تحلیل بازیهای لیگ جزیره یکشنبه 15 آبان

پیش بینی بازی  چلسی در مقابل آرسنال

– آرسنال در هر بازی لیگ برتر این دوره گل به ثمر رسانده است.
– چلسی مشکلات قابل توجهی در دفاع خودش دارد.
– آبی های لندن در 10 بازی از 11 بازی خود در زیر گراهام پاتر به ثمر رسانده اند.
– چهار بازی آخر چلسی هر دو تیم گل زده اند

آیا آبی های لندنی می تواند به فرم خود برگردند؟

گراهام پاتر می خواست که طرف خودش اعتماد به نفش در میانه هفته مقابل دینامو زاگرب به دست آورد، یک طرف قوی را نام برد که پیروزی 2-1 را بدست آورد. چلسی به عنوان برنده گروه به 16 سال گذشته سفر کرده است، اما آنها بن چیلول را به دلیل مصدومیت در این روند از دست دادند.

اکنون آبی ها در روز یکشنبه به یک بازی بزرگ خواهند رفت. آنها با تیم آرسنال روبرو خواهند شد ، دانستن اینکه یک لغزش دیگر یک ضربه بزرگی برای چهار امیدهای برتر آنها می باشد. چلسی از سال 2020 بازی های متوالی لیگ را از دست نداده است، اما آیا می تواند در مقابل یک توپچی چشمگیر باشد؟

آرسنال می تواند به چلسی آسیب برساند؟

آرسنال تمام مواد لازم برای ایجاد مشکل در استمفورد بریج را دارد و آنها می توانند این کار را زودتر انجام دهند. توپچی ها در 30 دقیقه بازی های لیگ برتر در این فصل 11 گل به ثمر رسانده اند و در مقابل تیم مقابل این آمار بالا است.

آنها به طور متوسط ​​1.83 گل در هر مسابقه خارج از خانه و در هر بازی لیگ تا کنون به ثمر رسانده اند ، بنابراین آنها در مقابل یک چلسی با دفاع ضعیف که در اثر مصدومیت این اتفاق افتاده است می تواند پشت سر بگذارند.

توپچی ها همچنین می توانند از مسائل مربوط به مجموعه چلسی سوءاستفاده کنند ، با این که چلسی  تاکنون چهار گل از این روش در این اصطلاح کسب کرده است. مدافع گابریل مگلها یک تهدید ثابت برای توپچی ها بوده است و به طور متوسط گل هر مسابقه ​​فقط از یک شوت در هر بازی بوده است. او در پنج مسابقه اخیر لیگ خود فرصتی داشت ، بنابراین او یک بازیکن عالی در گلزنی این مسابقه ها است.

آیا توپچی ها می توانند آبی های لندن را خاموش کنند؟

چلسی با نگرانی های دفاعی، با دو انتخاب اول خود، دروازه بان اول خودش به این میدان می رود. N’Golo Kante همچنین با ماتئو کوواچیک شک و تردید را از دست می دهد ، بنابراین بنیادهای دفاعی بلوز متزلزل شده اند.

با این حال آنها یک رکورد خوب دارند که در تمام بازی های خانگی خودش در این دوره به گل رسیده اند. . آنها با یک تیم آرسنال که در 17 بازی از 22 بازی اخیر لیگ خود برده اند روبرو هستند و بلوز در 10 بازی از 11 بازی خود تحت گراهام پاتر به گل رسیده است .

بنابراین با مشاهده چهار بازی آخر تیم میزان بنده پیشنهاد می کنم که هر دو تیم گل می زنند بهترین پیشنهاد است.

چلسی سه بازی از چهار بازی اخیر لیگ خودش را مقابل آرسنال (W1) از دست داده است ، البته در 17 بازی قبلی خود در مقابل توپچی ها بود. با این حال گراهام پاتر رکورد خوبی در مقابل آرسنال دارد و او فقط یکبار به عنوان رئویس بلوز را از دست داده است. میزبان در نه مسابقه در خانه بدون شکست بوده است و چهار مورد آنها نظر ما را جلب کرده است. پیش بینی می شود که این بازی با نتیجه 2-2 به پایان برسد.

پیش بینی بازی استون ویلا در مقابل منچستر یونایتد

– استون ویلا سه بازی از چهار بازی اخیر خودش را باخته است.
– یونایتد از 9 بازی اخیر خود هفت بار برنده شده است.
– شیاطین سرخ در هفت بازی اخیر خود از نتیجه قابل قبولی داشته اند.
– استون ویلا 13 بازی از 14 بازی اخیر خودش را از دست داده است.

امری به انگلیس باز می گردد

استون ویلا فصل گذشته چهار امتیاز مقابل منچستریونایتد کسب کرد که این دو مسابقه تحت دو مربی مختلف برگزار می شود. هیچکدام از آنها روز یکشنبه خط لمسی نخواهد بود زیرا Unai Emery بازگشت او به لیگ برتر را انجام می دهد.

مربی سابق آرسنال کارهای زیادی در ویلا پارک دارد که طرف جدیدش در این دوره با افت این مسابقه روبرو می شود. ویلا سه بازی از چهار بازی اخیر لیگ خودش را به نیل از دست داده است و آنها را به خارج از خانه تبدیل کرده است زیرا امری که اولین بازی خود را انجام می دهد.

آیا منچستر یونایتد میتواند روند خوب خود را ادامه دهد؟

من یونایتد پس از شروع مشکل خودش، به فرم خولی دست پیدا کرده است و همین حالا در حال صعود به بالای جدول است. در حالی که آنها نتوانستند در میانه هفت در لیگ اروپا صدر نشین شوند، اما اکنون از 9 بازی اخیر خود در هفت بازی گذشته پیروز شده اند. یونایتد اکنون در شش مسابقه از هفت مسابقه اخیر خود پیروز شده اند و آمارهای بسیار خوبی است که چهار مورد از پنج دیدار اخیر خود را با صفر کسب کرده است. تنها هدفی که آنها پذیرفته اند پنالتی در چلسی بود، بنابراین دفاع یونایتند به طور گسترده قدم برداشت.

شروع سخت برای مربی جدید

هر یک از 9 مربی اخیر که اولین بازی لیگ برتر آنها در یک باشگاه مقابل منچستر یونایتد بود را شکست خورده اند، وست هام آلن کوربیشلی در دسامبر 2006 آخرین کسی بود که پیروز شده است.

Omens برای Emery خوب نیست. استون ویلا 13 بازی از 14 بازی اخیر لیگ برتر خود را در برابر تیم ها از دست داده است که روز را در شش جدول برتر جدول (D1) شروع کرده و 33 گل در این بازیها دریافت کرده است . یونایتد در 23 مسابقه لیگ اخیر خود به استون ویلا بدون شکست بوده است و 15 بار از آنها را به دست آورد.

با توجه به فرم یونایتد و رکورد دفاعی عالی آنها ، پیش بینی می کنیم که این مسابقه با نتیجه 2-0 به نفع منچستر یونایتد پایان یابد.

پیش بینی وستهام یونایتد مقابل کریستال پالاس

– وستهام شش بازی خانگی پیاپی خودش را برده است.
– کریستال پالاس در این دوره از لیگ خارج از خانه بدون برد بوده است.
– ایگلز در آخرین مسابقه خودش 3-0 در اورتون شکست خورد.
– جارود بوون در سه بازی از چهار بازی اخیر خود در ورزشگاه لندن گلزنی کرده است.

وستهام قوی به نظر می رسد

فصل گذشته وستهام با سقوط از پایان اروپا در فصل گذشته به رده سیزدهم جدول، چندان چشمگیر به نظر نمی رسد. با این حال، جایگاه اولیه آنها کاملا دقیق نیست به خصوص با توجه به اینکه میزبان اکنون به آمادگی رسیده است.

چکش ها (تیم وستهام) پس از 6 برد در گروه خودشان در لیگ کنفرانس اروپا به صدر جدول رسیدند، که اعتماد به نفس آنها را بعد از شروع آهسته لیگ افزایش داده است. با این حال داده های هدفمند و مورد انتظار ما نشان می دهد که چکش ها در بین شش تیم رتبه این دوره قرار می گیرند و بنابراین رشد اخیر آنها در فرم نشان می دهد که آنها به بهترین حالت خود بازگشته اند.

در حالی که وستهام در شرایط خوبی قرار دارد، آمارها نشان می دهد اما این مسابقه آنها با مشکلاتی همراه است، کریستال پالاس در 7 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر بدون برد بوده است، در حالی که بازیکنان آن تنها دو گل خارج از خانه در این فصل به ثمر رسانده اند.

عقاب ها در خانه سه بار پیروز شده اند اما در سه بازی اخیر خود در لیگ موفق به گلزنی نشده اند. آنها در حالی به اینجا می‌روند که در چهار تلاش آخر خود نتوانستند وستهام را شکست دهند، در حالی که آخرین بازی خارج از خانه آنها با شکست 3-0 مقابل اورتون همراه بود.

چکش ها برای اثبات بیش از حد قوی هستند

استادیوم لندن در حال تبدیل شدن به قلعه ای برای وستهام است، زیرا آنها در 6 بازی قبلی خانگی خود پیروز شده اند. آنها ولوز، فولام و بورنموث را در سه برد پیاپی در خانه در لیگ شکست داده اند، بنابراین مطمئناً بازی ها برای آنها خوشایند بوده است. با این حال، دیدن شکست آنها بر پالاس کار چندان دشواری نیست.

با توجه به گزینه های تهاجمی وستهام، عدم تهدید گلزنی میهمان در زمین یک نگرانی است. آنها اکنون می‌توانند بین مایکل آنتونیو و جیانلوکا اسکاماکا به سمت بالا بچرخند، در حالی که جارود بوون در فرم فوق‌العاده‌ای برای چکش‌ها قرار دارد. او در 3 بازی از 4 بازی اخیر خانگی خود گلزنی کرده است، بنابراین برای یک گل در روز یکشنبه ارزش خوبی دارد.

من از بوون برای ضربه زدن برای پیروزی وستهام حمایت می کند، در حالی که مشکلات گلزنی پالاس نیز در این امر موثر است. میزبان در سه بازی از چهار بازی اخیر خودش به صفر پیروزی رسیده است، بنابراین پیروزی 2-0 در این بازی پیش بینی می شود.

پیش بینی ساوتهمپتون مقابل نیوکاسل

– نیوکاسل برای اولین بار در 20 سال گذشته در چهار تیم برتر جدول قرار دارد.
– نیوکاسل در 8 بازی متوالی لیگ شکست نخورده است.
– ساوتهمپتون در 13 بازی اخیر خود در مقابل چهار تیم بالای جدول پیروز نشده است.
– میگل آلمیرون در شش بازی اخیر خود شش گل به ثمر رسانده است.

آزمون سختی برای ساوتهمپتون!

با شروع این مسابقه که فقط یک مکان بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد، رالف هاسن هاتل سرمربی ساوتهمپتون می داند که تیمش به امتیازات روی تخته نیاز دارد و اگر بخواهد در آستانه تعطیلات زمستانی قریب الوقوع فاصله خود را با مکان های سقوط باز کند، به سرعت نیاز دارد.

شاید گفتن این جمله نسبت به انجام آن آسانتر باشد، زیرا ساوتهمپتون تنها یکی از هشت بازی اخیر خود را برده است (2 تساوی، 5 تساوی) و در حال حاضر در 13 بازی بدون پیروزی مقابل تیم‌هایی که روز را در جمع چهار تیم برتر (5 تساوی، 8 تساوی) شروع می‌کنند تحمل کرده است. واقعاً می تواند از آنها بهتر شود.

هر چند اخیرا کمتر در فرهم بهبود یافته قرار دارد، به طوری که تنها یکی از چهار تیم آخر مقابل ساوتهمپتون را از گلزنی باز داشته است، یک روند بهبود یافته که ممکن است حداقل اعتماد نیوکاسل دردسرساز را در این دیدار خانگی القا کند.

ادی هاو می تواند زاغی های خود را در ارتفاع بالا نگه دارد؟

نیوکاسل در این فصل بسیار قدرتمند شده است و به طور باورنکردنی به نظر می رسد که از سال 2002/2003 در راه رسیدن به اولین رتبه در چهار تیم برتر لیگ برتر است.

سرمربی ادی هاو شانس خود را برای انجام این کار کم رنگ کرده است، اما دنبال کردن یک پیروزی خیره کننده مقابل اسپرز با پیروزی 4-0 مقابل استون ویلا نشان می دهد که متوقف کردن آنها به چیز خاصی نیاز دارد. علیرغم عملکرد خوب خود، نیوکاسل در 6 بازی اخیر خارج از خانه خود فقط یک بار دروازه خود را بسته نگه داشته است و ثابت کرده است که علیرغم باخت تنها یک بار در بازی های لیگ در این فصل، انسان هستند.

تا اینجای فصل، ضریبهای بی‌سابقه‌ای برای نیوکاسل وجود داشته است، اما به نظر می‌رسد که شرط‌بندی‌ها در نهایت شروع به ارزیابی آنها به عنوان رقبای جدی کرده‌اند، زیرا آنها در خارج از خانه شانس زیادی دارند.

ما از تیم نیوکاسل برای برد حمایت می کنیم و دو تیم گل می زنند نیز بسیار محتمل است و شاید با یک امتیاز سخت 2-1 این بازی برای نیوکاسل پیش بینی شود و در نهایت ما از میگل آلمیرون حمایت خواهیم کرد تا شش گل خیره کننده خود را در شش بازی گلزنی در بازار گلزنان در هر زمان ادامه دهد تا انتخاب های خود را برای این مسابقه تکمیل کنیم.

پیش بینی بازی تاتنهام هاتسپر و لیورپول

– تاتنهام 5 بازی از 6 بازی خانگی خودش را در لیگ برتر در این فصل برده است.
– لیورپول هنوز در لیگ خارج از خانه در فصل 2022/23 پیروز نشده است.
– اسپرز در هیچ یک از 12 بازی خانگی اخیر خود گل نزده است.
– هری کین در هر بازی دیگر مقابل لیورپول با 7 گل در 15 H2H میانگین تقریباً یک گل به ثمر رسانده است.

تاتنهامی ها می‌توانند خود را دربین چهار تیم برتر حفظ کنند؟

تاتنهام هاتسپر پس از گل دقیقه آخر مقابل مارسی که مطمئن شد در رقابت‌های برتر اروپا تا سال 2023 باقی می‌مانند، روی ابر 9 وارد این جدال می‌شوند و با توجه به اینکه لیورپول حریفان را فراهم می‌کند، به سرعت به مسائل لیگ برتر برمی‌گردد.

اسپرز در این فصل در خانه خودش بسیار قوی بوده است، همه بازی های لیگ خانگی خودش را به جز یکی برده است و در پنج بازی از هفت بازی اخیر خودش در تمامی رقابت ها دو گل به ثمر رساند. چنین بازگشتی نشان می دهد که آنها برای این مسابقه با لیورپول ضعیف آماده خواهند بود.

رکورد کامل آنها در خانه در نهایت توسط نیوکاسل باورنکردنی لکه دار شد، اگرچه آنها انتظار دارند در برابر یکی از، اگر نگوییم بزرگترین تیم ضعیف در لیگ برتر این فصل، به عقب برگردند.

لیورپول نمی تواند هر هفته در لیگ قهرمانان بازی کند!

لیورپول در این فصل معمایی بوده است، بیانیه ای که کاملاً با ماهیت مضحک نتایج اخیر آنها خلاصه می شود. شاگردان یورگن کلوپ در مقابل دو تیمی که در حال تلاش برای سقوط بودند، شکست خوردند و به رکورد 100 درصدی باورنکردنی ناپولی در لیگ قهرمانان در اواسط هفته پایان دادند.

لیورپول با آن برد خانگی 2-0 در 6 بازی لیگ قهرمانان اروپا 15 امتیاز کسب کرده است… این تنها یک امتیاز کمتر از 12 بازی لیگ برتر است!

برخی از فرم‌های خارج از خانه که صراحتاً نشان می دهد، تا حد زیادی مقصر بدترین شروع 12 بازی لیورپول در لیگ برتر از فصل 2014/2015 (2 تساوی، 3 شکست) هستند، اما اگر بتوانند ده گل زده شده در دو بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان را ترجمه کنند، ممکن است به بهتر شدن آن امیدوار باشند.

از آنجایی که لیورپول حالت گرم و سرد دارد، به نظر نمی‌رسد که حمایت از آن‌ها با قیمت کم در این بازی سخت خارج از خانه، حرکت معقولی باشد.

ما برای 4/6 مقابل اسپرز می‌رویم تا حداقل یک امتیاز از این جدال کسب کنیم، در حالی که آنها از فرم قوی‌تر و جایگاهی در 4 تیم برتر برخوردارند تا در آستانه تعطیلات بعدی جام جهانی به شدت به آن بچسبند.

برای پیش بینی این بازی ما تساوی 1-1 را صحیح می دانیم که شاید هری کین برای زدن هشتمین گل خود به لیورپول در غیاب سون هیونگ مین که این بازی را به دلیل مصدومیت صورت از دست داده است، تلاش می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *