تحلیل بازیهای روز جمعه 20 آبان

پیش بینی بازی بین دو تیم بیرمنگام و ساندرلند

– ساندرلند از دو بازی اخیر خارج از خانه خود 4 امتیاز گرفته است.
– ساندرلند پنجمین رکورد برتر خارج از خانه در چمپیونشیپ در این فصل را دارد.
– بیرمنگام توانسته از 9 بازی خانگی خود فقط دو بازی را ببرد.

گربه های سیاه با استراحت کافی راهی این دیدار میشوند.

ساندرلند از یک هفته کامل برای آماده شدن برای این دیدار فرصت داشت – بلک کتس در میانه هفته بازی نکردند، در حالی که بیرمنگام روز سه شنبه میزبان سوانسی بود. ساندرلند کم کم شروع به استقبال از برخی بازیکنان کلیدی می کند و در روز جمعه کمی گران به نظر می رسد. الیس سیمز برای تکمیل 90 دقیقه آماده به نظر می رسد، در حالی که راس استوارت به تمرینات بازگشته است. ساندرلند از دو بازی اخیر خارج از خانه خود چهار امتیاز گرفته است و در این فصل از بازی در خانه حریف لذت برده است – گربه های سیاه در حال حاضر پنجمین بهترین رکورد خارج از خانه در چمپیونشیپ را دارند.

اعتماد به آبی ها برای برد در این بازی سخت است

بیرمنگام در 9 بازی اخیر خانگی خود تنها در دو بازی پیروز شده است، در حال حاضر اعتماد به آبی ها برای برد در این بازی دشوار شده است، زیرا در سن اندروز 5 تساوی از 9 بازی اخیر خود را به پایان رسانده اند. تیم جان یوستیس با بازی در اواسط هفته، فرصت کوتاهی برای آماده شدن داشته است و آبی ها برای بازی روز جمعه مقابل ساندرلند جذابیت چندانی ندارند. تیم بیرمنگام از تعطیلات شش هفته‌ای برای جام جهانی لذت خواهد برد – جان یوستیس در هفته‌های اخیر تغییرات کمی در ترکیب اصلی خود ایجاد کرده است و تنها با سه روز آماده‌سازی برای این جام، سطح عملکرد آنها در برابر ساندرلند کاهش می‌یابد.

برد مساوی ساندرلند انتخاب اصلی بازی روز جمعه خواهد بود و برد 2-1 خارج از خانه پیش بینی امتیاز صحیح را تشکیل می دهد.

پیش بینی بازی بین دو تیم امپولی و کرمونزه در سری آ ایتالیا

– امپولی در 5 بازی از 6 بازی اخیر خود کمتر از 2.5 گل به ثمر رسانده است، تنها استثناء باخت 4-0 مقابل یوونتوس بوده است.
– در همین حال کرمونزه در سه مسابقه از چهار مسابقه اخیر خود کمتر از سه گل زده است.
هر دو تیم در 3 بازی از 4 بازی اخیر خود در سری آ موفق به گلزنی نشده اند.

هیچ گلی در روز جمعه پیش بینی نمی شود!

امپولی آخرین تیمی بود که – بیهوده – تلاش کرد تا روند عملکرد باورنکردنی ناپولی را در روز سه‌شنبه متوقف کند، اما آنها با وجود شکست 2-0 در آن بازی، 7 امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارند و در زمان میزبانی، بهترین گزینه برای جبران خواهند بود. کرمونزه بدون برد در روز جمعه. با این حال، بازیکنان نباید از مردان پائولو زانتی انتظار داشته باشند که این کار را به شکلی متقاعدکننده انجام دهند، در حالی که فستیوال گل بعید است.

در واقع، امپولی اکنون در 5 بازی از 6 بازی اخیر خود کمتر از 2.5 گل به ثمر رسانده است، تنها استثنا در آن دوره شکست 4-0 توسط یوونتوس است و آنها در هیچ یک از 9 بازی اخیر خود موفق به زدن چند گل نشده اند. در سه بازی از چهار بازی اخیر امپولی، آنها موفق به گلزنی نشدند و تنها سمپدوریا آمار بدتری در سری آراداراست. در حالی که مردان زانتی در این فصل در 14 بازی لیگ، 10 بار توپ را به تور دروازه چسپانده اند.

کرمونزه در این فصل تنها یک گل بیشتر از امپولی به ثمر رسانده است و آنها نیز در سه بازی از چهار بازی اخیر خود موفق به گلزنی نشده اند. شاگردان ماسیمیلیانو آلوینی تا کنون در این رقابت هفت تساوی و هفت شکست به دست آورده اند و شانس حضور در جدول قبل از جام جهانی را ندارند. با این حال، آنها اخیرا بسیار محکم‌تر بوده‌اند – همانطور که تساوی 0-0 با میلان در روز سه‌شنبه نشان داد.

کرمونزه در 4 بازی اخیر خود در سری آ فقط 3 بار گل خورده است و در 4 بازی قبلی خود 11 گل دریافت کرده است. با توجه به مبارزات خود امپولی جلوی دروازه، ما کمتر از 2.5 گل را در توسکانی به ثمر می رسانیم.

با وجود پیشرفت‌های میهمان، امپولی ممکن است ارزش حمایت را برای یک پیروزی کم داشته باشد. پس از اینکه تیم زانتی در دو بازی از سه بازی آخر خانگی خود با نتیجه 1-0 پیروز شد، شاید عاقلانه باشد که انتظار تکرار آن را داشته باشیم.

پیش بینی بازی بین دو تیم بورسیا دورتموند و مونشن گلادباخ در بوندسلیگا

– پیش بینی اصلی در هر یک از هشت بازی آخر مونشن گلادباخ بود.
– پنج مسابقه آخر در بوندسلیگا به طور میانگین 3.4 گل در هر بازی داشته است.
– یوسوفا موکوکو از دورتموند پس از شش مرتبه گلزنی در این فصل برای حضور در تیم آلمان برای جام جهانی تلاش می کند.

حال و هوای این روزهای گلادباخ اصلا تعریفی نیست!

مونشن گلادباخ در این فصل شروع دلچسپی نداشته، پس از شکست 2-1 بوخوم مقابل پسران زیرزمینی، آنها را به چهارمین شکست در پنج بازی گذشته رساند.

دنیل فارک پس از آن بازی، تیمش را به باد انتقاد گرفت، اما از منظر ضرباتی، فرم اخیر آنها به سادگی گل‌هایی را فریاد می‌زند. هر یک از هشت بازی آخر گلادباخ در هر دو انتها و در مجموع حداقل سه گل به ثمر رسانده است، که باعث می شود به راحتی بتوان موارد مشابه را در اینجا ایجاد کرد.

گلادباخ حداقل سه بازی از چهار بازی خانگی اخیر خود را برده است، با این حال از دست دادن 14 بازی از 16 بازی آخر بوندسلیگا ما را وادار می کند که در کنار کره اسب ها احتیاط کنیم تا اینجا پیروز شویم.

موکوکو می تواند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد؟

شکست ناامیدانه 2-0 مقابل وولفسبورگ در آخرین بازی باعث شد دورتموند به رده ششم جدول سقوط کند و ضربه بزرگی به امید آنها برای بالا بردن جام بوندس لیگا برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته بود.

یک پیروزی باعث می شود دورتموند به طور موقت به رده دوم برسد، و با اینکه یوسف موکوکو، فوق ستاره 17 ساله در سن جوانی خود را در بوندسلیگا نشان می دهد، او می تواند آخرین اظهارات خود را قبل از ورودش به جام جهانی آلمان بیان کند. برپایی.

در مورد پیش‌بینی اصلی، ما در اینجا به دنبال گلزنی هر دوتیم و انتخاب بیش از 2.5 گل هستیم، با یک بازی کوچک‌تر که می‌تواند به پیروزی هیجان‌انگیز 4-2 دورتموند منجر شود، زیرا آنها می‌خواهند نیمه اول مبارزات خود را با یک امتیاز به پایان برسانند.

پیش بینی بازی بین دو تیم لیون و نیس در لوشامپیونه فرانسه

– میزبان در 6 بازی از 7 بازی خانگی خود در لیگ 1 گل زده است.
– نیس در 6 بازی از 7 بازی خارج از خانه خود در لیگ موفق به گلزنی شده است.
– هر دو تیم در پنج بازی از هفت بازی خارج از خانه نیس در لیگ گلزنی کرده اند.

بازی راحتی برای لیون در خانه می باشد ؟

لیون در این فصل شرایط سختی را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر در رده هشتم قرار دارد و با هفت امتیاز فاصله نسبت به سهمیه لیگ اروپا. دلیل اصلی آن این است که آنها چقدر ضعیف در خارج از خانه ظاهر شده اند. اما در پارک المپیک لیون، استثنایی بوده اند و سومین رکورد قدرتمند خانگی در این بخش را دارند. 16 امتیاز از مجموع 20 امتیاز آنها در این مکان به دست آمده است و آنها احساس می کنند که می توانند به تعداد امتیازات خود در این مسابقه اضافه کنند.

تیم میهمان تنها یک امتیاز پشت سر لیون در جدول قرار دارد و برخلاف میزبان، فرم خارج از خانه آنها در واقع کاملا قابل احترام است و آنها در 3 بازی از 5 خارج از خانه اخیر خود پیروز شده اند. رفت و آمدهای خارج از خانه آنها معمولاً بسیار جالب است زیرا علیرغم رکورد قوی آنها، آنها حداقل یک بار در شش بازی از هفت بازی خود از این قبیل گل خورده اند و به نظر می رسد در مقطعی از این رویارویی توپ را از پشت دروازه خود بیرون بیاورند.

گلزنی برای هر دو تیم در این بازی محتمل است!

پیش بین من برای این بازی گلزنی هر دو تیم می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *