تحلیل بازی های روز پنجشنبه 19 آبان

پیش بینی بازی بین دو تیم منچستر و استون ویلا

– استون ویلا از چهار بازی اخیر خود مقابل منچستر یونایتد یک شکست داشته است (2 برد، یک تساوی)
– استون ویلا روز یکشنبه در لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3-1 منچستریونایتد را شکست داد.
– منچستریونایتد در دور سوم این رقابت ها فصل گذشته حذف شد.

استون ویلا با ورود امری احیا شد

اونای امری روز یکشنبه برای اولین بار هدایت استون ویلا را برعهده گرفت و دید که تیمش منچستریونایتد را 3-1 در ویلا پارک شکست داد. دو تیم در جام اتحادیه انگلیس، امروز دوباره به مصاف هم می روند. امری در طول دوران مربیگری خود در برابر منچستریونایتد موفقیت هایی را کسب کرده است – مهمترین آنها تیم ویارئال او که شیاطین سرخ را در ضربات پنالتی شکست داد و فینال لیگ اروپا 2020/21 را برد. ویا یکی از چهار بازی آخر خود را مقابل یونایتد شکست داده است (2 برد، 1 تساوی) و از پیروزی روز یکشنبه دلگرم زیادی خواهد داشت. امری در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود از اینکه بخواهد با استون ویلا یک جام را به دست بیاورد، فکر نکرد و جام کارابائو فرصت خوبی برای انجام این کار است.

تن هاگ ممکن است در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کند؟

تیم منچستر یونایتد که کمی ضعیف شده است و اگر تن هاگ تغییرات بیشتری در ترکیب اصلی خود ایجاد کند، ممکن است در برابر حذف زودهنگام از جام اتحادیه جلوگیری کند. منچستر یونایتد در فصل گذشته در همین مرحله از جام اتحادیه، مقابل هم تیمی لیگ برتری، وستهام، حذف شد. برندگان جام لیگ 2016/17 اکنون در دو سال از چهار سال گذشته در دور سوم از این رقابت ها خارج شده اند.

جیکوب رمزی یک پاس گل و یک گل در روز یکشنبه به ثمر رساند و نقش مهمی در ثبت پیروزی 3-1 تیمش داشت. رمزی در هر یک از دو بازی اخیر خود مقابل منچستریونایتد گلزنی کرده است و می تواند در 7/1 برای گلزنی در اولدترافورد در روز پنجشنبه پشتیبانی شود.

انتخاب برد مساوی برای استون ویلا انتخاب خوبی خواهد بود، با پیروزی 2-1 خارج از خانه که پیش بینی امتیاز صحیح را تشکیل می دهد. استون ویلا در هر دو فصل 92/93 و 99/00 در دور سوم منچستریونایتد را از جام اتحادیه حذف کرد.

پیش بینی بازی بین دو تیم هلاس ورونا و یوونتوس

– ورونا در 8 بازی متوالی سری آ شکست خورده و در هر یک از آنها چندین گل دریافت کرده است.
– این در حالی است که یوونتوس چهار بازی اخیر خود در لیگ را بدون گل خورده پیروز شده است.
– تنها دو تیم سری آ کمتر از ورونا در این فصل به ثمر رسانده اند و هیچ کدام بیش از 26 گل خود را دریافت نکرده اند.

بیانکونری ها با ورونای صخره ای روبرو می شوند!

همه چیز برای آلگری و یوونتوس تاریک به نظر می رسید، زمانی که بیانکونری ها اخیراً در مرحله گروهی از چمپیونزلیگ حذف تحقیرآمیز را متحمل شدند، اما آنها فصل داخلی خود را به شیوه ای چشمگیر با چهار برد متوالی سری آ دوباره شروع کردند. اما تیم هلاس ورونا این روزها حال خوشی ندارد و در فرم افتضاحی قرار دارد و بعید به نظر می رسد که جلوی پیشرفت یووه را بگیرد.

در واقع، یووه تمام توان دفاعی خود را به کار گرفت تا بتواند خود را به بالای جدول برساند، قبل از گل های آدرین رابیو و نیکولو فاگیولی آنها را به پیروزی رساند، و هیچ تیمی در سری آ کمتر از مردان آلگری در این فصل گل دریافت نکرده است. هفت). بیانکونری در این فصل تا اواسط اکتبر حتی یک بازی خارج از خانه را هم نبرده بودند، اما از آن زمان تاکنون پیروزی های متوالی را در زمین به دست آورده اند و به نظر می رسد در دفعات بعدی نیز روند خود را حفظ کنند.

ورونا این روزها در حالت بحرانی قرار گرفته است که هشتمین شکست متوالی را در مونزا متحمل شد. سالواتوره بوکتی از زمان جانشینی گابریل سیوفی بر چهار مورد از این معکوس‌ها نظارت داشته است و آمارهای زیربنایی به ویژه برای جیالوبلو نگران‌کننده است. هیچ تیمی در سری آ با تعداد 26 گل خورده ورونا در این فصل برابری نکرده است و هر یک از هشت حریف آخر آنها چندین گل به ثمر رسانده اند. در همین حال، ورونا در سه بازی از 6 بازی اخیر خود کمتر از یک سوم مالکیت توپ را به دست آورده است و به نظر می رسد در بردن بازی به حریف ناتوان است.

یوونتوس برای موفقیت های بیشتر آماده است

به نظر می رسد روند بهبود یوونتوس در زمان مناسبی پس از اینکه آلگری با فشار واقعی مواجه شد، به دست آمد و سفر به ورونا راهی ایده آل برای آنها برای حفظ شتاب خود به نظر می رسد.

در حالی که حمایت از یووه برای پیروزی بازی فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد، اما سابقه دفاعی خوب آن‌ها – همراه با تمایل ورونا به ارسال چندین گل – باعث می‌شود پیروزی 2-0 خارج از خانه پیش‌بینی یک امتیاز صحیح باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم والنسیا ورئال بتیس

والنسیا در دو بازی اخیر خانگی خود شکست خورده است.
رئال بتیس 5 بازی خارج از خانه را بدون شکست پشت سر گذاشته است.
رئال بتیس در چهار بازی خارج از خانه گل نخورده است.

فشار روی گتوزو زیاد است!

والنسیا در آخر هفته در خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد به تساوی 1-1 دست یافت و آنها 5 بازی را بدون پیروزی پشت سر گذاشتند و به نیمه آخر لالیگا سقوط کردند.

این بدان معناست که فشار روی سرمربی، جنارو گتوزو، که تنها در تابستان هدایت این تیم را برعهده گرفت و تنها چهار بازی از 13 بازی خود را در این تیم پیروز شده بود، افزایش یافته است.

پنج بازی اخیر تیم والنسیا با شکست به پایان رسیده است، از جمله بازی آخر در خانه، در برابر بارسلونا و مایورکا، در حالی که والنسیا در هفت بازی در مسابقات تنها 10 امتیاز کسب کرده است.

شکست دادن بتیس سخت است!

از سوی دیگر رئال بتیس در این فصل در فرم فوق‌العاده‌ای قرار داشته است و آنها در پنج بازی خارج از خانه بدون شکست به سوی این بازی می‌روند و در چهار بازی اخیر دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند.

سه بازی از این پنج بازی با پیروزی به پایان رسیده است، از جمله برد چشمگیر 2-1 مقابل رم به رهبری ژوزه مورینیو در لیگ اروپا.

شاگردان مانوئل پلگرینی در 19 بازی در تمامی رقابت‌ها در فصل 2022/23 تنها سه شکست را متحمل شده‌اند و 12 برد در این روند کسب کرده‌اند.

من پیش بینی می کنم که رئال بتیس در این بازی پیروز خواهد شد، با نتیجه 1-0

پیش بینی بازی بین دو تیم لاتزیو و مونزا

– لاتزیو 6 بازی از 8 بازی اخیر خود در سری آ را برده و 18 گل در این دوره به ثمر رسانده است.
– در همین حال، مونزا در سه بازی از چهار بازی اخیر خود بیش از 2.5 گل زده است.
-میهمانان دو بازی متوالی خارج از خانه را لیگ را باخته اند و به طور میانگین بیش از دو امتیاز در هر بازی در این دوره از رقابت ها کسب کرده اند.

آیا لاتزیو مثل همیشه خوب ظاهر میشود؟

از زمانی که مائوریتزیو ساری هدایت تیم لاتزیو را برعهده گرفته اغلب برای فریب دادن تملق داشت، اما پیروزی 1-0 یکشنبه مقابل رم در دربی – نتیجه ای که آنها را به رتبه سوم سری آ رساند – باعث شد بیانکوسلستی ها برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر واقعی آماده شوند. در مرحله بعدی برای مردان ساری، یک بازی سخت با تیم احیا شده مونزا است، و دلایل زیادی برای انتظار سرگرمی وجود دارد.

میزبان در 6 بازی از 8 بازی اخیر خود در سری آ پیروز شده است و تنها شکست آنها درمقابل سالرنیتانا در استادیوم المپیکو بود. مردان ساری در 8 بازی اخیر خود در لیگ 18 گل به ثمر رسانده اند و تنها ناپولی (32) و آث میلان (27) با 25 گل در سری آ در این فصل بهتر بوده اند. با این حال، لاتزیو در 9 بازی خانگی این فصل (در تمامی رقابت‌ها) تنها دو کلین شیت داشته است، یعنی مونزا ممکن است بتواند ضربه‌ای وارد کند.

در واقع، تیم میهمان با پیروزی 2-0 مقابل ورونا در آخرین بازی خود به روند صعودی خود ادامه دادند، که پنجمین پیروزی آنها در 8 بازی اخیر آنها بود. تیم رافائله پالادینو اخیراً درگیر مسائل سرگرم کننده ای بوده است و در سه بازی از چهار بازی اخیر خود بیش از 2.5 گل به ثمر رسانده است و در 9 بازی اخیر خود فقط یک بار از بازی خارج شده است، اگرچه 21 گل خورده آنها باعث شده از نظر بیشترین گل خورده در رده پنجم قرار بگیرند.

با توجه به اینکه لاتزیو در فرم دفاع عالی است و مونزا به طور میانگین بیش از دو امتیاز در هر بازی خارج از خانه در این فصل (13 در 6 امتیاز) کسب کرده است، حمایت از میزبان برای پیروزی در یک بازی پر گل محتاطانه به نظر می رسد.

در حالی که ما به لاتزیو توصیه می کنیم که در مسابقه ای با بیش از 2.5 گل به عنوان انتخاب اصلی ما برنده شود، عدم کلین شیت میزبان در ورزشگاه المپیکو در این دوره باعث می شود که پیروزی 3-1 برای مردان ساری یک بازی بالقوه پرسود با امتیاز صحیح باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم رئال مادرید و کادیز

– در پنج بازی از هفت بازی اخیر رئال، چهارگل یا بیشتر به ثمر رسیده است.
– چهار بازی از 9 بازی اخیر کادیز حداقل شامل 4 گل بوده است
– رئال از هفت تقابل خود با کادیز فقط یک بار شکست خورده است.

آیا رئال بازخواهد گشت؟

منصفانه است که بگوییم رئال مادرید پس از دومین شکست خود مقابل رایو وایکانو در روز دوشنبه، با شکست 3-2 در دربی محلی، اکنون کمی دچار سردرگمی شده است.

این نتیجه به دنبال ضربه زدن 5-1 سلتیک بود، بنابراین در 5 بازی از هفت بازی اخیر آنها حداقل 4 گل شامل سه گل از چهار گل در برنابئو بوده است.

تیم کارلو آنچلوتی اکنون از رتبه اول لالیگا سقوط کرده است و او نسبت به تکرار عملکرد اوایل هفته هشدار می دهد زیرا آنها به دنبال ادامه ده بازی خانگی بدون شکست هستند.

شکست دادن کادیز سخت است!

آنها بردهای زیادی را به دست در این فصل کسب نکرده اند، اما اکنون تنها یکی از هشت بازی اخیر خود را باخته است و پنج تساوی در این روند به ثبت رسانده است.

با این حال، آن باخت سنگین بود، شکست 5-1 در دست رایو وایکانو، به این معنی که چهار بازی از 9 بازی اخیر آنها حداقل شامل 4 گل بوده است.

تیم سرخیو پس از تساوی 0-0 آخر هفته مقابل ختافه در رده نوزدهم جدول قرار دارد، در حالی که تنها دو تیم بیش از 24 گل خود را دریافت کرده اند.

من پیش‌بینی می‌کنم که در این بازی چهار گل یا بیشتر به ثمر برسد، با نتبجه 3-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *