پیش بینی بازی تیم رم در مقابل هلاس ورونا

– تیم رم 6 بازی از 8 بازی خود را رد لیگ به عنوان بهترین بازی برده است.
– ورونا در حال تحمل یک شکست متوالی در شش بازی است.
– هر یک از شش مسابقه آخر H2H بیش از 2.5 گل زده شده است.

جشن ترسناک هالووین در انتظار ورونا است

با یک شکست وحشتناک شش بازی قبل از این رویارویی هالووین بین وورنا و رم، میزبان به نظر می رسد که مستقیما به سمت پایین جدول حکت می کند، مگر اینکه بتوانند این شیوه از بازی را سریع تر ترمیم کنند.

ورونا در شرط بندی این مسابقه به عنوان خارجی ها انتخاب می شود، هنوز نتوانسته چنین بازی های را در این فصل ببرند (8 باخت و ک تساوی) که باعث شک بیشتر در مورد شانس آنها برای برهم زدن شانس در اینجا می‌شود. در مقابل، رم شش بازی از هشت بازی خود در لیگ را به عنوان میهمان پیش از بازی (L2) برده است، رکوردی که احتمالاً در اینجا در ورونا تقویت خواهد شد.

شاگردان ژوزه مورینیو بعد از شکست 1-0 مقابل ناپولی، صدرنشین لیگ در دور قبل، به این نتیجه رسیدند اما شکست با اختلاف اندک مقابل ناپولی به ظاهر غیر قابل توقف، با وجود پایان دادن به برد سه بازی قبلی شرم آور نیست.

با ادامه ی مسیر با رم همراه باشید.

تیم رم با 5 پیروزی و دو تساوی در هفت بازی آخر در لیگ مقابل تیم هایی که روز خود را در رده سوم جدول آغاز کردند، به سختی می توان برای میزبان در این رویارویی تلاش زیادی کرد.

رم تقریبا در همه بخش ها بسیار جلوتر از تیم مقابل است، بنابراین ما برای بردن بازی های منصفانه ای که از آنها میگیریم و در مورد امتیاز صحیح یک امتیاز 3-1 غالب پیش بینی های ما را کامل می کند.

پیش بینی ما برای این بازی برد قاطعانه تیم رم می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *