پیش بینی بازیهای لیگ قهرمانان اروپا

پیش بینی بازی رئال مادرید و سلتیک

رئال مادرید باید در این بازی پیروز شود تا به جایگاه اول گروه صعود کند. انتظار می رود که رئال مادرید بعد از چرخش در هفته گذشته، یک تیم کامل را معرفی کند. سلتیک در حال حاضر حذف شده است و این مسابقه چیزی جز یک بازی تشریفاتی برای آنها به حساب نمی آید.

رئال باید برای کسب مقام اول تلاش کند:

اگرچه رئال مادرید قبلا به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است، آنها به یک پیروزی در اینجا نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که در رده اول قرار خواهند گرفت و در نتیجه تساوی آسان در مقابل یکی از تیم های رده دوم را کسب نمایند.

کارلو آنچلوتی بعد از ناکامی در پیروزی بازی های متوالی، امیدوار است که تیمش واکنش نشان دهد زیرا آنها حالا برای اولین بار در بیش از یک سال در معرض خطر سه بازی بدون برد هستند! دیدار در مقابل سلتیک می تواند باعث تقویت تیم رئال شود.

رئال مادرید قبلاً سلتیک را با نتیجه 3-0 شکست داده است و هنوز در این فصل با 6 برد و تنها دو تساوی در خانه شکست نخورده است، بنابراین هر چیزی کمتر از حداکثر امتیاز برای رئال در این دیدار قطعاً دنیای فوتبال را شوکه خواهد کرد.

سلتیک قطعا با ناراحتی حذف خواهند شد!

میهمانان این مسابقه که در واقع تیم سلتیک هستند، بازی آنها کاملا تشریفاتی و برای غرور است و هر اتفاقی که بیفتد در انتهای گروه قرار می گیرند. با برتری چهار امتیازی در رقابت قهرمانی اسکاتلند، سلتیک به دلیل تمرکز تلاش‌هایش بر روی لیگ برتر و مسابقات کشور خودش، زیاد دل به مسابقات اروپایی نبسته است.

سلتیک در 13 بازی از 14 بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا با 10 شکست در این دوره باخته است. این را با بازگشت تکان دهنده 13 گل خورده بویز در دو دیدار اخیرشان در اسپانیا ترکیب کنید و این می تواند یک شب بسیار طولانی برای مردان آنگه پستک اوغلو باشد.

ما از تیم رئال مادرید حمایت می کنیم تا به راحتی در بازار هندیکپ ۱- برنده شود، با انتخاب سهام کوچکتر در مسیر برد خانگی ۴-۱ رئال در مقابل سلتیک را پیش بینی می کنیم.

پیش بینی  بازی شاختار دونتسک و لایپزیگ

– شاختار دونتسک می تواند با پیروزی در این مسابقه راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
– مسابقات لیگ قهرمانان اروپای لایپزیگ به طور میانگین 3.6 گل در هر بازی به ثبت رسیده است.
– لایپزیگ در 5 بازی از 6 بازی اخیر خارج از خانه خود نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

شاختار الهام بخش می تواند حریف راحتی برای لایپزیک باشد

شاختار دونتسک در حال حاضر در رقابت های لیگ داخلی خودش شکست نخورده است، وارد این بازی مهم گروهی می شود و می داند که تنها کسب حداکثر امتیاز باعث می شود به خاطر رکورد برتر H2H نسبت به حریف لایپزیگ، به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

اوکراینی ها پیش از این لایپزیگ را با نتیجه 4-1 در معکوس شکست دادند و می توانند بعد از ناکامی در گلزنی در 12 مسابقه متوالی، در موقعیت خوبی برای زدن گل های بیشتر در اینجا قرار بگیرند.

در واقع، تنها رئال مادرید، دارنده لیگ قهرمانان اروپا، شاختار را در 14 بازی رقابتی خود تاکنون شکست داده است. لایپزیگ در تلاش برای تبدیل شدن به تیم دوم است که از 9 بازی اخیر خود 7 پیروزی کسب کرده است.

به خوبی با فرم مناسب اخیر لایپزیگ، میانگین مجموع گل های بالای آنها در لیگ قهرمانان اروپا است و بازدهی 3.6 آنها در این دوره نشان دهنده رکورد بالا و بی نظیر این گروه است.

با این حال، لایپزیگ در 6 بازی از 9 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده است و ممکن است با در نظر گرفتن این موضوع برای عبور از خط مقابل شاختار تلاش کند. با این همه خطر، ما در این رویارویی به بازار BTTS پایبند هستیم، با انتخاب درصد کوچک‌تر به سمت برد خانگی 2-1 شاختار در مقابل لایپزیگ مصمم هستیم.

پیش بینی  بازی یوونتوس و پاری سن ژرمن

– پاریس برای کسب مقام اول گروه باید پیروز میدان شود.
– یونتوس در 4 بازی از 5 بازی خودش را در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده است.
– کیلیان امباپه که در پیروزی خانگی PSG مقابل یووه دو گل به ثمر رساند، می خواهد به عنوان بهترین گلزن رقابت ها به پایان برسد.

پی اس جی می تواند استخوان های دفاع بیانکونری را درهم بشکند !

پاری سن ژرمن یکی از علاقه مندان اصلی برای کسب پیروزی است که باید مطمئن شد که در صدر گروه H قهرمانان قرار می گیرد و احتمالا میزبان یونتوس را از رقابت های اروپایی اعزام می کند. پاریس باید با نتیجه بنفیکا در بازی دیگر گروه در ماکابی حیفا برابری کند یا بهتر از آن به دست بیاورد تا بتواند به صدر جدول و بازی برگشت خانگی در یک بازی آسانتر در مرحله یک هشتم نهایی برسد.

اگر آنها بتوانند مقداری از فوتبال را که در هفته گذشته با شکست 7-2 در مقابل حیفا انجام داده اند را دوباره تکرار کنند، می توانند به امیدهای یووه برای رسیدن به رتبه سوم و گرفتن جایزه تسلی لیگ اروپا آسیب بزنند. کیلیان ام‌باپه و لیونل مسی هر دو در گلزنی قهرمان اسرائیل توسط پاری‌سن‌ژرمن دو گل داشتند و آنها باید دوباره گل زنی خود را در اینجا نیز حفظ کنند زیرا به دنبال کسب افتخارات فردی هستند.

مسی اکنون 11 گل کمتر از امتیاز 140 گل کریستیانو رونالدو در فهرست گلزنان تمام دوران رقابت ها دارد در حالی که امباپه چشمش به کفش طلای این فصل لیگ قهرمانان اروپاست.

امباپه تهدیدی بزرگ برای رقبایش برای دریافت کفش طلا

این بازیکن فرانسوی خوش فرم که در سه بازی اخیر خودش 5 گل به ثمر رسانده است، با شکست 2-1 غول تورینی در پارک دو پرنس در ماه سپتامبر، دو گل به ثمر رساند و به طور بالقوه روز چهارشنبه با دفاع ضعیف تری از یوونتوس روبرو خواهد شد. بیانکونری ها بدون دو مدافع از سه مدافع میانی پیشرو خود هستند و برمر مصدوم است و دانیلو محروم است در حالی که لئنادرو پارادس هافبک غربالگری با مشکل همسترینگ از زمین خارج شده است. در جلوتر پول پوگبا و آنخل دی ماریا دور از میادین باقی می مانند در حالی که فدریکو کیزا پس از یک دوره طولانی مدت تنها در حال بازگشت به تیم اصلی است.

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، چنین مشکلی ندارد و باید یک تیم قدرتمند را با کیفیت مناسب  روی نیمکت بفرستد تا اگر امتیازات مطمئن باشد، بعداً در بازی بچرخد. پاری سن ژرمن تنها یکی از پنج بازی اخیر خود در گروه خارج از خانه در این رقابت ها را برده است، اما یوونتوس ممکن است به همان اندازه تیم ضعیفی باشد که در آن مدت با آن روبرو شده است.

بانوی پیر در 8 بازی از 9 بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است و می تواند در اینجا مقابل خط دفاعی PSG که در 11 بازی اخیر خارج از خانه اروپایی خود موفق به بسته نگه داشتن دروازه نشده است، گلزنی کند. اما توانایی غول های فرانسوی در زدن چندین گل، که در 10 مورد از 17 سفر اخیر خارج از خانه خود در UCL انجام داده اند، کافی است تا ما را متقاعد کند که آنها می توانند سه گل را در اینجا به ثمر برسانند ،  که باید برای کسب مقام اول کافی باشد. در این مسابقه چهار گل برتری مقابل بنفیکا داشت.

پیش بینی بازی مکابی حیفا مقابل بنفیکا

– بنفیکا برای قهرمانی در گروه H نیاز به برد دارد و امیدوار است پاری سن ژرمن امتیازات را کاهش دهد یا کسری اختلاف گل بزرگ را جبران کند.
– مکابی هیفا در این فصل چهار بازی از پنج بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را باخت و در هفته گذشته 7 بر 2 مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد.
– بنفیکا 4 بازی از 6 بازی قبلی خارج از خانه خود در UCL را برده است و در 5 بازی از 10 بازی اخیر خود در این رقابت ها دروازه خود را بسته نگه داشته است.

سبزها نمی توانند عقاب ها را در فرم نگه دارند

بنفیکا زمانی که به اسرائیل سفر می کند تا در مرحله نهایی گروه H به مصاف ماکابی هیفا برود، به دنبال تداوم قدرتمندی در رقابتی عالی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. آنها بتوانند کسری 4 گل مورد نیاز خود را جبران کنند و پاری سن ژرمن در بازی آخر خود در یوونتوس به همان اندازه قوی به نظر می رسد.

اما یک برد کافی است و با هر امتیازی که در این رقابت به دست می آید انگیزه های مالی وجود دارد که برای یک باشگاه همانند  بنفیکا باید اطمینان حاصل شود که آنها این بازی را نسبت به سفر یکشنبه بعدی لیگ به استوریل در اولویت قرار می دهند. فرم خارج از خانه Eagles لیگ قهرمانان برای مدتی عالی بوده است و آنها برای بردن این بازی در حدود 4/6 به طور کلی شرط بندی هستند.

شاگردان راجر اشمیت چهار بازی از شش بازی اخیر خارج از خانه خود در این رقابت ها را برده اند و به طور مرتب دروازه خود را بسته نگه می دارند. تیم هایی مانند بارسلونا، لیورپول، آژاکس، پی اس جی و یوونتوس همگی نتوانسته اند بنفیکا را در زمین خود شکست دهند، بنابراین سبزها به احتمال زیاد در اینجا کیفیت لازم را ندارند.

بنفیکا می تواند با نتیجه 2-0 برد خارج از خانه کسب کند

مردان باراک باخار با پیروزی 3-1 خانگی مقابل اشدود در میانه جدول در آخر هفته، بوی بد 7-2 در پاریس را از سیستم خود خارج کردند، اما آنها باز هم نتوانستند حریفان پایین تر را حذف کنند. .

پس از دریافت 15 گل در پنج مسابقه گروهی UCL، منصفانه است که فرض کنیم بعید است بنفیکا را در اینجا خالی کنند و پیروزی 2-0 خارج از خانه مناسب تر به نظر می رسد، زیرا این یک دستاورد راحت برای غول های لیسبون بود که در ماه سپتامبر در لوز همبازی شدند. بنفیکا در آن روز 16 تلاش انجام داد، اما بیشتر آنها از خارج از منطقه بودند، زیرا سبزها در عمق نشسته بودند.

اینکه آیا آنها برای جاه‌طلبی بیشتر در اینجا حرکت خواهند کرد یا نه، به وضعیت بازی دیگر گروه بستگی دارد و این احتمال وجود دارد که هر دو تیم بتوانند در معاوضه‌های اولیه به خوبی بازی کنند. با این حال، کیفیت بنفیکا باید در مرحله‌ای خوب بدرخشد، و رکورد 14 گل زده و تنها سه گل خورده در 9 بازی خارج از خانه لیگ و لیگ قهرمانان اروپا در این فصل، دلیل متقاعدکننده‌ای برای امتیاز 2-0 در اینجا است.

پیش بینی بازی چلسی و دیناموزاگرب

– دیناموزاگرب در سه بازی از پنج بازی گروهی خود گلزنی کرده است.
– چلسی باید برای این آخر هفته چرخشی داشته باشد، اما گزینه های دفاعی ندارد.
– آبی ها در سه بازی اخیر خود شاهد گلزنی هر دو تیم بوده اند.
– چلسی در 10 بازی خانگی خود در این رقابت ها شکست نخورده است، اما آنها در 4 بازی به تساوی رسیده اند.

همه روی دینامو در دیدار نهایی

با شکست چلسی و کسب مقام اول تضمین شده، تیم گراهام پاتر برای روز چهارشنبه بازی چندانی ندارد. این امر پس از باخت 1-0 آنها مقابل دینامو در اولین بازی خود، که ثابت شد آخرین بازی توماس توخل بود، ممکن به نظر نمی رسید.

با این حال، آبی ها با فرصتی برای چرخش پیش از یک بازی مهم آخر هفته با آرسنال وارد این درگیری می شوند. تنها خطر در اینجا این است که میهمانان بتوانند هر سه امتیاز را به دست آورند و به خود شانس صعود به لیگ اروپا را بدهند.

با این حال، آخرین پیروزی دیناموزاگرب خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا به نوامبر 1998 برمی گردد، بنابراین شانس آنها برای کسب هر سه امتیاز کم به نظر می رسد.

مبارزات دفاعی برای آبی ها

در حالی که چلسی چیز زیادی برای بازی ندارد، پاتر باید با مسائل دفاعی تیمش مقابله کند. آبی‌ها در آخر هفته 4-1 توسط برایتون شکست خوردند، سومین بازی متوالی که اکنون در آن گل خورده‌اند.

آبی‌ها گزینه‌های دفاعی ندارند و وسلی فوفانا، کالیدو کولیبالی و ریس جیمز از بازی خارج می‌شوند. با وجود یک درگیری حیاتی مقابل آرسنال، پاتر ممکن است با انتخاب های خود در خط دفاعی در این درگیری خلاقیت به خرج دهد. این چیزی است که دینامو می تواند از آن استفاده کند، زیرا آنها در سه بازی از پنج بازی خود در این گروه گل زده اند. دو مورد از آنها توسط میسلاو اورسیچ به ثمر رسیده است که یکی از آنها گل پیروزی در بازی معکوس این فصل مقابل چلسی است. به نظر می‌رسد که او بزرگ‌ترین تهدید میهمان است و برای دور زدن خط دفاعی آبی‌ها ارزش زیادی دارد.

عصری آسان برای آبی ها

خط مهاجم چرخشی چلسی باید بخواهد در این مسابقه تاثیرگذار باشد، اما با کمی خطر، انتظار نمایش درخشانی از میزبان ندارم. آبی‌ها از سپتامبر 2019 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی خانگی شکست نخورده‌اند، اما چهار نفر از 10 بازی از آن زمان به پایان رسیده‌اند. با توجه به تهدید گلزنی دینامو و مشکلات دفاعی آبی ها، گلزنی هر دو تیم بهترین گزینه است. تساوی 1-1 پیش بینی درستی از امتیاز من است، با حضور دینامو برای رسیدن به گروهی قابل احترام.

پیش بینی منچسترسیتی و سویا

– سویا در 8 بازی از 9 بازی اخیر خود گلزنی کرده است.
– میهمان در 6 دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا بدون برد بوده است.
– سیتی در 13 بازی قبلی خانگی خود پیروز شده و 54 بار گلزنی کرده است.
– محرز در دو بازی از سه بازی اخیر خانگی خود گلزنی کرده است.

سویا باید از سیتی ضعیف بترسد

تمرکز زیاد روی سیتی نبوده است، اما فرم سیتی اخیراً کمی تغییر کرده است. شروع بی امان آنها کند شده است، با تنها دو برد از شش پیروزی اخیر. آنها با تساوی 0-0 در دو بازی اخیر اروپایی خود، در لیگ قهرمانان نیز کمی ضعیف عمل کرده اند.

با این حال، سیتی بدون ارلینگ هالند همچنان یک نیروی قابل محاسبه است. سیتیزن ها با کسب رتبه اول در این گروه، قرار است چرخشی داشته باشند، اما حتی یک تیم ضعیف سیتی باید برای سویا خیلی قوی باشد.

سیتی سوابقی برای محافظت دارد

منچسترسیتی رکورد فوق العاده ای برابر سویا دارد و هر سه بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل حریفان این هفته برده و 9 بار به ثمر رسانده است. از زمان هدایت پپ گواردیولا، میزبان نیز در 26 بازی از 32 بازی خانگی خود در این رقابت ها پیروز شده است.

سرمربی سیتی در مقابل سویا نیز رکورد بزرگ خود را دارد، زیرا از 13 بازی خود در مقابل سویا تنها 2 بازی را به عنوان سرمربی باخته و 9 پیروزی کسب کرده است. در طول این مدت، تیم های او به طور میانگین 2.5 گل در هر بازی مقابل خود به ثمر رسانده اند و در مجموع 33 گل به ثمر رسانده اند. سیتی در 13 بازی پیروز شده است و در این مدت 54 گل به ثمر رسانده است. آنها گزینه های تهاجمی کافی برای ادامه این رکورد بزرگ دارند. ریاض محرز به ویژه در دو گل از سه گل اخیر خود در اتحاد و پس از زدن 7 گل در 11 بازی اروپایی فصل گذشته، برجسته است.

من سیتی برای پیشی گرفتن از تماشاگران

سویا در دو بازی از سه بازی اخیر خود شکست خورده است و قبلاً در این گروه توسط سیتی و دورتموند شکست خورده است. آنها باید در برابر تیم سیتی که رکورد فوق العاده ای از اتحاد برای پشتیبان دارند، مبارزه کنند، به خصوص با توجه به اینکه میهمان در شش بازی آخر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا بدون برد بوده است.

آخرین برد سویا مقابل یک تیم انگلیسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نوامبر 2007 بود. از آن زمان، سویا در هفت بازی اخیر این تیم بدون برد بوده و 4 شکست را تجربه کرده است. به اعتبار میهمانان، آنها در 8 بازی از 9 بازی اخیر خود گلزنی کرده اند، بنابراین آنها را برای گلزنی در یک شکست حمایت کنید. رکورد درخشان گلزنی سیتی در خانه باید به یک برد راحت منجر شود، بنابراین آنها را به پیروزی 3-1 برگردانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *