تحلیل بازی های سری آ ایتالیا روز شنبه 14 آبان

پیش بینی بازی دو تیم امپولی و ساسولو

– امپولی در این فصل از 12 بازی خود در سری آ فقط دو برد و همچنین فقط یک بازی از 6 بازی خانگی خود را برده است.
– ساسولو در 5 بازی از 7 بازی رودررو اخیر خود با امپولی در لیگ پیروز شده است.
– نرووردی ها سه بازی از شش بازی اخیر خود را برده اند، استثناء باخت به تیم های قدرتمند اینترمیلان، آتالانتا و ناپولی.

Neroverdi می تواند به بهبود ادامه دهد

ساسولو با تنها یک برد از شش بازی اول خود در فصل سری آ، سه برد از شش بازی بعدی خود را به ثبت رسانده است و تنها به اینترمیلان، آتالانتا و ناپولی باخت. مردان آلسیو دیونیسی با 10 ضربه زدن به تور در طول آن دویدن، به نظر می رسد در آستانه بازگشت به بهترین حالت خود هستند و سفر شنبه به امپولی نشان دهنده فرصتی برای آنها برای ادامه پیشرفت است.

ساسولو در این فصل به تیمی خارج از هشت تیم برتر سری آ شکست نخورده است و در شش بازی اخیر خود، تورینو، سالرنیتانا و ورونا را شکست داده است. علیرغم از دست دادن چندین مهاجم کلیدی، تیم دیونیسی همچنان در مسیرهای رو به جلو تاثیرگذار بوده است. فقط ناپولی و اینتر در این فصل در سری آ ضربات بیشتری به سمت دروازه زده اند و تعداد گل های مورد انتظار 15.5 (xG) آنها را در نیمه اول لیگ قرار می دهد.

در همین حال، امپولی رکورد بدی در برابر ساسولو دارد، پنج بار از هفت دیدار رودرروی اخیر خود با نرووردی ها را باخته است و تنها دو پیروزی در تمام فصل به ثبت رسانده است – مقابل دو نفره بولونیا و مونزا. شاگردان پائولو زانتی تنها یک بازی از شش بازی خانگی خود در لیگ این فصل را پشت سر گذاشته اند و در پنج بازی اخیر خود سه شکست را متحمل شده اند.

ساسولو برای پیروزی آماده می شود؟

با توجه به رکورد عالی ساسولو در برابر امپولی و پیشرفت اخیر آنها، حمایت از مردان دیونیسی برای پیروزی در برابر تیمی که تنها با چهار برد از 34 بازی اخیرشان انجام شده، محتاطانه به نظر می رسد.

در همین حال، هر دو تیم در 4 بازی از هفت بازی اخیر میهمان و همچنین در 6 بازی از 10 بازی اخیر امپولی گلزنی کرده اند و پیروزی 2-1 خارج از خانه را یک پیش بینی امتیاز درست می دانند.

پیش بینی بازی دو تیم سالرنیتانا در مقابل کرمونز

– سالرنیتانا از 4 بازی اخیر خود در سری آ سه برد را کسب کرده است و در آن دوره فقط به اینتر باخته است.
– کرمونز، در عین حال، هنوز در 12 بازی سری A در این رقابت پیروز نشده است.
– شاگردان دیوید نیکولا از 5 بازی قبلی خود در لیگ خانگی تنها یک بار شکست خورده اند که در سه بازی آنها پیروز شده اند.

سالریتانا در بهترین فرم خود

سالرنیتانای دیوید نیکولا در آخرین بازی مقابل لاتزیو با نتیجه 3-1 پیروز شد و پس از گل تساوی فوق‌العاده آنتونیو کاندروا در ورزشگاه المپیکو، یک چرخش شگفت‌انگیز را تکمیل کرد. این نتیجه آنها را به نیمه اول سری آ رساند و دیدار خانگی شنبه با کرمونز بدون برد فرصتی ایده آل برای گراناتا برای ادامه روند خوب خود است.

سالرنیتانا از چهار بازی اخیر خود در سه بازی پیروز شده و از اوایل اکتبر فقط در اینتر شکست خورده است. تیم نیکولا از 11 بازی اخیر خود پس از باخت در روز اول مقابل رم تنها 3 بار شکست خورده است و رکورد خانگی خوبی دارد، 10 گل در 6 مسابقه سری آ در زمین خود به ثمر رسانده و تنها دو بار شکست خورده است. در همین حال، تنها هفت تیم سری آ در این دوره از سالرنیتانا پیشی گرفته‌اند، در حالی که تنها پنج بازیکن در فصل 2022-2023 بیشتر از بولای دیا مهاجم سنگالی‌شان موفق به گلزنی در لیگ برتر ایتالیا شده‌اند.

کرمونزه تنها تیمی است که هنوز در سری آ این فصل پیروز نشده است و از 12 بازی خود در لیگ، 5 تساوی و 7 شکست به دست آورده تا سرمربی تیم ماسیمیلیانو آلوینی را تحت فشار شدید قرار دهد. مبارزان ممکن است سه تساوی متوالی در بازی‌های خارج از خانه لیگ داشته باشند، اما به نظر می‌رسد که رکورد دفاعی وخیم آنها باعث عقب‌نشینی آنها می‌شود. Cremonese تاکنون 11 گل در بازی های خارج از خانه خود ارسال کرده است و به حریفان اجازه داده است تا در این کمپین 22.5 گل مورد انتظار (xG) را در لیگ ایجاد کنند.

راحتی خانه باید حاکم شود

با توجه به فصل غم انگیز کرمونز تا به امروز و رشد اخیر سالرنیتانا، حمایت از میزبان برای کسب چهارمین برد در پنج مسابقه، بازی قدرتمندی برای بازی روز شنبه به نظر می رسد.

در همین حال، هر دو تیم در سه بازی از چهار بازی خانگی آخر سالرنیتانا و همچنین در پنج بازی از شش سفر جاده ای اخیر کرمونز در لیگ گلزنی کرده اند، بنابراین یک پیروزی خانگی سالرنتینو 2-1 یک پیش بینی امتیاز درست به نظر می رسد.

پیش بینی دو تیم آتالانتا و ناپولی

– ناپولی که در 9 بازی از 11 بازی اخیر خود بیش از 2.5 گل به ثمر رسانده است و 33 بار در طول آن بازی به تور دروازه برخورد کرده است.
– با این حال شاگردان لوسیانو اسپالتی در چهار بازی از 5 بازی اخیر خارج از خانه خود (در مجموع پنج گل) گل خورده اند.
– آتالانتا در این فصل تنها در یک بازی سری آ موفق به گلزنی نشده است، زمانی که دو هفته پیش تنها شکست خود را مقابل لاتزیو متحمل شد.

دیدار امیدهای قهرمانی در برگامو

ناپولی ممکن است با شکست روز سه‌شنبه لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول در آنفیلد، شاهد شکست 13 بازی خود بوده باشد، اما شاگردان لوچیانو اسپالتی پس از ایجاد اختلاف پنج امتیازی نسبت به آتالانتا در سری آ، تهدید می‌کنند که با اسکودتو فرار کنند. بنابراین، سفر شنبه به برگامو فرصت بزرگی را برای پارتنوپی ها برای تقویت برتری خود نشان می دهد، اما میزبانان جیان پیرو گاسپرینی باید این کیفیت را داشته باشند که رهبران را دچار مشکل کنند.

20 گل در چهار دیدار اخیر لیگ بین آتالانتا و ناپولی به ثمر رسیده است و فرم هجومی اخیر میهمان به این معنی است که دفعه بعد باید گل های بیشتری را پیش بینی کرد. مردان اسپالتی در 11 بازی اخیر خود 33 بار گلزنی کرده اند که در 9 بازی از این بازی ها بیش از 2.5 گل زده شده است و در 9 بازی اخیر خود سه گل یا بیشتر در 7 بار به ثمر رسانده اند. هیچ تیمی در سری آ نتوانسته است به اندازه ناپولی گل های مورد انتظار (25 xG)، شوت (229) یا شوت به سمت دروازه (76) را در این فصل به ثمر برساند، و تماشاگران معمولی پارتنوپی می دانند که انتظار سرگرمی دارند.

در حالی که آتالانتا در این فصل از نظر دفاعی جامدتر شده است، آنها توانایی ایجاد مشکل در حریفان آینده خود را پس از گلزنی در تمام 12 بازی خود در لیگ به جز یکی از این فصل حفظ می کنند. فقط چهار تیم – هر کدام از آنها در حال حاضر در شش تیم برتر – xG بیشتری نسبت به آتالانتا در این رقابت ایجاد کرده اند و تنها لاتزیو – دومین تیم برتر دفاعی سری آ – آنها را در فصل 2022-23 بسته است.

دو نفر برتر باید هدف ایجاد کنند

ناپولی در این فصل منبع ثابت گلزنی بوده است و در 12 بازی لیگ 30 گل به ثمر رسانده است و با توجه به کیفیت هجومی خود آتالانتا، بیش از 2.5 گل در بازی به نظر می رسد یک شرط قوی برای بازی شنبه باشد – میزبان به اندازه کافی برای دور کردن بازیکنان از نتیجه بازی برخوردار است. بازارها

در همین حال، آتالانتا در این فصل امتیاز کمتری در خانه (11) نسبت به بازی (16) در خانه کسب کرده است و ناپولی ممکن است ارزش حمایت را برای یک پیروزی سخت 2-1 داشته باشد.

پیش بینی مسابقه دو تیم میلان و اسپزیا

– میلان چهار بازی از پنج بازی اخیر خود در سری آ را برده است
– شش پیروزی از هفت پیروزی اخیر روسونری، در عین حال، با اختلاف بیش از یک گل بوده است.
– اسپزیا در این فصل 22 گل در سری آ به ثمر رسانده است که بیشتر از هر تیمی در این بخش به جز ورونا (24 گل) است.
– میهمان در این فصل هر شش بازی خارج از خانه خود در سری A را باخته است و یک بار هم موفق به گلزنی نشده است.

روسونری به اروپا بازگشت

میلان با  شکست 2-1 هفته گذشته مقابل تورینو یک روز استراحت کم را پشت سر گذاشت، نتیجه ای که باعث شد قهرمان سری آ شش امتیاز از ناپولی صدرنشین عقب بیفتد، اما آنها با شکست 4-0 روز چهارشنبه RB Salzburg به سبک خود برگشتند و یک جایگاه را قطعی کردند. در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا. روز شنبه، شاگردان استفانو پیولی در سن سیرو از اسپتیا استقبال می کنند و فرم اخیر تیم ها نشان می دهد دارندگان اسکودتو باید راحت باشند.

در واقع، باخت هفته گذشته در تورین، تنها شکست میلان در 5 بازی اخیرش در لیگ است که چهار بازی دیگر آن برنده بوده است. در همین حال، در طی دو هفته گذشته، میلان در سه نوبت (مقابل سالزبورگ، دینامو زاگرب و مونزا) چهار گل به ثمر رسانده است، در حالی که شش پیروزی از هفت پیروزی اخیر آنها با اختلاف بیش از یک گل به دست آمده است. از آنجایی که تیم پیولی در این فصل به طور میانگین بیش از دو گل در هر بازی لیگ به ثمر رسانده است، بعید به نظر می رسد که میهمانان متخلخل آنها در رقابت باقی بمانند. فقط ورونا (24) در این فصل بیش از 22 گل اسپتیا در سری آ دریافت کرده است، در حالی که هیچ تیم برتر ایتالیایی به طور میانگین در هر بازی با شوت بیشتری روبرو نشده است (17.7). 5 بازی بدون برد در لیگ، لوکا گوتی، سرمربی میهمان را تحت فشار قرار داده است و تعداد 11 گل دریافتی آنها در این دوره، نوید خوبی برای دیدار با رافائل لیائو و شرکت نیست.

میلان یک بازی بدون نقص ارایه می دهد

بازگشت‌های هجومی عالی میلان، همراه با سبک واکنشی اسپزیا و تمایل به نشستن عمیق، به این معنی است که باید منتظر یک برد خانگی معمولی در عصر شنبه بود.

به نظر می رسد روسونری بازی بسیار خوبی برای شکست -1 معلول در این بازی داشته باشد، به ویژه با توجه به رکورد وحشتناک اسپزیا از 6 شکست متوالی، همگی بدون گل، در بازی های خارج از خانه سری A. بنابراین، یک پیروزی 3-0 برای قهرمانان می تواند ارزش امتیاز درستی را ارائه دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *