خود در آنفیلد دروازه خود را بسته نگه داشته اند که هر یک از این 5 بازی نیز کمتر از 2.5 گل دیده اند. از قرمزها حمایت کنید تا این بازی کم امتیاز باقی بماند، به خصوص با توجه به رکورد قدیس در خانه.

لیورپول در 9 بازی از 10 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون پیروز شده است و این باید یک پیروزی راحت دیگر باشد. با توجه به رکورد گلزنی ثابت آنها در خانه، آنها را به پیروزی 2-0 در روز شنبه بازگرداند.

پیش بینی بازی بین دو تیم وستهام یونایتد و لستر سیتی

– لستر سیتی در 11 بازی از 13 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ، بازیهاش هر دو تیم گلزنی کزده اند.
– وستهام در هر 9 بازی اخیر خانگی خود گلزنی کرده است.
– جیمز مدیسون در 7 بازی اخیر خود در لستر، 4 گل به ثمر رسانده است.

وستهام در شوک حذف شدن از جام اتحادیه !

پس از شکست به تیم چمپیونشیپ بلکبرن در اواسط هفته و حذف از جام اتحادیه، وستهام آخرین شانس را برای کسب امتیازهای بیشتر در آستانه تعطیلات قریب الوقوع جام جهانی دارد.

سه شکست از چهار دور اخیر لیگ برتر، فشار روی دیوید مویس را تا حدودی افزایش داده است، اگرچه با یک مرحله حذفی اروپا و یک وقفه طولانی که باید منتظر آن باشیم، باید زمان کافی برای جمع‌بندی مجدد برای نیم فصل دوم وجود داشته باشد.

قبل از هر کدام، وستهم در حالی به مصاف لستر می رود که چند بازی اخیر دو تیم جشنواره گل ها بوده یعنی حداقل چهار گل در بازی داشته‌اند، در حالی که هر یک از هفت دیدار گذشته حداقل در هر دو انتها گل‌هایی داشته است.

وقتی روباه ها سفر می کنند، منتظر بازی زیبا باشید

لستر پس از پیروزی 3-0 در جام اتحادیه مقابل حریفان لیگ پایین تر وارد این بازی می شود.

در حالی که این بازی چالش بسیار بزرگ تری را به همراه دارد، بازگشت آنها بعد از باخت سنگین 5 بر 0 به منچستر سیتی ، این اطمینان را دارد که لستر می تواند به روز های خوب خود بازگردد.

این مینی شیت کلین شیت می تواند به همین جا خاتمه یابد و لستر شاهد گلزنی هر دو تیم در 11 بازی از 13 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر باشد.

رفتن به سمت اهداف!

با توجه به فرم گلزنی خوب وستهم در خانه و لستر در بازی های خارج از خانه، پیش بینی می کنیم که هر دو تیم در این بازی به گل می رسند.

پیش بینی بازی بین دو تیم تاتنهام و لیدز

– تاتنهام در این فصل از 10 بازی خانگی خود در 7 بازی پیروز شده است.
– لیدز 5 بازی از 6 بازی اخیر خارج از خانه خود را باخته است.
– لیدز از سال 2001 در خارج از خانه تاتنهام را شکست نداده است.
– هری کین چهار گل در شش بازی لیگ با لیدز داشته است.

آیا تاتنهام می تواند با برد به تعطیلات برود؟

آنتونیو کونته در آستانه یک برنامه شلوغ است که اخیراً آن را “دیوانه!” توصیف کرده است، که احتمالاً بهترین است زیرا تیم تاتنهام در لیگ برتر در معرض رکود است، اگر آنها به سرعت وضعیت خود را بهبود ندهند برای کونته و تیمش سخت تمام میشود.

در حقیقت، بسیار بعید است که تاتنهام کمتر از رتبه چهارم به استقبال تعطیلات برود، بنابراین برای بازگشت دوباره بعد از کریسمس ممکن است شاهد این باشیم که آنها چالش چهار تیم برتر خود را با شکوه انجام دهند. پیش از آن، آنها باید یک بازی آخر را مقابل لیدز یونایتد که در معرض خطر سقوط قرار دارد، انجام دهند.

اسپرز پس از پیروزی در هفت بازی خانگی رقابتی ابتدایی خود در فصل، نتوانسته است در سه بازی اخیر خود در اینجا پیروز شود، اگرچه آنها باید به طور واقعی کیفیت کافی برای غلبه بر تیم لیدزی را داشته باشند که بیش از 20 سال است که در لیگ جزیره خارج از خانه پیروز نشده است!

تیم لیدز ممکن است به یک دست انداز برخورد کند!

اگرچه بردهای پیاپی لیدز را به جایگاه میانی جدول کشانده است، اما آنها هنوز هم فقط سه امتیاز بالاتر از منطقه سقوط وارد این مسابقه میشوند و به همین دلیل هنوز از امنیت دور هستند.

اولین گل زدن کلید موفقیت احتمالی لیدز خواهد بود، با اینکه تاتنهام پنج بازی از شش بازی خود در لیگ را در زدن گل اول بازی برنده بوده. با این حال، پس از اینکه لیدز تقریباً در نیمی از بازی‌های لیگ خود تا کنون (W1، D1، L4) بازی افتتاحیه را اغاز کرد، گفتن این موضوع آسان‌تر از انجام آن است.

لیدز در آخرین بازی خارج از خانه خود در مقابل لیورپول پیروز شد، اما زمانی که به پنجمین باخت خارج از خانه در شش دیدار در یک باخت 1-0 در مقابل وولوز در یک جدال جام لیگ در اواسط هفته رسید، به حالت عادی خود بازگشت. .

اگرچه به نظر می رسد لیدز از نظر فرم در سطح بالایی قرار دارد، اما اسپرز باید بیش از اندازه کیفیت در زمین و همچنین برتری خانگی برای غلبه بر چالش را داشته باشد.

پیش بینی من برد تاتنهام و گلزنی هری کین می بشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم بورنموث و اورتون

– اورتون در چهار بازی خارج از خانه بدون برد بوده و در سه بازی شکست خورده و تنها یک گل به ثمر رسانده است.
– بورنموث در این فصل از هفت بازی خانگی خود در سه بازی پیروز شده است.
-تنها وولوز و ناتینگهام فارست در این فصل گل های کمتری نسبت به اورتون در لیگ برتر به ثمر رسانده اند.

تیم بورنموث عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و اورتون را با نتیجه 4-1 در جام اتحادیه در اواسط هفته شکست داد و اکنون بازیکنان معمولی‌تر امیدوارند زمانی که تافی‌ها دوباره به سواحل جنوبی بروند، همین کار را انجام دهند.

آن پیروزی به چهار شکست متوالی برای گیلاس پایان داد، اما آنها می توانند از رکورد خانگی خود در این فصل که سه برد، دو تساوی و سه بازی رقابتی خود را به دست آورده اند، دل ببندند.

ریکاوری پس از شکست سنگین

شکست سنگین اورتون در اواسط هفته به این تیم آسیب زده است، به خصوص با حضور چند بازیکن ثابت تیم اصلی برای چنین نمایش بدی، و آنها تشنه انتقام در روز شنبه خواهند بود. با این حال، آنها پنج بازی از هفت بازی اخیر خود را در همه رقابت ها باخته اند و از ابتدای اکتبر بدون برد در خارج از خانه هستند، بنابراین در واقع گرفتن آن انتقام آسان تر از انجام آن خواهد بود.

شاگردان فرانک لمپارد در خارج از خانه 3 تا از 4 بازی اخیر خود را باخته اند و در سه بازی نیز موفق به گلزنی نشده اند. در واقع، تنها دو تیم انتهای جدولی وولوز و ناتینگهام فارست در این فصل گل های کمتری نسبت به اورتون در لیگ به ثمر رسانده اند.

بورنموث آسیب بیشتری به اورتون وارد می کند!

با در نظر گرفتن نتیجه اواسط هفته، و فرم بد اورتون در خارج از خانه، حمایت از یک برد بورنموث با شانس مناسب در ورزشگاه ویتالیتی ارزش بسیار خوبی به نظر می رسد، در حالی که یک شکست دیگر در گلزنی با پیش بینی امتیاز صحیح 1-0 مطرح می شود.

پیش بینی بازی بین دو تیم چلسی و نیوکاسل

– چهار پیروزی از 6 پیروزی اخیر نیوکاسل در لیگ برتر نیز شاهد گلزنی هر دو تیم بوده ایم.
– هر دو تیم در چهار بازی از شش بازی اخیر بازی های چلسی گلزنی کردند.
– نیوکاسل در این فصل به عنوان شرط بندی پیش از بازی شکست نخورده است (6 برد، 2 تساوی).
– کالوم ویلسون در سه بازی اخیر خود چهار گل زده است.

رویای نیوکاسل در برای دستیابی به لیگ قهرمانان اروپا روشن است

پیروزی در آخرین بازی قبل از تعطیلات زمستانی جام جهانی، جایگاه سوم را برای نیوکاسل در طول دوره کریسمس تضمین می کند و این واقعیت که آنها برای شکست دادن چلسی، قهرمان اروپا در فصل 2020/2021، قهرمان اروپا هستند، نشان می دهد که چقدر فاصله دارد.

ادی هاو به خوبی تیمش را برای بازی جام اواسط هفته تغییر داد و همچنان در مقابل حریفان لیگ برتری کریستال پالاس پیروز شد. توجه به سرعت به لیگ برتر باز می گردد، زیرا نیوکاسل به دنبال این است که فاصله 9 امتیازی را نسبت به تیم چهارم جدول ایجاد کند.

با توجه به اینکه در ماه اگوست تیم نیوکاسل هیچ شکستی را متحمل نشده است،می‌تواند این کار را انجام دهد، و همچنین رکورد شکست ناپذیری آنها در لیگ در شرایطی که به‌عنوان برگزیده قیمت‌گذاری شود. در واقع، تنها سه تیم نسبت به 75 درصد نیوکاسل، نرخ برد قوی‌تری به عنوان قهرمان لیگ برتر دارند که نشان می‌دهد نباید آنها را سهل‌انگیز دانست.

آیا چلسی میتواند معادلات امشب را تغییر دهد؟

چلسی مطمئناً روی کاغذ از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که نیوکاسل را در خانه متوقف کند، با این حال دو برد در هفت بازی اخیر خود نشان می‌دهد که آبی های لندن کار زیادی برای انجام دادن دارند.

میهمانان بدون در نظر گرفتن نتیجه اینجا کریسمس را در چهار تیم برتر سپری نخواهند کرد، اگرچه یک پیروزی می تواند در پیگیری آنها برای حضور در لیگ قهرمانان در زمانی که همه چیز گفته شده و انجام شده باشد، حیاتی باشد.

چلسی که تنها در دو بازی از هفت بازی اخیر خارج از خانه خود موفق به ثبت گل نشده است، حداقل باید به اندازه کافی بتواند میزبان را با افرادی مانند رحیم استرلینگ و میسون مانت که در کناره ها از سرعت بالایی برخوردار هستن، به دردسر بیاندازد.

حریف امروز، هم تیمی فردا

اگرچه دن برن به طور بحث انگیزی از ترکیب تیم ملی انگلیس برای جام جهانی کنار گذاشته شد، کالوم ویلسون از نیوکاسل و استرلینگ و مانت از چلسی پس از بازی به قطر خواهند رفت.

با 11 گل لیگ برتر بین آن ستاره های انگلیس در این دوره، آنها می توانند طعم آنچه را که در این دیدار در لیگ برتر رخ می دهد را به هواداران بچشند، اگرچه ما با نیوکاسل طرف هستیم تا در بازار برد و گلزنی هر دوتیم پیروز ظاهر شویم.

پیش بینی من برای این بازی برد مساوی برای نیوکاسل می باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم ولورهمپتون و آرسنال

– ولورهمپتون هنوز تا بعد از کریسمس بدون مدیر دائمی هستند و غایبان زیادی دارند.
– آرسنال بسته به نتیجه بازی منچسترسیتی، می‌تواند با پیروزی در اینجا صدرنشین کریسمس شود.
– آرسنال در این فصل قوی ترین تیم خارج از خانه لیگ برتر است.
– گابریل مارتینلی در 5 پیروزی از 11 پیروزی آرسنال در این فصل در لیگ گلزنی کرد و سه بار به گل اول رسید.

گرگ ها امسال زخمی هستند!

این آخرین بازی سرمربی موقت ولوز استیو دیویس است که در آستانه حضور قریب الوقوع جولن لوپتگی است، بنابراین او امیدوار است که پس از بدترین شروع آنها در یک فصل لیگ برتر از سال 2010/2011، وفاداران میزبان را با چیزی برای تشویق کردن به خانه بفرستد.

پیروزی 1-0 مقابل لیدز در اواسط هفته در جام اتحادیه شاید به نتیجه برسد، اما آنها بدون شک با چالش بسیار سخت تری مقابل آرسنال روبرو خواهند شد.
فقط یک برد قبل از کریسمس به وولوز فرصتی برای فرار از رده سوم جدول می دهد، با این حال ممکن است با شروع بازی، بسته به نتایج هر دو بازی بورنموث و ساوتهمپتون، غیرممکن باشد.

آرسنال به دنبال صدر جدول در تعطیلات کریسمس است

میکل آرتتا پس از اینکه تیمش جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد، پس از پیروزی سخت 1-0 مقابل رقیب لندنی چلسی در دور آخر، سر و صدا کرد. شکست اواسط هفته در جام حذفی در برایتون ایده آل نبود، اما یک تیم رشته دوم آن بازی را آغاز کرد، بنابراین عادلانه نیست که عمیقاً به این نتیجه بپردازیم.

آرسنال به‌عنوان قوی‌ترین تیم خارج از خانه لیگ برتر، انتظار دارد با عملکردی دوباره شایستگی های خود را اثبات کند.

توپچی های لندنی تنها تیم لیگ برتری هستند که تاکنون در هر بازی گل زده اند، در حالی که هیچ تیمی بیش از شش کلین شیت نداشته است. برنده شدن در اینجا، صدر جدول در کریسمس را تضمین می کند، شاهکاری که از سال 2007/08 به دست نیامده است!

ما از آرسنال حمایت می کنیم تا با اطمینان در این بازی پیروز شود، ضریب آن دیدنی نیست، اما توپچی ها با توجه به افت قابل توجهی که وولوز در این فصل نشان داده اند، باید ارزش خوبی برای آن داشته باشند.

با این وجود، پیروزی‌های آرسنال اغلب مواردی سخت بوده است که پنج پیروزی از شش پیروزی اخیر آنها در رقابت‌ها با نتیجه 1-0 به پایان رسیده است، بنابراین ما برای یک پیروزی تک گل دیگر به دنبال انتخاب سهام کوچک هستیم.

برای تکمیل انتخاب‌های خود، از گابریل مارتینلی از آرسنال حمایت می‌کنیم تا در هر زمان در برگه امتیازات ثبت شود، او تقریباً در نیمی از بردهای آنها در لیگ گلزنی کرده است و می‌تواند از بازی پربار دیگری پیش از پیوستن به برزیل برای جام جهانی لذت ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *