پیش بینی  بازی پلیموث در مقابل اکستر سیتی

– پلیموث در این فصل هر 8 بازی خانگی خود را در لیگ یک برده است.
– پلیموث در 15 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها شکست نخورده است (12 برد، 3 تساوی).
– اکستر یکی از پنج بازی اخیر خود را در تمام رقابت ها برده است (3 باخت و یک تساوی )

دوون دربی بعد از سه سال غیبت باز می گردد؟

دوون دربی مورد انتظار بعد از سه سال وقفه باز می گردد، این دو تیم آخرین بار در لیگ دو در فصل 2019-2020 با هم دیدار کردند. این رقابت در سال های اخیر به شدت مورد بحث قرار گفته است. ده دیدار اخیر لیگ بین پلیموث و اکستر هرکدام پنج برد به دست آمده است. این دو آخرین بار در سال 2012 امتیازات را در یک مسابقه لیگ به اشتراک گذاشته اند. بازی روز دوشنبه اولین باری است که این دو بازی خواهند کرد. از سال 2011 در سطح سوم فوتبال انگلیس روبرو شده اند.

تیمی که در لیگ یک شکست میخورند!

پلیموث تیمی است که در لیگ یک در این فصل شکست خورد، پیلگریمز یک امتیاز از ایپسویچ در بالای جدول فاصله دارد و آنها یک بازی با سه تیم زیر خود فاصله دارند. پلیموث هر 8 بازی خانگی خود را در لیگ یک در این فصل برده است، جای تعجب نیست که آنها در حال حاضر بهترین رکورد خانگی در این بخش را دارند. پلیموث ممکن است فین آزاز را برای بازی روز دوشنبه در اختیار نداشته باشد، اما استیون شوماخر چندین جانشین توانمند در اختیار دارد تا خلاء بازیکن زیر 21 سال ایرلندی را پر کند. پلیموث به شدت مشتاق این است که برد 8 بازی خانگی خودش را افزایش دهد و از رقیب سر سخت خود اکستر برتری بگیرد.

با توجه به ضعف های دفاعی نمی توان یک بازی مورد توجه برای تماشاگران انتظار داشت

اکستر فصل را بعد از صعود از لیگ دو شروع کرده است، اما یونانی ها در هفته های اخیر دچار مشکل شده اند و اکنون تنها یکی از پنج بازی اخیر خود را در تمام رقابت ها برده اند (3 تساوی و 1 باخت). اکستر در دو بازی از سه بازی اخیر خارج از خانه خود چهار بار گل خورده است، یک شکست 4-1 مقابل فارست گرین در جام EFL و یک شکست 4-2 در لیگ در چارلتون.

سه مدافع اکستر روز دوشنبه مورد آزمایش قرار خواهند گرفت و تلاش های اخیر آنها در خارج از خانه نشان می دهد که بعید است بتوانند در مقابل حمله پلیموث مقاومت کنند.

پلیموث در حال حاضر می تواند در 10/11 برای دربی دوون حمایت شود و با توجه به شکلی که The Pilgrims در آن هستند. میزبان های دوشنبه، مسلماً می توانند کمی کوتاه تر باشند.

پیش بینی ما از این بازی برد تیم پلیموث می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *