تحلیل بازیهای روز جمعه 13 آبان

پیش بینی بازی بین دو تیم ردینگ و پریستون

– ردینگ از هفت بازی اخیر خود فقط در یک بازی برنده شده است ( 4 باخت و 2 تساوی).
_ پرستون از لحاظ رکورد برتر خارج از خانه در چمپیونشیپ رتبه سوم را دارد.
_ تمام هفت برد پرستون در این فصل با اختلاف یک گل به دست آمده است.

تیم پرستون می تواند از میزبان متزلزل خود نهایت استفاده را ببرد

پرستون از چهار بازی اخیر خود در لیگ 9 امتیاز کسب کرده است و می تواند با پیروزی در ردینگ در روز جمعه به جمع شش تیم برتر صعود کند. پرستون سومین رکورد برتر خارج از خانه در چمپیونشیپ در این فصل را دارد که 15 امتیاز از 9 بازی خارج از دیپدیل گرفته است. بازی روز جمعه باید رقابت نزدیک دیگری باشد که پرستون را درگیر می کند – هر هفت برد لیگ پرستون در این فصل با اختلاف یک گل به دست آمده است.

اینس رویالز در رکود است

ریدینگ، یکی از تیم هایی است که احتمالا برای سقوط در چمپیونشیپ یابد خود را آماده کنند، با این حال، تیم پل اینس اخیراً دچار رکود شد و به سرعت از جدول سقوط کرد. رویالز یکی از هفت بازی اخیر خود در چمپیونشیپ را برد (2، 4 مساوی) و در چهار بازی از شش بازی اخیر خود در لیگ، دو گل دریافت کرده است. دفاع آنها روز جمعه توسط پرستون، امیدهای پلی آف مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. پیش بینی ما برای این بازی برد تیم پرستون با اختلاف یک گل می باشد.

 پیش بینی بازی آبردین و هیبرنین

– آبردین ازهشت بازی قبلی خانگی خود فقط یک بازی را نبرده است.
– هیبرنین در 4 بازی از 5 بازی اخیر خود شکست خورده است.
– آبردین می تواند هیبرنیان را در جدول با یک برد پشت سر بگذارد.

درگیری چهار تیم برتر در همچنان در جریان است

دو تیم از چهار تیم برتر لیگ برتر اسکاتلند به مصاف هم می روند زیرا آبردین رتبه چهارم در روز جمعه در استادیوم پیتودری میزبان هیبرنین مقام سوم است. دونز در این فصل در زمین خانگی فوق‌ العاده بوده است و چهار بازی از پنج بازی خود در لیگ را در این ورزشگاه پیروز شده است و آنچه از آن جالب‌ تر است این است که تنها رنجرز گل‌های خانگی بیشتری نسبت به آبردین به ثمر رسانده است، علی ‌رغم اینکه تیم جیم گودوین دو بازی کمتر انجام داده است.

میهمان در این فصل به شدت به فرم خانگی خود تکیه کرده اند و 14 امتیاز از 20 امتیاز خود را در نقش میزبان کسب کرده اند. متأسفانه، رکورد خارج از خانه آنها می تواند بهبودهایی را به همراه داشته باشد، زیرا از 18 امتیاز موجود، هیبرنین تنها موفق به کسب 6 امتیاز در مسابقات خارج از خانه خود شده است. آنها دو سفر اخیر خود به این زمین را از دست داده اند و این احتمال وجود دارد که یک بار دیگر در اینجا شکست بخورند.

به نظر می رسد پیروزی خانگی یک نتیجه محتمل باشد

هیبرنین زمانی که درزمین حریف بازی میکند کمی شکننده به نظر می رسد و اگر بخواهد این تیم آبردین را که گل آزاد می زند مشکل ایجاد کند، پیشرفت چشمگیری لازم است. میزبان دفعه قبل مغلوب رنجرز شد، اما پس از بازگشت به زمین، باید آنچه را که برای کسب برد لازم است داشته باشند.

پیش بینی ما برای این مسابقه برد تیم آبردین می باشد.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم اودینیزه و لچه

– اودینزه در 6 بازی از 8 بازی اخیر خود شاهد گلزنی هر دو تیم بوده و در سه بازی اول پیروز شده است.
– لچه در این فصل تنها یکی از 12 بازی خود در سری آ را برده است.
– اودینزه تنها یک بازی از هفت بازی خانگی خود را در تمام رقابت‌ های این دوره از رقابت‌ها شکست خورده است و چهار بازی را برده است.

آیا اودینزه می تواند فرم خوب خود را دوباره بدست بیاورد

اودینزه در هفته های اخیراز فرم خوب خود به شدت فاصله گرفته است، به طوری که مردان آندره آ سوتیل از پیروزی در 6 بازی  در سری آ، در 5 بازی اخیر خود در همه رقابت ها برد نداشته اند. خوشبختانه برای زبرت، حریف جمعه لچه تنها یک برد از 12 بازی لیگ خود در این فصل کسب کرده است و به نظر می ‌رسد میهمان ایده‌ آلی برای تیمی باشد که به دنبال بازگشت به فرم است.

عملکرد اخیر اودینزه عمدتاً مرهون ناکامی های آنها در دفاع بوده است. اودینزه در 5 بازی اخیر خود 7 گل به ثمر رسانده است و هر دو تیم در 6 بازی از 8 بازی اخیر خود موفق به گلزنی شده اند. تنها ناپولی، اینترمیلان، آث میلان و لاتزیو در این فصل از Zebrette در سری آ پیشی گرفته ‌اند، در حالی که آنها چهار بازی از هفت بازی خانگی خود را در این فصل برده‌اند و تنها یک بار شکست خورده‌ اند، اما تنها دو کلین شیت از هشت بازی اخیر خود داشته ‌اند. نشان می دهد که لچه ممکن است ضربه ای وارد کند.

در واقع، لچه در 8 بازی از 12 بازی لیگ خود در این فصل بازیهاش شاهد گلزنی هر دو تیم بوده است، اما تنها یک بار چندین گل به ثمر رسانده است و همچنین تمایل آزاردهنده ای به دریافت گل های یک و دو نشان داده است. شاگردان مارکو بارونی، مانند اودینزه، وارد این مسابقه می شوند که در 5 بازی پیروز نشده اند، اما در دیدار رفت مقابل بولونیا و رم نیز متحمل شکست های متوالی شده اند.

اگرچه فرم اودینزه در هفته های اخیر به میزان قابل توجهی افت کرده است، اما آنها همچنان باید از کیفیت کافی برای مقابله با چالش یکی از برگزیدگان سقوط سری آ برخوردار باشند.

با این حال، اخیراً هر دو تیم در چندین بازی قبلی خود بازیهاشون شامل گلزنی برای هر دو تیم بوده است، و این روند می ‌تواند با پیروزی 2-1 زبرت در ورزشگاه داچیا آرنا ادامه یابد.

پیش بینی بازی بین دو تیم مونشن گلادباخ و اشتوت گارت

– بازی های بوروسیا مونشن گلاد باخ در لیگ این فصل به طور میانگین 3.3 گل در هر بازی بوده است.
– پیش بینی اصلی در هر یک از شش بازی آخر گلادباخ مشخص شد.
– اشتوتگارت در دفعه قبل بیشترین تعداد شوت خود در فصل را ثبت کرد (31).

گلادباخ فرصتی برای جلوگیری از بحران دارد

بازی قبلی تیم بورسیا مونشن گلادباخ با دو گلی که در اواخر بازی دریافت کرد و گلادباخ را به شکست مقابل رهبران غیرمحتمل لیگ یونیون برلین وادار کرد که، نتیجه شوکه کننده ای برای کره اسب ها پس از برتری طولانی مدت در آن بازی بود.

با سه شکست در حین چرخش، مشکلات دفاعی گلاد باخ برای همگان واضح است که هر یک از شش بازی اخیر گلادباخ بیش از 2.5 گل به ثمر رسیده است. تاریخ نشان می ‌دهد که ما می ‌توانیم نتیجه مشابهی را در اینجا ببینیم یعنی گلزنی هر دو تیم و بیشتر از 2.5 گل

کره‌ها 12 امتیاز از 16 امتیاز خود را در بوروسیا-پارک در این فصل به دست آورده‌ اند و امیدوارند که دوباره درخشان ظاهر بشوند، اگرچه شکست 3-1 مقابل فرانکفورت در آخرین بازی خانگی خود در لیگ نشان می ‌دهد که آنها از تمرکز بالایی برخوردارنیستند.

اشتوتگارت به میدان خواهد رفت

تا پایان نیمه دوم طول کشید، اما 31 تلاش برای گل از اشتوتگارت در نهایت سودآور بود زیرا آنها در آخرین بازی 2-1 مقابل آگسبورگ پیروز شدند تا خود را در نبرد سقوط حفظ کنند.

میهمان در چهار بازی رقابتی اخیر خود 12 بار گلزنی کرده است و به اینجا می آید و به دنبال بازی های بیشتر هستند، اگرچه یک رکورد دفاعی نامطلوب با 21 گل خورده در تنها 12 بازی لیگ، زمینه روشنی را برای پیشرفت نشان می دهد.

با توجه به ماهیت پر پیچ و خم فرم هر دو طرف، ما پیشنهاد می‌کنیم که پایبندی به بازارهای هدف راهی برای انجام این بازی است و به این ترتیب، ما به دنبال انتخاب گلزنی هر دو تیم و بیش از 2.5 گل هستیم. برای سهام کوچکتر، ما یک تساوی 2-2 سرگرم کننده را در بازار امتیاز صحیح می خواهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *